Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב 7 מקומות - מתלבט בין קיה סורנטו לסקודה קודיאק מנועי בנזין אשמח לעזרה


eli774
שימו לב! השרשור הזה בן 2020 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אתה שואל שאלות לגבי סחירות לדגמים שרק התחילו להמכר.

מצד אחד, 5008 הדגם הישן - סחירות שלו על הפנים ( בגלל בעיות מנוע 156 כ"ס ). מצד שני, למרות ש 3008 הדגם הקודם לא סחיר בגלל אותה הסיבה, הדגם החדש של 3008 מבוקש ושומר על המחיר.

אז אני נוטה להאמין שדגם עם 7 מקומות, אם לא יהיו בעיות אמינות כאלה או אחרות, 5008 החדש ( והרבה יותר איכותי מכל הבחינות בדור החדש ) ישמור על המחיר, בדומה לקודיאק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע כמה זה רלוונטי עבורך, אבל קח בחשבון שמערכות בטיחות מסויימות כמו שמירת נתיב אקטיבית ובלימת חירום במהירות מעל 85 קמ"ש וכן בקרת שיוט אדפטיבית זמינה רק בגרסת הפרימיום שיקרה ב 20 אלף. בקודיאק מגיע בגרסת הבסיס...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לדעת במה? לא ראיתי הבדלים משמעותיים...

 

 

קח השוואה מלאה בין הדגמים כשכל אחד מחליט אם שווה לשלם ההפרש הכספי הלא קטן בכלל ..

 

אילו התוספות בסטייל:

 

 

 

2 כריות אוויר נוספות

 

ריפוד בד משולב עור

 

מושב נהג מתכוונן חשמלי

 

פנסים לד

 

חיישני חניה גם קדמיים + מצלמת רוורס

 

, מערכת Blind Spot להתראה על רכב ב"שטח מת" במראות,

 

שליטה מההגה על תיבת ההילוכים,

 

תאורת פנים בצבעים משתנים,

 

משטח הטענה לנייד,

 

התראה על תנועה חוצה בנסיעה לאחור,

 

וילונות צד,

 

מערכת שטיפת פנסים,

 

תא מטען עם פתיחה חשמלית

 

⋅ מערכת בקרת אקלים Climatronic מפוצלת בעלת 3 אזורי אקלים )2 מלפנים ו-1 מאחור(

 

חישוקי סגסוגת ״18 ,צמיגים R18 55/235( עומס צמיג 100V)) לעומת חישוקי סגסוגת ״17 וצמיגים R17 65/215( עומס 99V)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני לאחר שננעלתי על הסורנטו, לאחר מספר המלצות התחלתי לבדוק את הפיז'ו. מסתבר שהוא לא כ"כ גרוע לאחר שהייתי בטוח שההפעלה של המזגן היא רק ממסך המגע. לאחר נסיעת מבחן אדע יותר טוב. בכל מקרה זה רכב שבתחילה פסלתי על הסף ובמבט שני ושלישי הוא נראה יותר ויותר טוב. בהחלט שווה נסיעת מבחן.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני לאחר שננעלתי על הסורנטו, לאחר מספר המלצות התחלתי לבדוק את הפיז'ו. מסתבר שהוא לא כ"כ גרוע לאחר שהייתי בטוח שההפעלה של המזגן היא רק ממסך המגע. לאחר נסיעת מבחן אדע יותר טוב. בכל מקרה זה רכב שבתחילה פסלתי על הסף ובמבט שני ושלישי הוא נראה יותר ויותר טוב. בהחלט שווה נסיעת מבחן.

 

אין לדעתי ויכוח שהפיג'ו נראה טוב

 

הבעיה בו ומה שמרתיע אותי זה הסחירות - לא חושב שיתקרב לרמת סחירות של קודיאק או סורנטו

וחשוב לי שכשארצה למכור הרכב לא אצטרך לחכות חודשיים לקונה ולהתגמש יותר מידי במחיר

 

אני שוב מתלבט בין הסורנטו והקודיאק עם נטייה לקודיאק אבל עדיין לא סגור

 

בכל מקרה, תעדכן אחרי נסיעת המבחן..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כך אז לטעמי הסורנטו יהיה עדיף לך. יש לו סחירות מעולה כבר שנים. קשה לנחש איך הדוב הצ'כי יחזיק מחיר אבל ככל הנראה יהיה טוב יותר מהפיז'ו לפחות בשנתיים-שלוש הקרובות. לאחר שיביאו את עידו רוזנבלום ויוכח מעבר לכל ספק בעזרת פרסומת ממש משכנעת שהפיז'ו גם לא רואה מוסך, אז נדבר.

