Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הגיר הזה אמין ברגע שמפסיקים להתייחס אליו כאל גיר אוטומטי.

 

די עם זה. יש לזה מצב D, זה משווק בתור גיר אוטומטי, מתאים לרישיון מוגבל לאוטומטי, אז זה גיר אוטומטי.

 

ואם ה-vorsprung durch technik שברירי עד כדי לדרוש יחס מיוחד כדי שלא יישבר בשימוש שהוא סביר לסוג אחר של גיר אוטומטי, ומסוגל לתפקד רק בתנאי מעבדה, אז המהנדסים לא עשו את העבודה שלהם כמו שצריך.

 

והצרכנים לא צריכים לקנות את זה עד שיסדרו את התקלה, כי זה שאי אפשר לזחול בפקק, זאת תקלה, עם כל הכבוד לתקנות זיהום אוויר.

 

בינתיים זה מזכיר לי את הסיפור עם האנטנה של אייפון 4, והתגובה של ג׳ובס "אז אל תחזיקו אותו ככה". ד"א שמעתי שמועות שזה הולך לעשות קאמבק בXs.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וואדים ובכל זאת, למה בגיר ידני אסור לזחול בפקק? זה הרי מרגיש הכי טבעי ונוח לעשות את זה והרכב גם לא מראה התנגדות (אין רעידות או פידבק שלילי בלעלות חצי קלאץ׳ ולהזיז טיפה את הרכב כל פעם) ובכל זאת, אומרים שאסור ושזה שוחק את הקלאץ׳.

 

אתה חושב שהמשתמש הממוצע בגיר ידני אמור להיות מודע לכך שאסור לזחול איתו?

 

תן לאמא שלי לנהוג בגיר ידני (והיא עשתה את זה במשך עשרות שנים) והיא רוכבת על הקלאץ׳ כל היום כמו גדולה.

פורסם

כן, הוא אמור להכיר את זה. אם לא מתאים לו - או להיות מוכן לשחיקה מוגברת, או לעבור לטכנולוגיה שאין בה את המגבלה הזאת.

 

אבל להציג את ה-DSG היבש (ואת מקביליו מיצרנים אחרים) בתור גיר אוטומטי "שים D וסע" זאת הטעיה, בדיוק כמו להכריז שבAL4 לא צריך להחליף שמן, או שDSG רטוב לא דורש טיפולים יקרים.

 

אם זה גיר שדורש הסתגלות, ויחס מיוחד, שיגידו ככה, ושידגישו שמדובר בגיר שדורש התנהגות עדינה, ויתנו לצרכן להחליט אם בכלל בא לו להתעסק עם זה, ולא ללכת למתחרים.

 

אבל זה בטח שלא ימכור מכוניות, לכן עדיף להתעלם מפיל בחדר, ולהמשיך לדחוף מוצר כושל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הרבה כאן ״מרגיעים״ את עצמם ואחרים בטענה שיש 3 שנים אחריות על חדש אבל מה זה בעצם אומר?

שקנית רכב עם הגבלת זמן..?! אחרי 3 שנים תמכור או שתתפלל לבורא שלא יעשה לך בעיות עם הגיר..

אין וויכוח שהשילוב של הגיר והמנוע הוא פשוט מצוין אבל האם הוא שווה את ״ההגבלה בזמן״ או את הסיכון אם יקרה משהו?

לדעתי כשיש אופציה עדיף ללכת לכיוון רכב שיתן יותר שקט לטווח הארוך.

אלא אם כן כל 3 שנים אתם מחליפים רכב..

פורסם

בשביל זה זה בנוי ככה, כדי שתחליף כל שלוש שנים, אחרת האוטו יהפוך לדלעת, המנוע לעכבר והגיר לערימת ברזל.

 

כמו בקונספירציית הנורה החשמלית.

 

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
כן, הוא אמור להכיר את זה. אם לא מתאים לו - או להיות מוכן לשחיקה מוגברת, או לעבור לטכנולוגיה שאין בה את המגבלה הזאת.

 

אבל להציג את ה-DSG היבש (ואת מקביליו מיצרנים אחרים) בתור גיר אוטומטי "שים D וסע" זאת הטעיה, בדיוק כמו להכריז שבAL4 לא צריך להחליף שמן, או שDSG רטוב לא דורש טיפולים יקרים.

 

אם זה גיר שדורש הסתגלות, ויחס מיוחד, שיגידו ככה, ושידגישו שמדובר בגיר שדורש התנהגות עדינה, ויתנו לצרכן להחליט אם בכלל בא לו להתעסק עם זה, ולא ללכת למתחרים.

 

אבל זה בטח שלא ימכור מכוניות, לכן עדיף להתעלם מפיל בחדר, ולהמשיך לדחוף מוצר כושל.

 

תשמע, כשאתה קונה רכב עם גיר ידני אף אחד לא מסביר לך שאסור לגלוש איתו בפקקים, גם לא ראיתי בספר רכב של הקליאו שלי הסבר על כך שאסור לגלוש בפקקים, ואם אמא שלי אינדיקציה אז זה לא כזה ידע שגור שכן היא תמיד גולשת איתו בפקקים ולטענתה אין שום בעיה עם זה והיא עשתה זאת במשך עשרות שנים ללא שחיקה מיוחדת.

 

אז למה אתה מצפה שדווקא פה יהיה הסבר על כך? איך בדיוק אתה רוצה שהיצרן יתווך את ההסבר הזה?

 

ואתה קורא למוצר כושל, בהנחה שאכן הגיר נשמר לשנים ארוכות תחת נהיגה ״נכונה״ (הנחה שאני מאוד סקפטי לגביה דרך אגב, יש לי הרגשה שדרך הנהיגה של אמא שלי בגיר ידני תגמור את ה DSG הזה בשנתיים) אז המוצר עצמו לא כושל, רק המידע שמופץ כלפיו כושל.

פורסם

אני כבר כמה פוסטים רואה את התגובות האלו על הגיר של האיביזה ובשום מקום אף אחד לא הסביר מה הבעיה והאם זה רלוונטי לדגמים החדשים.

מישהו יכול להסביר מה הבעיה לא בצורה שמראה שנאה עמוקה לרכבים האלו? ולמה ראיתי בחלק מהמקומות שמציעים לחכות לינואר?

פורסם (נערך)

שי, הגיר שמותקן ברכבים האלה DQ200 היה מאוד בעיתי לפני 5-10 שנים. מאז תיקנו וכיוונו את הגיר ורמת האמינות שלו נכון להיום - סבירה(בדומה לרמת אמינות של רכבי ואג בכלל). עדיין צצים פה ושם מקרים בודדים של כשל יקר בגיר (7-9 אלף שקל תיקון). בנוסף הגיר בנוי כמו גיר רגיל, מה שאומר שיש בו קלאצ'ים והם נשחקים וצריך להחליף אותם פעם ב60-80 אלף ק"מ(3.5 אלף שקל).

עריכה אחרונה על ידי Alf3


×
×
  • תוכן חדש...