Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על מאזדה 3 חדשה 5 דל' 2018


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יותר שקט מה301 בוודאות, ואולי גם טיפה יותר מה208 או אותו דבר, יש לי את 2 הרכבים, ולאח שלי יש 3 2014, אכן יש רכבים באותה רמה שקטים ונוחים יותר (יכול להיות שג'נט החתך נמוך גורם לזה), אך זה ממש לא כזה אישיו, נסיעה של כשעה בכביש בינעירוני היתה לי נוחה מאוד ולא סבלתי מרעש, סה"כ מאוד אהבתי את הרכב, כייפי מאוד לנהיגה, הגה מאוד מדוייק, איכותי, ומודירני, הוא אכן יותר צפוף מאחור ממשפחתיות אחרות, אך שוב, זה לא כזה בלתי נסבל כמו שזה נשמע, אני נסעתי מאחורה וזה אפשי בהחלט, ממליץ לך לבצע נסיעת מבחן טרם הרכישה כדי לראות בעצמך, אני בטוח שתתאהב.

 

תתחדש :)

 

 

אני נסעתי ב301,הוא רועש מאד ולא הייתי לוקח אותו בתור מדד לבידוד רעשים,ה308 שקט בלא מעט מהמאזדה.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

לא אמרתי שה308 רכב גרוע, ממש לא,

כתבתי בפירוש שלא היתה לי ולא נהגתי, אפילו לא התיישבתי מעולם ב308,

וברור שאני לא משווה בשום צורה את ה301 שקניתי כמעט במחצית ממחיר ה308,

לי יש 2 רכבי פיג'ו, ולקרובי משפחה שלי יש עוד 2,

התמורה שקיבלתי במחיר ה301 וה208( קניתי משומשת ולא חדשה) היא טובה ללא ספק, אך אני פשוט לא מוכן יותר לסבול את הרכבים שלהם בגלל 2 נושאים, שלדעתי קריטיים ולא קיימים במאזדה,

1 וזה הכי כואב, ירידת הערך והשוק החלש (ירידת הערך פשוט נוראית ובלתי נסבלת),

2, אין שירות, פשוט כמו שנשמע, יש ברכבים האלה תקלות (נכון להיום, לא משביתות, אך מציקות) ואין להם פתרון, פשוט כך, אין, אין למי לפנות ואין עם מי לדבר, וגם אין מי שיתקן, פניתי לפיג'ו העולמית, אחרי כ2 או שלושה מיילים, נפנפו אותי בחזרה ליבואן בארץ, שלא ממש מתיחס אליך אלא אם אתה מגיע אליו עם 150K מרשרשים ביד לקניית רכב.

אז אחרי כל זה, ואחרי שנהגתי במאזדה 3, הייתי הולך עליה בלי למצמץ, במיוחד מול ה308.

עריכה אחרונה על ידי Wildlands
פורסם
שלום, אשמח לדעת האם כדאי ללכת לקניה של מאזדה 3 ,5דל' חדשה או לדחות עד למתיחת פנים שאמורה לצאת בתחילת 2019? ובכלל מה ההמלצות לגבי הרכב הנ''ל בשלל רמות הגימור. אישתי די נעולה עליו אבל חשוב לי לשמוע, תודה מראש!

 

גם אני שקלתי לחכות, אך הדגם החדש עדיין לא הוצג באופן רשמי. אחרי חפירה קטנה הבנתי ש"תחילת 2019" זה לא משהו מוגדר.

פורסם (נערך)
לא אמרתי שה308 רכב גרוע, ממש לא,

כתבתי בפירוש שלא היתה לי ולא נהגתי, אפילו לא התיישבתי מעולם ב308,

וברור שאני לא משווה בשום צורה את ה301 שקניתי כמעט במחצית ממחיר ה308,

לי יש 2 רכבי פיג'ו, ולקרובי משפחה שלי יש עוד 2,

התמורה שקיבלתי במחיר ה301 וה208( קניתי משומשת ולא חדשה) היא טובה ללא ספק, אך אני פשוט לא מוכן יותר לסבול את הרכבים שלהם בגלל 2 נושאים, שלדעתי קריטיים ולא קיימים במאזדה,

1 וזה הכי כואב, ירידת הערך והשוק החלש (ירידת הערך פשוט נוראית ובלתי נסבלת),

2, אין שירות, פשוט כמו שנשמע, יש ברכבים האלה תקלות (נכון להיום, לא משביתות, אך מציקות) ואין להם פתרון, פשוט כך, אין, אין למי לפנות ואין עם מי לדבר, וגם אין מי שיתקן, פניתי לפיג'ו העולמית, אחרי כ2 או שלושה מיילים, נפנפו אותי בחזרה ליבואן בארץ, שלא ממש מתיחס אליך אלא אם אתה מגיע אליו עם 150K מרשרשים ביד לקניית רכב.

