Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קארוק Style מנוע 1 ליטר TSI או מנוע 1.6 TDI דיזל


meir_gi
שימו לב! השרשור הזה בן 2033 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בדקתי את האטקה ולא התחברתי אליה.... הישיבה "בקוקפיט" לא עשתה לי את זה. בנוסף, בסיאט יש התקנה של מובילאיי ואני לא לוקח רכב שיש בו התקנה מקומית במקום התקנה מקורית מהיצרן. הרכב בליסינג ולא רכישה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

גם לטעמי התמורה למחיר באטקה עדיפה ולמרות הסלידה שלי מהתקנת מובילאיי במקום מערכות בטיחות מקוריות הייתי מעדיף את האטקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המרווח באטקה ובקארוק זהה, המרכב זהה לחלוטין, מלבד שינויים עיצוביים קלים בעיקר בקצוות הרכבים.

 

ובכל זאת המרווח בקארוק לרגל ימין מצומצם עקב חדירת הקונסולה המרכזית למרחב של רגל ימין, באטקה אין בעיה כזאת כלל.

 

דברים נוספים שלא נוגעים למרחב המחייה אבל כן נוגעים לאיכות השימוש "הפיזית" ברכב שגם בהם הקארוק בנחיתות מול האטקה הם לפי התרשמותי:

 

בקארוק גלגל הגה קטום בצידו התחתון והוא מצופה עור עם שקעים, גס ולא נעים. גלגל הגה קטום זה דבר אדיוטי ולא נוח- כאשר מסובבים את ההגה, עוברים מחלק עגול לחלק קטום חוזר חלילה. בייחוד בג'יפונים אין כל צורך בכך שכן יש די והותר מקום ליציאה וכניסה מהרכב מתחת להגה, לא מדובר ברכב ספורט שההגה יושב צמוד לירכיים ואז יש צורך בקטימת ההגה (בפיז'ו 3008 הגדילו ראש וקטמו גם את החלק התחתון וגם את החלק העליון, מאד לא נוח לדעתי, אבל לפחות הייתה לכך מטרה- על מנת למקם את ההגה נמוך ולאפשר לראות את לוח המחוונים הנמצא מעליו ולא מאחוריו כמו בשאר הרכבים. לכן גם ההגה קטן במיוחד).

 

באטקה הגה עגול ומצופה בעור רגיל, חלק ונעים.

 

אם כבר מדברים על נושא ההגה, נוכחתי בשני הרכבים הקארוק והאטקה, כי כאשר מכוונים את גובה מושב הנהג כדי לסגל ישיבה שבה ניתן להניח את יד ימין על משענת היד המרכזית ואת יד שמאל על משענת יד שמאל שנמצאת על הדלת ואף מגביהים את המשענת המרכזית לצורך כך, ומכוונים את ההגה בגובה שמאפשר לראות את לוח המחוונים, נוצר מצב שההגה ממוקם גבוה מדי יחסית לידיים, לי זה הפריע בשני הרכבים הנ"ל. כדי לסגל תנוחת נהיגה שבה ההגה ממוקם בגובה הנכון יחסית לידיים צריך לוותר על האפשרות להניח את הידיים על משענות הידיים.

 

בקארוק אין משענת יד אחורית מרכזית במושב האחורי. באטקה יש. זהו פרט בסיסי ביותר לנוחות היושבים מאחור (תחשבו על ישיבה בכסא/ כורסה בלי משענות יד לעומת עם משענות- היכן יותר נוח?)

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז בעקבות ההמלצות כאן, הלכתי שוב לראות את האטקה והקארוק אחד אחרי השני (הסוכנויות כ 20 מטר אחד מהשני כך שקל יחסית להשוות). עדיין, אחרי הישיבה בקארוק, הוא מרגיש לי יותר "מוצק, עשיר ואיכותי" בהרגשה מאשר באטקה. עניין של תחושה שקשה להסביר. בסיאט, כל פנים הרכב נראה פשוט יותר....

מבחינת מרווח, הם עם בסיס גלגלים זהה, כך שאני לא רואה סיבה שהאטקה תהיה מרוות יותר כפי שנאמר כאן בשירשור מעל. מסך המולטימדיה של שני הדגמים הרלוונטיים הוא 8 אינטש, רק שזו בקארוק נראית איכותית יותר עם רזולוציה טובה יותר ועם כפתורי מגע בניגוד לאטקה שהלחצנים המקיפים את המערכת הם לחצנים פיזיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אני מאוד אוהב את ההגה הקטום מלמטה. יש לי את זה בגולף הנוכחית וזה פרט עיצובי נחמד. לטעמי, ההגה בקארוק אכן עם ציפוי עור מחוספס שלטעמי משפר את האחיזה ביחס לעור החלק. זה כמובן עניין אישי בעיני "המתבונן והאוחז" בהגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין מבואס מזה שאין צפי סביר לקארוק 1.5 ליטר .....כרגע מתמקד בדיזל, אבל לפהי שאחליט קבעתי נסיעת מבחן במיצובישי אקליפס 1.5 טורבו, אולי אופתע לטובה למרות שאינני חובב הגיר הרציף.

האם יצא לך כבר להתנסות באקליפס קרוס?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות במבחן ההשוואתי הבא נרשם כי האקליפס קרוס השאיר הרחק מאחור (ממש כך) בזינוק את הקארוק 1.5 טורבו בנזין (וגם את המתחרים אחרים לרבות את הפיז'ו 3008 1.6 טורבו בנזין). בתאוצות ביניים הקארוק היה מהיר יותר.

 

בניגוד למבחנים אחרים שבהם נרשם כי האליפס קרוס לא נוח, כאן רשמו שהוא נוח תלוי בתוואי הדרך.

 

החסרון הגדול של האקליפס קרוס הוא תא מטען פשוט קטן מדי.

 

 

http://www.thecar.co.il/%d7%a1%d7%a7%d7%95%d7%93%d7%94-%d7%a7%d7%90%d7%a8%d7%95%d7%a7-%d7%9e%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%91%d7%99%d7%a9%d7%99-%d7%90%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%a4%d7%a1-%d7%a4%d7%99%d7%92%d7%95-3008-%d7%95%d7%9e%d7%90/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם התלבטתי רבות בין הקארוק לאטקה, ואע"פ שהאטקה נותנת יותר (אטקה אקסלנס מול קארוק סטייל), הקארוק מרגיש מוצק ואיכותי יותר, כמו גם יפה יותר (בפנים ובחוץ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני מרגיש כמוך....אותי מפליא איך האטקה שמתומחרת ב 162,000 שח נותנת הרבה איבזור, אבל חוסכים דבר בסיסי כמו מצלמת רוורס.....אני לא מצליח להבין את זה למרות שנותנים תוספת יקרה כמו גג פנורמי (עבורי זה מיותר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2033 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...