Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוח בדיקה שברולט קרוז LT Turbo שנת 2014


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

 

אשמח לשמוע את דעתכם לגבי בדיקה שנעשתה לפני קנייה - לרכב שברולט קרוז LT Turbo שנת 2014.

 

 

עלו מספר בעיות בעת הבדיקה- מצ"ב דו"ח.

 

 

זו לןי הפעם הראשונה שאני לוקח רכב לבדיקה לפני קנייה,

רציתי לשאול האם הליקויים שנמצאו נחשבים לסטנדרטיים או שיש פה משהו קצת יותר רציני?

 

בתודה רבה מראש!

20181005_124034.jpg

פורסם

סך הכל נראה בדיקה טובה

צריך להחליף צמיגים אפשר לנסות להוריד מהמחיר,

שאלת את הבוחן מה הכוונה במנוע שורף שמן?

בלחיצה על הגז או בהנעה יוצא ענן עשן מהאגזוז?

יש חוסר בשמן מנוע?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

פורסם

אם זו בדיקה שאתה הזמנת וזה הרכב שאתה מחפש, מצטת רכב טוב.

קח בחשבון שקרוז נמכרת הרבה מתחת למחירון, הרבה חברות טרייד אין פשוט לא קונות את הדגם או שמציעות מחירי שחיטה למוכר.

מקווה שהמוכר מודע למצב השוק ויהיה מוכן להוריד עוד במחיר.

לאחר הקניה הייתי רוכש רביעיית צמיגים טריים ומכניס למוסך מורשה כדי לבדוק את נושא צריכת השמן.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
סך הכל נראה בדיקה טובה

צריך להחליף צמיגים אפשר לנסות להוריד מהמחיר,

שאלת את הבוחן מה הכוונה במנוע שורף שמן?

בלחיצה על הגז או בהנעה יוצא ענן עשן מהאגזוז?

יש חוסר בשמן מנוע?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

הבוחן הסביר לי שמכיוון שמדובר במנוע Turbo בהספק/לחץ גבוה, אז הוא רגיש לשריפת שמן ולכן הוא ממליץ לבצע בדיקת שמן אחת לחודש.

 

אם זו בדיקה שאתה הזמנת וזה הרכב שאתה מחפש, מצטת רכב טוב.

קח בחשבון שקרוז נמכרת הרבה מתחת למחירון, הרבה חברות טרייד אין פשוט לא קונות את הדגם או שמציעות מחירי שחיטה למוכר.

מקווה שהמוכר מודע למצב השוק ויהיה מוכן להוריד עוד במחיר.

לאחר הקניה הייתי רוכש רביעיית צמיגים טריים ומכניס למוסך מורשה כדי לבדוק את נושא צריכת השמן.

לגבי מצב השוק של הרכב, אני מודע לכך אבל יש לי תקציב לחוץ ואני מחפש רכב משפחתי עם יחס עלות תעולת גבוהה עד כמה שניתן. ובאמת הרכב הזה עונה על הכל.

 

לגבי נושא שריפת השמן,

האם אני צריך לחשוש? מדובר במשהו חמור?

 

ולגבי החלפת הצמיגים,

תוכל בבקשה להמליץ לי לאיזה דגם של צמיגים להחליף? המקורי/או מותג אחר? אני מוכן להשקיע עד 1500 ש"ח בעלות החלפת הצמיגים.

×
×
  • תוכן חדש...