Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני תכף משתחרר ורוצה לקנות רכב בעזרת חיסכון. כרגע התקציב נע עד סביבות ה80 אלף אבל לא חושב שחכם לקנות כרגע רכב בסכום כזה. כרגע אני חושב לשים עד 40,50 אלף שקל על רכב יד שנייה.

הרכב אמור לשרת אותי מהשחרור ועד סוף הלימודים האקדמיים זאת אומרת בערך 5 שנים.

השאלה מתחלקת לכמה סעיפים. א' האם לקנות רכב יד שנייה או להשקיע את כל הסכום ברכב חדש. ב' אם ללכת על יד שנייה על מה להסתכל? מאיזה שנתון כמה קמ איזה סוג וכו.

 

השאלות קצת כלליות מידי אבל בחיים לא רכשתי רכב לכן אין לי הרבה מושג בתחום ואני לא רוצה להצטער על קנייה שנתיים מהיום.

פורסם

תראה שאתה באמת צריך רכב.

אם אתה לומד בטכניון/בן גוריון וכו' יש המון מעונות ורכב זה סתם מיותר.

 

כן,חכם לקנות בחצי מהסכום כי צריך לחיות ולרוב שנתיים ראשונות לא עובדים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אתה מחפש ידני או אוטומט?

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אני תכף משתחרר ורוצה לקנות רכב בעזרת חיסכון. כרגע התקציב נע עד סביבות ה80 אלף אבל לא חושב שחכם לקנות כרגע רכב בסכום כזה. כרגע אני חושב לשים עד 40,50 אלף שקל על רכב יד שנייה.

הרכב אמור לשרת אותי מהשחרור ועד סוף הלימודים האקדמיים זאת אומרת בערך 5 שנים.

השאלה מתחלקת לכמה סעיפים. א' האם לקנות רכב יד שנייה או להשקיע את כל הסכום ברכב חדש. ב' אם ללכת על יד שנייה על מה להסתכל? מאיזה שנתון כמה קמ איזה סוג וכו.

 

השאלות קצת כלליות מידי אבל בחיים לא רכשתי רכב לכן אין לי הרבה מושג בתחום ואני לא רוצה להצטער על קנייה שנתיים מהיום.

חסרים הרבה נתונים:

 

1. יש לך תקציב לרכישה - מה לגבי תקציב האחזקה? האם יש לך לפחות 2000 ש"ח פנויים לצורך החזקת הרכב מדי חודש?

 

2. כמה אתה צפוי לנסוע, באיזה סוג כבישים, עם כמה נוסעים\מטען וכו'?

 

3. האם יש לך דרישות ספציפיות כגון רכב ידני או אוטומטי, אבזור כזה או אחר וכו'?

 

בקיצור - כפי שכתב הלפרין, תתחיל בבדיקת הצרכים. השלב הראשון הוא האם הרכב אכן חיוני לצרכיך, ואם התשובה חיובית פ מה הדרישות. חסכון של 80 אש"ח הוא חסכון יפה לחייל משחחרר, אבל אתה צריך לשאול את עצמך האם רכישת ואחזקת רכב הם השימוש הטוב ביותר בו, או שיש מקום לשמור את הכסף למטרות יותר חשובות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ואם אתה רוצה רכב שישרת אותך כמה שנים טובות, ולא ידרוש השקעות מסיביות, אז קורולה 2010-2012 תיכנס לתקציב.

 

כמובן לחפש את האקזמפלר הכי שמור, עם הסטוריית טיפולים ברורה וק"מ לא גבוה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

למה לדחוף את הקורולה הזו לכל אחד.

אין שום הצדקה לקנות רכב בינוני וישן ולא חסכוני.

מיצובישי ספייס סטאר בגזרת האוטומטיות תהיה חסכונית ומשנת 2015-2016.

אם רכב ידני מתאים אז פג'ו 208 או פורש פיאסטה מ2015 יעלו סביבות ה30-35.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

באמת מה קשור קורולה?

מה סטודנט רווק יעשה עם העגלה הזאת כשהוא יכול לקנות רכב מיני או סופר מיני חסכוני וצעיר בהרבה?

ב40,000 ש"ח אפשר לקנות שפע מכוניות מיני/ סופר מיני ידניות או אוטומטיות משנות מתקדם שלא יכאבו לך בכיס במשך השנים הקרובות.

אבל קודם אתה צריך לחשב כמה תסע, לאיפה תסע ומה הדרישות שלך מהרכב.

×
×
  • תוכן חדש...