Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים, אחרי שירדתי מהסקודה ראפיד בגלל הגיר DSG האוטומטי חשבתי ללכת לכיוון הסקודה פאביה גרסא ידנית, יש כמה מציאות לא רעות באיזור ה50 אלף שקל. איך הרכב מבחינת אמינות? מדבר על הדגם האחרון שיצא ב2015 ומעלה. יש משהו שעדיף על הפאביה באותו תקציב?

פורסם

הפאביה הידנית לא מאובזרת, אבל מבחינת אמינות הידנים תמיד היו טובים.

 

הייתי שוקל גם את הקליאו שמגיעה מאובזרת יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פאביה היא סופרמיני.

לא אמורות להיות בעיות אמינות, המנוע היה כבר אחרי כל מחלות הילדות שלו וגיר ידני זה גיר ידני.

החסרון היחיד שלה לטעמי זה אבזור קמצני עד לא קיים.

רנו קליאו מגיעה עם מנוע טורבו חלש יותר ופחות מרווח לרגליים מאחור אבל משמעותית יותר מאובזרת וגם מתנהגת יותר כיף מהפאביה לטעמי.

פורסם

אם עדיין בא לך ראפיד ידנית נסה לחפש סיאט טולדו, מדובר באותו הרכב רק שהוא נמכר בארץ עם המנוע 1.2 טורבו והגיר הידני.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

לא..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

איך הגעת מראפיד לפאביה? לראפיד תא מטען ענק (יחסית), לפאביה ממש לא.

 

נראה לי שכדאי קודם להגדיר צרכים, קצת קשה לענות בלי שום מידע.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
איך הגעת מראפיד לפאביה? לראפיד תא מטען ענק (יחסית), לפאביה ממש לא.

 

נראה לי שכדאי קודם להגדיר צרכים, קצת קשה לענות בלי שום מידע.

 

את הראפיד רציתי בהתחלה בגלל שממש אהבתי את הרכב הזה בחול(קיבלתי אחד כזה בהשכרה), אבל מהר מאוד ירדתי ממנו בגלל שבארץ הוא משווק רק עם גיר אוטומטי של DSG. עברתי לפאביה בתאכלס כי אין לי צורך בתא מטען גדול(בן 25 ואין לי ילדים כרגע)

פורסם

אני הייתי מחפש 208 אחרי מתיחת הפנים, מנוע 1.2 טורבו וגיר 6 הילוכים (הגיעה במהלך 2015), רצוי אקטיב (אקסס זה "עולב" בצרפתית).

 

אלא אם אתה מעדיף ידני, ואז פאביה ואיביזה יכולות בהחלט להילקח בחשבון.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
אני הייתי מחפש 208 אחרי מתיחת הפנים, מנוע 1.2 טורבו וגיר 6 הילוכים (הגיעה במהלך 2015), רצוי אקטיב (אקסס זה "עולב" בצרפתית).

 

אלא אם אתה מעדיף ידני, ואז פאביה ואיביזה יכולות בהחלט להילקח בחשבון.

 

האיביזה אחלה, הבעיה שרוב האיביזות הן של צעירים ש"קורעים" את הרכב הזה

פורסם

רובן אצל אנשים רגילים וסטנדרטים כמו כולנו, חלק גדול יחסית מהן מגיע לצעירים שמגרזנים אותן - אבל את זה לא בעיה לגלות.

 

היתרון של האיביזה זה האבזור הסביר ביחס לפאביה, החסרון זה המושבים הסופר לא נוחים של האיביזה מהדור הזה בעיקר - לי אישית הם יצרו כאבים של ממש בגב התחתון.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...