אז אחרי כל זה, ואחרי שנהגתי במאזדה 3, הייתי הולך עליה בלי למצמץ, במיוחד מול ה308.

 

הבעיה העיקרית בנקודת המבט שלך שאתה שם את ה301 כאמת מידה,עם כל הכבוד מדובר ברכב שפיגו מייצרת למדינות עולם שלישי {ע"פ ההכרזה שלה} ואחרי שנהגתי אכן מדובר בכלי רכב נחות.

 

308 רכב השנה ,זה מדבר בעד עצמו,ובכל מקרה אני לא השוותי אותו כרכב,רק בנושא בידוד הרעשים,ושם הוא אכן שקט יותר מהמאזדה.

 

לגבי ירידת הערך,אתה צודק חלקית,תפתח מחירון יצחק לוי ותראה בדגמים כמו ה208,2008,ובמיוחד ה3008 ששומר על ערכו כשווה לכל רכב יפני מבוקש אחר.

 

לגבי השירות אני מסכים איתך לחלוטין ,לובנסקי זאת חברה ששמה את שירות הלקוחות שלה במקום מאד נמוך,וזאת ע"פ נסיון של שנים רבות מאד.

 

העניין הוא שבמשך השנים לא נוצר מצב שנזקקנו לשירות שלהם {כ-10 רכבים בבעלותינו} וגם אם הייתה בעיה קטנה אחרי 7-8 שנים ,הרכב בכל מקרה לא היה באחריות וטופל במוסכים מומחי פיגו שהם לא מוסכי לובנסקי ככה שלא הייתה בעיה.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P
פורסם (נערך)

3008 הדגם החדש בנתיים אכן יוצא דופן בעניין הסחירות, מה שאי אפשר להגיד על 308 שנמכר ב 50-60 אלף שקלים למודל 2015, בזמן שמאזדה 3 מאותו השנתון ב 75-85 אלף₪.

מספיק להציץ ליד 2 כדי לראות את המצב.

האם היית מוכן ברכב ליסינג מהעבודה לשלם 600-800 שקלים כל חודש תוספת ל 308?

כי זה מה שיוצא לרוכש הפרטי לשלם יותר בירידת ערך.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

גם ל208 יש ביקוש גבוה וה2008 מחזיק מחיר.

 

אתה די צודק לגבי ה308,למרות שהמאזדה כחדשה הייתה יקרה יותר בהרבה,ככה שההפרש שרשמת קטן בהרבה.

 

לכן רשמתי שאי אפשר לעשות הכללה.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P
פורסם

איפה הכללה? דיברו על שני דגמים ספציפיים - מאזדה 3 ופיג'ו 308.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

צודק!

מאזדה 3 רכב מצויין ( כל עוד מרחב הפנים מאחורה מספיק ), אמין ומהנה לנהיגה. אישה נעולה עליו - עוד יותר טוב - סיבה הכי טובה למה כן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

באמת חבל שהפוסט הפך לצרפתית שאישית אני מאוד אוהב, אבל רק במיטה! תודה רבה למי שעזר נרכש חדש.

פורסם
גם אני שקלתי לחכות, אך הדגם החדש עדיין לא הוצג באופן רשמי. אחרי חפירה קטנה הבנתי ש"תחילת 2019" זה לא משהו מוגדר.

 

הדגם החדש אמור להיות מוצג בארה"ב בנובמבר.

 

קשה לדעת מתי יגיע לארץ.

Mazda 3 2.0 SPIRIT

פורסם
הדגם החדש אמור להיות מוצג בארה"ב בנובמבר.

 

 

 

קשה לדעת מתי יגיע לארץ.

 

כן, אני יודע. לכן העדפתי לא לחכות זמן לא ידוע והזמנתי אקליפס קרוס.

פורסם

תתחדש ותהנה, עשיתה אחלה בחירה, רכב מדהים.


×
×
  • תוכן חדש...