Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

אני שוקל לקנות רכב מחברת ליסינג. השארתי 1,000 ש"ח פיקדון וכעת אני אמור להגיע לראות את הרכב ולבדוק

אותו כדי לקבל החלטה סופית.

בהתאם להמלצות כאן אני רוצה לקחת את הרכב לבדיקה עצמאית במכון רישוי וכמובן לנסיעת מבחן.

מישהו יודע לומר אם יש כאן דברים מיוחדים שצריך לקחת בחשבון מבחינת התנהלות מול חברת הליסינג עד לרכישה עצמה?

האם אני יכול להוציא את הרכב ולקחת אותו לכל מוסך שאני רוצה או שהם יכולים לחייב אותי לבדוק רק במוסך שנמצא במתחם שלהם? האם יש צורך בהשארת פיקדון נוסף לצורך כך?

 

בנוסף, במידה ואקח מימון חלקי מחברת הליסינג, מה הדברים אליהם צריכים לשים לב מבחינת שעבוד ברשיון הרכב וכו'?

 

אשמח לשמוע מהי ההתנהלות מאנשים שביצעו רכישות כאלו.

 

תודה רבה ויום טוב

פורסם (נערך)

תקרא את הנעוץ בפורום זה. יש בו את כל הדגשים.

תלוי במגרש : לרוב הנהג שלהם נוהג לבדיקה ורק למכוני בדיקה מוסמכים ברדיוס הגיוני. אתה בוחר את המכון.

מניסיון : לא צריך להשאיר מקדמה.

האוטו לא יברח. הם סתם מנסים להקשות עליך לצאת מהעסקה.

נשמח לדעת פרטים : דגם, מחיר וכו... ותעלה פה את צילום הבדיקה ייתנו לך פה עוד פרשנויות.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

תקרא את הנעוץ בפורום זה. יש בו את כל הדגשים.

תלוי במגרש : לרוב הנהג שלהם נוהג לבדיקה ורק למכוני בדיקה מוסמכים ברדיוס הגיוני. אתה בוחר את המכון.

מניסיון : לא צריך להשאיר מקדמה.

האוטו לא יברח. הם סתם מנסים להקשות עליך לצאת מהעסקה.

נשמח לדעת פרטים : דגם, מחיר וכו... ותעלה פה את צילום הבדיקה ייתנו לך פה עוד פרשנויות.

 

תודה רבה!

אני מצרף את הצילום. מדובר על קאיה סיד 2015.

הבנתי מהבוחן שהרכב בסך הכל בסדר.

את כל מה שסומן כלא תקין חברת הליסינג (אופרייט) התחייבה לתקן לפני המסירה, כולל החלפת צמיגים קדמיים.

מה שמוזר זה שהרכב עבר טסט לפני שבוע והכל סומן כתקין. לא היו אמורים להתריע על צמיגים?

סריקה_20181003.jpg

פורסם

עדיף שתבקש מהם זיכוי על הצמיגים כי ישימו לך צמיגים סיניים 150 ש"ח ליחידה - לא משהו שהייתי שם על רכב שלי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
עדיף שתבקש מהם זיכוי על הצמיגים כי ישימו לך צמיגים סיניים 150 ש"ח ליחידה - לא משהו שהייתי שם על רכב שלי.

 

בדקתי מולם וזה בדיוק מה שהם מתכוונים לעשות.

הם מציעים לי, אם אני רוצה, לשדרג לצמיגים משופרים ולקבל זיכוי על המחיר.

כלומר, אם הצמיגים שהם רוצים לשים עולים 200 ש״ח וצמיגים משופרים עולים 800, אני אשלם 600 ש״ח.

אני כנראה אלך על זה. השאלה אם לא כדאי או רצוי כבר לשדרג את כל הארבעה?

פורסם (נערך)

מה זה צמיגים משופרים?

אם אתה לא קיבלת דגם מדוייק ולא מבין בצמיגים, יכול להיות שתשלם תוספת לא קטנה עבור צמיגים זולים.

תיקח זיכוי, אל תשלם לחברת ליסינג תוספת עבור צמיגים לא ידועים לך.

או תברר ותרשום כאן מה הדגם, תוספת נדרשת ממך וגם מידת הצמיגים ברכב הזה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מה זה צמיגים משופרים?

אם אתה לא קיבלת דגם מדוייק ולא מבין בצמיגים, יכול להיות שתשלם תוספת לא קטנה עבור צמיגים זולים.

תיקח זיכוי, אל תשלם לחברת ליסינג תוספת עבור צמיגים לא ידועים לך.

או תברר ותרשום כאן מה הדגם, תוספת נדרשת ממך וגם מידת הצמיגים ברכב הזה.

 

מסכים.

תראה, אני מניח שהזיכוי שיסכימו לתת לא יהיה גבוה -יחשבו אותו לפי מחיר הצמיגים שהתכוונו לשים. בטח משהו כמו 300-400 ש"ח.

בדקתי באתר יד 2 מחירים וסוגי צמיגים שמתאימים לדגם הרכב (קאיה סיד lx אוטו' סטיישן 2015).

יש 2 שנראים לי טובים, אם אני קורא נכון את הפרמטרים, ובמחיר סביר:

 

1.

195/65R15 ZE914 91H TL Falken - דירוג רעש: 68, אחיזה בכביש רטוב: A, מדד אנרגטי: C . מחיר: 218- 306 ש"ח



2. Dunlop - 195/65R15 91H SPFM800 -רעש: 69, אחיזה: A, מדד אנרגטי: C מחיר: 225-333 ש"ח

 

אז חשבתי לבקש ממנו הצעת מחיר לרביעיית צמיגים, בני לא יותר משנה, בזיכוי המחיר שהם התכוונו לשלם, ולראות אם ההצעה נורמלית ביחס למחירים הנ"ל.

אם הם לא יכולים לתת הצעה מחיר סבירה, אבקש שלא יחליפו ואדאג להחלפה בעצמי.



 

פורסם

פאלקן ZE914 יהיו טובים ולא יקרים.

על הדגם הזה של דנלופ אני לא ממליץ. טוב שעשית שיעורי בית. עכשיו תדע האם מציעים לך זיכוי או כלום. אגב, יכול להיות שדווקא הפנצ'ריה שעובדת עם חברת ליסינג תנסה לקבוע מחיר יקר יותר לצמיגים ברמה קצת יותר גבוהה מאשר לצמיגים סיניים הכי זולים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
פאלקן ZE914 יהיו טובים ולא יקרים.

על הדגם הזה של דנלופ אני לא ממליץ. טוב שעשית שיעורי בית. עכשיו תדע האם מציעים לך זיכוי או כלום. אגב, יכול להיות שדווקא הפנצ'ריה שעובדת עם חברת ליסינג תנסה לקבוע מחיר יקר יותר לצמיגים ברמה קצת יותר גבוהה מאשר לצמיגים סיניים הכי זולים.

 

:mm_yeah:

תודה רבה על העזרה!

×
×
  • תוכן חדש...