Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הלפרין אתה בטוח במה שאתה אומר ואתה יכול להמליץ בלב שלם לבנאדם לקנות רכב עם הגיר הנ״ל מכספו האישי?

 

אם הרכב חדש, אז יש אחריות 3 שנים קדימה.

לגמרי כן.

לקנות כזו יד שנייה,גם,אחרי שמשקללים למחיר הקניה עלות החלפת קלאצ'ים.

 

בטח שהוא יכול להמליץ, הרי יש לו נסיון רב שנים של נהיגה על רכבים עם הגיר הנ"ל, לא?!

 

תודה על הזלזול.

מקווה שפרקת את זה פה ולא ייצא על האשה בבית :)

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

זה פשוט, אם יש לך דרך להתחיל נסיעה ללא שימוש בגיר (כי מסתבר שהוא לא בנוי לזה) אז זה אחלה גיר. אחרת ברגע שהוא יתקלקל זה באשמתך כי הישתמשתה בו לא נכון. למעשה רוב הנהגים שנוהגים ברכבי VAG לא יודעים לנהוג.

טסלה 3 2022

פורסם
זה פשוט, אם יש לך דרך להתחיל נסיעה ללא שימוש בגיר (כי מסתבר שהוא לא בנוי לזה) אז זה אחלה גיר. אחרת ברגע שהוא יתקלקל זה באשמתך כי הישתמשתה בו לא נכון. למעשה רוב הנהגים שנוהגים ברכבי VAG לא יודעים לנהוג.

 

הם מודים לך מאוד שפקחת להם את העיניים.

זה כל כך פשוט איך הם לא עלו על זה לפני?!

לך תיקח 60% מהמניות וכיסא בדריקטוריון.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

הלפרין, אתה יכול להמשיך לזלזל בכולם אבל עובדתית יש בעיות בגירים הללו. חיפוש קצר בפורום יעלה מספיק פוסטים של אנשים שלטענתך לא יודעים לנהוג.

טסלה 3 2022

פורסם
דוד שלי מתעניין בקניית טיגואן,האם ידוע מה יהיו המחירים שלו?

 

כמה הנחה שיתנו, ואני בטוח שהיא לא תעלה על 5000 שקל.

הדגם ישווק מינואר עם מנוע 1500 חדש ככה שאין שום הצדקה לרכוש את ה-1400 ועוד בסוף השנה.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
מישהו יודע כמה גובה ההנחה תהיה על אאודי A3 סדאן דגם לקשורי?

 

אאודי A3 1.5 הקומפקטית תוצע ב 169k במקום 183300. לא מפורט על הסדאן, אבל אני מקווה בשבילך שתהיה גם הנחה יפה.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

באם הטיגואן עם מנוע 1.5 יגיע עם dq200, אני היתי מעדיף את הנוכחי עם dq250, מה גם שהמנוע הנוכחי כבר מוכח ואגב גם בו יש ניתוק 2 צילינדרים בשיוט.

אגב, לא בטוח שהכלל מעיד על הפרט, מאחר ואילו הינו מניחים גם לגבי הטיגואן הנוכחי בהסתמך על רכבי הקונצרן האחרים, בהתבסס על ההספק, ככול הנראה הינו חושבים שגם הוא יקבל dw200 אבל להבדיל מכל היתר בקונצרן, בוואג החליטו אחרת.

קרדיט ל- misterb על התמונה

פורסם

תודה על הזלזול.

מקווה שפרקת את זה פה ולא ייצא על האשה בבית :)

 

תגיד בחורצ'יק, ההורים כבר החליטו לקנות לך מאזדה 3 ספיריט חדשה או שהם עדיין מחנכים אותך לחיסכון?

ההודעה לא נכתבה מתוך זלזול אלא מגיחוך. זה נמשע קצת מצחיק שבחור שהשתחרר לא מזמן מהצבא מפזר המלצות לאנשים אם לרכוש רכב במאות אלפי שקלים או מזלזל באנשים שלקחו עסקאות ליסינג תוך כינויים "רוטשילד". במקומך הייתי נמנע מלפזר המלצות על ימין ושמאל בלי שום ניסיון ממשי.

פורסם

מתכון לגשת לשם ולקחת תסקודה סופרב אמבישון הבסיסית (167K) או את גרסת הסטייל (192K) אם תהיה עליה הנחה יפה.

 

כמה לדעתכם תהיה הנחה על 2 הדגמים? והאם גם ברכב הזה הגיר בעייתי? אנחנו בדרכ לא נוסעים הרבה בשנה,בלחץ 10 אלף ק"מ אבל ממש לחץ.

פורסם
אם הרכב חדש, אז יש אחריות 3 שנים קדימה.

לגמרי כן.

לקנות כזו יד שנייה,גם,אחרי שמשקללים למחיר הקניה עלות החלפת קלאצ'ים.

 

 

 

תודה על הזלזול.

מקווה שפרקת את זה פה ולא ייצא על האשה בבית :)

פתרת את הבעיה.

מהיום כל רכב עם DSG שנמכר ביד 2 יתחיל ממחירון פחות 12 אלף שקל. גאוני.


×
×
  • תוכן חדש...