היי,אנחנו מחפשים רכב משפחתי (רכב שני במשפחה) ורצינו להתייעץ
מגבלות / wish list:
תקציב ~60,000. בגז סביר (לא פיקנטו).
יחסית חדש (שיחזיק מעמד לכמה שנים קדימה).
דירוג טוב במבחני ריסוק / בטיחות.
צבע (לא לבן / אפור) עם העדפה חזקה לירוק
הציעו לנו סוזוקי קרוסיבר 2014, ק"מ 81,000, ירוקה, יד ראשונה מפרטי במחיר 65,000.
האם זה מחיר סביר לתמורה? האם זה רכב מומלץ? או שיש אולי דגמים אחרים מומלצים שיכולים לעמוד בקרטריונים.
אשמח לעצות, תודה רבה