אהלן
אני ממש לקראת רכישה כנראה
ולפני שאני עושה את זה רציתי להתייעץ אתכם
קראתי הרבה מאוד מהשירשורים בפורום בנושא פיג'ו 206 ובכל זאת אשמח לספר לכם על המציאה ולשמוע את דעתכם המלומדת
אז פיג'ו 206 אוט' 1.4 (שמעתי הרבה על התיבה הזו ואני תוהה אם זה צריך להדאיג אותי?)
יד 2, שנת 2004, 125 אלף קלמ', עם טסט ארוך לשנה
עברה עכשיו המון טיפולים, הוחלפה רצועת טיימינג, משאבת דלק, צמיגים,
ובקיצור היא מטופלת כמו שצריך ונראה שדאגו לה, גם מבחינה קוסמטית פנימית וחיצונית.
מחר אני הולכת לראות אותה גם, אשמח שתגידו לי במה אני צריכה להתרכז בבדיקה,
והאם מלכתחילה בכלל שווה ללכת על רכב כזה לאור הנתונים שהצגתי?
חשוב לציין שהיא נמכרת ב5,200 שקלים, ושזה פחות או יותר התקציב שלי לקניית רכב כשהמטרה היא לרכב שמיועד לנסיעות בינעירוניות לפחות 3 פעמים בשבוע ומעבר לזה נסיעות קצרות בתוך העיר בערך פעמיים ביום (לעבודה וחזור)
-עוד נקודה שחשוב לציין היא שאני ככל הנראה עומדת לצאת לטיול ארוך בעוד חצי שנה ככה שאני קונה את הרכב בידיעה שהוא ישמש אותי לתקופה לא ארוכה, ואני בלי תיכנון למכור אותו אחרי זה, זה לא דחוף לי.
אני מחפשת רכב שיהיה אמין ולא יעשה לי בעיות יותר מידי בתקופה הזו, מינימום התעסקויות.
תודה רבה רבה!!!