Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אז אם הכל בסדר אני מחר מסיים את המסע, וקונה קיה פיקנטו 2014

אני רק צריך מכם המלצה על מכון בדיקה לפני קנייה אמין בחולון - כאלה שבודקים כמו שצריך, שממעיטים בכיסויי תחת ומסבירים כמו שצריך ובסבלנות את מצב הרכב למי שלא מבין בזה (ואגב מה המחיר של בדיקה כזו וכמה זמן זה לוקח?)

 

תודה מראש

עריכה אחרונה על ידי bar201
פורסם

מערב ראשון, טוב?

כמוכר רכב הייתי בנבדקי רכב, בדיקה טובה (עשינו לפי רצון הקונה רק בדיקת שלדה/מרכב) מסירת מידע הוגן ללא הכנסת פאניקה שלא לצורך.

לרכב היו שתי תאונות, היה דו"ח בכתב והסברים יפים בעל פה.

הסבירו טוב על הפגיעות, בדיוק כפי שהמצב, לא המעיטו ולא הגזימו.

פורסם

לא מכיר אישית אבל מדברים פה בפורום טובות על "המעבדה" או משהו כזה בחולון והבנתי שגם יש הנחה למי שאומר שבא מקארספורום

פורסם
מערב ראשון, טוב?

 

הסבירו טוב על הפגיעות, בדיוק כפי שהמצב, לא המעיטו ולא הגזימו.

 

מצטרף להמלצה על "נבדקי רכב" בתור קונה, עושים בדיקה מדוקדקת עם פירוט והסברים בסוף התהליך.

ובתור בונוס אם אתה אומר שהגעת דרך המלצה של הפורום תקבל הנחה כלשהי

פורסם

כאשר מכרתי את הרכב שלי נסענו למכון בדיקת טסטים בראשון, קומפוטסט קורים לו? משהו כזה נראה לי.

תמיד עושה שם את הטסט לרכבים שלי ולא ראיתי או הרגשתי משהו לא טוב במקום בנתיים.

אני גר בבת ים אם זה עוזר לך שנסעתי עד לשם.

פורסם

אני ממליץ מאוד על 'המעבדה', הם נמצאים ברחוב הסתת 5 בחולון.

קופון הנחה: https://bit.ly/14nKBx2

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

×
×
  • תוכן חדש...