Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ננסה לעשות סדר בבאלגן.

 

בתור מי שנוהג בסקודה (ייטי) דיזל כמעט שבע שנים - רעש הדיזל אינו בולט באופן משמעותי, ולפעמים אנשים מופתעים לשמוע שמדובר בדיזל. (אך יתכן שגירסת ה-1.6 רועשת יותר)

 

הביצועים של הדיזל טובים משמעותית במיוחד בגזרת תאוצות הביניים.

 

לגבי גודל החישוקים - 16" ב-Ambition ו-17" ב-Style.

 

ממליץ לא להתלבט יתר על המידה כי תור זמן קצר בטח גם מועדי האספקה של הדיזל יתרחקו.

 

(נזכרתי ששכן (ז"ל) עולה מחבר העמים סיפר לי שהזמין ז'פרוזס ונאמר לו שזמן ההמתנה 7(!) שנים אחרי מס' חודשים הכריזו על דגם חדש - הוא רץ לסוכנות, הזמין וקיבל את הרכב תוך שבועיים, כשהוא קיבל את הרכב זמן ההמתנה כבר היה חמש שנים...

כשהוא עלה לארץ הוא מכר את הרכב במחיר יותר גבוה מרכב חדש, כי לא היה צריך להמתין)

 

לגבי מחיר המכירה כמשומש - לא הייתי רוצה להתנבא, כי בהחלט יכול להיות שגירסת הדיזל תהפוך לרבת המכר על חשבון מנוע הליטר (ובלבד שיהיה מלאי למכירה)

לפחות לגבי הייטי המחיר האטרקטיבי (יחסית) של הדיזל לא שרד זמן רב, ובסה"כ נמכרו כ-300 יח' כך שהוא נשאר נדיר יחסית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחרי קריאה של המבחן של גליון אוטו החודש אפשר להבין בבירור שהמנוע 1.0 לא עגלה אבל בהחלט קטן על הרכב הדי כבד.

 

אני הייתי הולך בכיוון הדיזל או שתיכנס לפיגו ותקח אחרי הנחה,במחיר קרוב מאד למחיר שציינת 3008 1.6 בנזין,שהוא משמעותית יותר חזק מהקרוק,בנזין או דיזל.

פורסם

אני באמת לא מבין מה הנעילה על הקונצרן אחרי כל הבעיות שהיו לך ברכב,ומדובר בבעיות שחוזרות על עצמן מאותו קונצרן,גם בפורום.

 

אני לא מנסה לשכנע אותך לקנות משהו כזה או אחר,רק באמת מעניין למה?.

פורסם

אני מאוד נהנה מהנהיגה הרכבים המוגדשים של הקונצרן. אני שוב מציין שאני לוקח את הרכב בליסינג כלומר פחות מוטרד מתקלות יקרות שיכולות לקרות במהלך אחזקת הרכב. באופן פרטי, לא הייתי מעיז לחשוב על אף מותג מקבוצת VAG, אלא רק מותגים יפנים או קוריאנים.

פורסם

דיזל ללא ספק. רק חבל ש - 1.6 משודך לגיר עם מצמדים יבשים ולא רטובים.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם

עדיין מבואס מזה שאין צפי סביר לקארוק 1.5 ליטר .....כרגע מתמקד בדיזל, אבל לפהי שאחליט קבעתי נסיעת מבחן במיצובישי אקליפס 1.5 טורבו, אולי אופתע לטובה למרות שאינני חובב הגיר הרציף.

פורסם

דווקא הגיר עובד שם דיי טוב ולא מרגיש כמו רציף קלאסי , אבל המנוע לא מרגיש עוצמתי במיוחד.

תראה אם הוא נוח לך ואם כיול המתלים מתאים לך.

בינו לבין הקארוק אני מעדיף את הקארוק שיותר מדויק ממנו ויותר איכותי ממנו בפנים והכיול מתלים שלו נעים יותר.

פורסם

כמובן שאני מעדיף את הקארוק, הרבה יותרממתחבר אליו. הבעיה כמו שכתבתי שאין דגם 1.5 במלאי ונדרשת המתנה של 7 חודשים

פורסם
קח סיאט, גם ישמור על המחיר יותר טוב

 

לא ברור לי על מה מבוססת עצתך ה"מלומדת" אולי תאיר את עיננו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...