Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

מחפש רכב יד שניה בתקציב של 80-90K

חשוב שיהיה 3 דלתות מנוע חזק יחסית ואיבזור ברמה גבוהה - מסך גג פנורמי וכו׳

התחלתי לבדוק לגבי

A1 2015 מנוע 1.4

A3 2014 מנוע 1.4

יש עוד המלצות או שאלו הכי עדיפות?

פורסם

אם הלכת לכיוון הזה אז

seat leon fr

golf gti

polo gti

 

כולן של צ'מפיון אז קח בחשבון את הגיר המדובר( אם אתה הולך על רכב אוטומט).

MAZDA 3 SPIRIT 2015

פורסם

BMW - 125 או 2 קופה.

ובצע חיפוש ברשת - יש רכבי קופה, אשר הובאו ביבוא מיוחד לפי הזמנות.

הם יובאו ע"י היבואן בישראל - ולא מופיעים בקטלוג הרגיל.. יובאו רק לפי דרישה.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
אם הלכת לכיוון הזה אז

seat leon fr

golf gti

polo gti

 

כולן של צ'מפיון אז קח בחשבון את הגיר המדובר( אם אתה הולך על רכב אוטומט).

מה לגבי השירוקו? גם איתה יש בעיות?

 

אם אוטומט לא חובה פיג'ו 208GTI תיכנס לך בתקציב - מדובר בפאן של רכב.

ואני מחפש רק אוטומט אז הפיג׳ו לא רלוונטית..

פורסם

מיני קופר. בדוק איזה שנתון נכנס לך במחיר שהגדרת. (בחלק גדול מהן סאן רוף כפול ורשימת אבזור נדיבה).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בחלק מהדגמים של השירוקו יש בעיה במנוע (סופר צ'ארג'ר אם אינני טועה), אתה יכול לבצע חיפוש כאן בפורום ולהיווכח.

רכב נוסף עם 3 דלתות שאני יכול להציע אם כי לא חזק כמו האחרות שהוצעו כאן, אבל מאובזר מאוד ומעוצב נהדר לטעמי הוא הקיה פרוסיד.

אני חוזר ומדגיש, הוא לא חזק ביחס לאחרות שהוצעו כאן ולכן ממליץ לך לבצע עליו נסיעת מבחן אם אתה בכיוון שלו.

8) ידני זה הכי אחי 8)
×
×
  • תוכן חדש...