Jump to content

Adiyahu

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

הנקודות של Adiyahu

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אהלן, לא צריך משהו פאנסי, יש לי גגון מכוער מברזל שקיבלתי בזול, אולי זו הייתה טעות אבל הוא עובד טוב. יש רעיונות לחומר שאיתו ניתן לצפות את הברזל? המטרה שיהיה רך יותר, וגם ייראה טוב יותר. תודה!
  2. אהלן, קראתי את הנעוצים, אבל הם מלפני כמעט 20 שנה אני נוהג ברנו טראפיק מסחרית ארוכה, גם אין קבינה סגורה, וגם הדלתות לא אטומות כראוי .. אני לא רוצה להשקיע המון. זה לא שאני מחפש חוויה מפוצצת, פשוט ליהנות ברמה בסיסית, כמו בפרייווט מודרנית... מוכן לשים איזו אלפייה ככה על העניין, אולי קצת יותר.. מה הכי יעזור? איטום? יש המלצה למשהו בסיסי ויעיל? ראיתי שיש כאלה ששמים דברים שחוסמים רוח, כדאי? ואולי בכלל מערכת סאונד משופרת תתן חוויה שתפצה על העניין וזה יחסוך בלגן מסובך יותר? תודה לעונים
  3. אהלן, רנו טראפיק 2015, נדלקו נורות check emissions, check injection, check engine, check airbag במוסך של רנו המליצו להחליף ממיר. או לנסות ניקוי ממיר ללא אחריות. במוסך הקבוע שלי אמרו שניקוי יהיה כנראה זמני מאוד והציעו לבטל את הממיר. זה כדאי?? יש בזה סיכון?
  4. אהלן רפי, תודה רבה. בדקו המון אפשרויות והוא לא מניע. לא הרגשתי בעיה בנסיעה, רעשים או עשן, פשוט נדלקה הנורת בדיקת שמן (המןסכניק אמר לי לנסוע ולהגיע אליו בהמשך...) ואז הפסיק באמצע הנסיעה. מנוע 263a2000 של דובלו 1.3 2012 אני מאיזור קריות-עכו איש מקצוע אחד אמר לי שחייב מנוע עם טורבו, אחר אמר לי שלא בהכרח.. ללכת על בטוח ולהביא טורבו?
  5. כן, הפתעה גדולה שהלך המנוע בדובלו.. נכון שאני לא נהג מושלם ולא טיפלתי במוסך פיאט. בכל אופן, מה כדאי לקחת בחשבון בכדי לא ליפול בפח, האם לקחת מנוע מייבוא או מחודש, אמנם ישנה אחריות קצרה אבל על ההרכבה אשלם בכל מקרה.. תודה מראש
  6. אהלן, האם יש הערכה יחסית מעודכנת למחיר ממוצע לשימוש ברכב? אני אישית בעיקר מתעניין לגבי טנדרונים כמו דובלו, קנגו, ברלינגו. אם זה בשימוש של הרכב שלי לצורכי עבודה, או אולי אם משאיל לאדם שאינו חבר שלי, ומעוניין שלא רק הדלק יכוסה אלא כל מה שמקובל במקרים כאלו.
  7. ראשית, כמובן, ממה/ממי להיזהר... העיקר כמובן שלא לבלות במוסך הרבה. האם להתפשר על שנתון נמוך בדגמים המבוקשים או להתפשר על המאזדות והניסאנים שאפשר להשיג פחות יקר? עד כמה זה נכון וקריטי להעדיף ידני? וכל תובנה אחרת, אין לי ידע ונסיון בזה. תודה
  8. אהלן חסר ניסיון ומושג (קראתי קצת, שמעתי קצת..), מחפש אוטו קצת גבוה וקצת חזק לנסיעות מזדמנות בדרכי עפר ועליות חדות, להעמסת משקל וציוד גדול מדי פעם, ומצד שני, רוב הנסיעות הן על הכביש. לא רוצה משהו ענקי, זללן ורועש וכו'. עד כה חשבתי על משהו בסגנון הברלינגו, קנגו, פרטנר, פיורינו, קאדי ... אבל פתוח לרעיונות. ואם הכיוון שלי נשמע נכון, רציתי לשאול האם הייתם ממליצים להשקיע את הכסף על משהו יקר יותר כמו הקאדי, שנחשבת טובה יותר אבל נמכרת עם יותר קילומטרז' (באופציות שאני יכול לקנות), הבנתי שהתיקונים יקרים יותר.. האם כדאי לי לכוון לרכבים שנחשבים אמינים יותר, גם על חשבון שנתונים נמוכים וקילומטרז' גבוה? בקיצור, פתוח לרעיונות וקצת הכוונה, תודה!
×
×
  • תוכן חדש...