Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש באפשרותי לקנות רכב מדגם שאני מחפש,2016 יד שניה (אני אהיה שלישית במידה ואקנה) עם 80,000 ק"מ.

כאשר נאמר לי שרוב הק"מ נעשה ע"י היד הראשונה בנסיעות בין עירוניות.

המחיר נוח לעומת אופציות אחרות זמינות (אך לא מספיק נמוך לדעתי - מדובר בדגם עם איבוד ערך מאוד גבוה ואין שום קשר למחירון).

 

אני מתכוון להחזיק את הרכב כמה שנים עם נסועה לא כל כך גבוהה (נגיח 10,000 ק"מ בשנה) ולא כל כך מעניין אותי כרגע איבוד הערך האסטרונומי במכירה.

 

האם כדאי להמנע מק"מ כזה בשנתון כזה ברכב שאמור להיות אמין?

פורסם

אם מדובר בדגם עם איבוד ערך גבוה עדיף לך בכל מקרה רכב בן 3 עד 5. לגבי ק"מ גבוה או גיל קיימות 2 אסכולות - בהנחה שמדובר ברכב שמור שעבר טיפולים בזמן (או אפילו מונעים כמו שמן במרווחים צפופים יותר) ושאתה מתכוון לנסוע איתו כפי שתיארת, אני אישית חושב שבאותו מחיר עדיף רכב משנתון חדש יותר עם עוד ק"מ מרכב משנתון ישן יותר. ובכל זאת תברר היטב מדוע היד הנוכחית מוכר כל כך מהר...

בלי קשר, לפי מה שרשמת אפילו הרכב הזה מעל טווח המחיר שלך אז יתכן ששווה לך לרדת שני שנתונים ולקנות משהו שמור היטב.

×
×
  • תוכן חדש...