Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אתחיל ואומר שאני מכיר המון בעלי מקצוע בעולם הרכב ובעצמי מכונאי ובעל מקצוע עם כלים וידע נרחבים ואפשרות להשיג חלפים במחירי עלות למוסכים.

 

אין לי ניסיון במכירת כלי רכב ומדי פעם אני שומע מתוקף עבודתי על כל מיני מציאות במוסכים וכדומה.

האם אפשר להרוויח כסף טוב מהצד בתחום הזה? מישהו ניסה?

פורסם

כן אפשר.

אתה מוגבל ל5 עסקאות בשנה של קניה ומכירה.

בשביל לעשות מזה כסף שאפשר לחיות ממנו תצטרך תו סחר (או לעשות קומבינות אחרות).

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
כן אפשר.

אתה מוגבל ל5 עסקאות בשנה של קניה ומכירה.

בשביל לעשות מזה כסף שאפשר לחיות ממנו תצטרך תו סחר (או לעשות קומבינות אחרות).

5 עסקאות בשנה?

מאיפה המידע הזה בבקשה אשמח לדעת לא שמעתי שיש הגבלה מסוימת

פורסם
5 עסקאות בשנה?

מאיפה המידע הזה בבקשה אשמח לדעת לא שמעתי שיש הגבלה מסוימת

 

טעות שלי עם ה5 עסקאות בשנה,התבלבלתי עם תחום אחר בכלל.

מצטער.

אין הגבלה על עסקאות,אבל תמיד מס הכנסה יכולים לבוא לבקר,בעיקר אם רשומים על שמך המון כלי רכב.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • אחראי פורום
פורסם

כבר שמענו שמס הכנסה נחת על אנשים שעשו כמה עסקאות רכב ברצף, בלי כוונות למסחר אמיתי.

אם אתה רוצה לעבוד בזה, תעשה את זה כמו שצריך ולא כמו עוד חאפר שבדיוק עוזר ל"דודה של סבתא שלו" למכור אוטו.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...