אצל פרזנטור אחר אין סיכוי שהאוטו יחזיק אמינות מושלמת כמו אצל עידו. מזל שהמונית שלו היא בכלל פורד.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק לגבי הסחירות של הסורנטו + המרווח הפנימי ותא המטען

 

 

אבל, במחיר יד ראשונה 2017 (כ-170 וקצת ) ניתן לרכוש (שיהיה במלאי בינואר כנראה) קודיאק חדשה עם אחריות...

 

אז עדיין הייתם אומרים הסורנטו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כ"כ הבנתי למה פסלת את הקודיאק דיזל שאמורה להגיע למלאי בחודש הבא לפי מה שאני יודע.

הייתי ממליץ לך לעשות נסיעת מבחן ולהתרשם אם הדיזל באמת מפריע לך. בכל זאת, החסכון בדלק לעומת גרסת הבנזין משמעותי מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתן לפתוח הזמנות לקודיאק דיזל 2 ליטר. מחיר כ 180 אלף. אחלה אוטו. מאריכים אחריות ל 3 שנים תמורת 1000 ש"ח.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניתן לפתוח הזמנות לקודיאק דיזל 2 ליטר. מחיר כ 180 אלף. אחלה אוטו. מאריכים אחריות ל 3 שנים תמורת 1000 ש"ח.
בזמנו אמרו שהדיזל על הכביש ב 177 אלף עוד 1000 לשנת אחריות מוציא לך אפילו עודף...

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

175,000 שקל הרכב+2400 שקל אגרת רישוי + איתוראן נשאר עודף קטן מ200,000 שקל

לדעתי הSUV המשתלם ביותר שיש בשוק, דיזל עם גיר אמין ו3 שנות אחריות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום הייתי בסקודה. 180 על הכביש ויש מלאי. מנוע 2 ליטר DSG7 אמר שזה 7 רטוב ולא יבש. אין לי מושג אם זה מדויק או איך התיבה הזאת באופן ספציפי.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום הייתי בסקודה. 180 על הכביש ויש מלאי. מנוע 2 ליטר DSG7 אמר שזה 7 רטוב ולא יבש. אין לי מושג אם זה מדויק או איך התיבה הזאת באופן ספציפי.

לי יש כזאת (סטייל ליתר דיוק).

הרכב מעולה בכל היבט, אם כי בדיזל יש השהייה קלה בתאוצה לעומת הבנזין. (זו למעשה הקודיאק האיטית ביותר מכל חברותיה).

מנועי הדיזל הגדולים של צ'מפיון זה גיר רטוב (רק הקארוק 1.6 דיזל יבש, כמדומני).

כנראה שהקודיאק 2.0 דיזל אמבישן היא באמת העסקה המשתלמת ביותר בשוק כיום (לאחר הורדת המחיר של 20,000 ש"ח ביולי האחרון).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש כזאת (סטייל ליתר דיוק).

הרכב מעולה בכל היבט, אם כי בדיזל יש השהייה קלה בתאוצה לעומת הבנזין. (זו למעשה הקודיאק האיטית ביותר מכל חברותיה).

מנועי הדיזל הגדולים של צ'מפיון זה גיר רטוב (רק הקארוק 1.6 דיזל יבש, כמדומני).

כנראה שהקודיאק 2.0 דיזל אמבישן היא באמת העסקה המשתלמת ביותר בשוק כיום (לאחר הורדת המחיר של 20,000 ש"ח ביולי האחרון).

 

זו בדיוק אחת הסיבות המרכזיות למה לא רוצה דיזל.. הטיפה "כבדות" הזו שיש להן לעומת הזריזות של הבנזין

 

במיוחד שאנחנו עושים משהו כמו 10-12K קמ בשנה כך שהחיסכון לא ככ מהותי לנו בין הדיזל לבנזין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2020 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...