Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עסקת טרייד אין למסור סיטרואן C4 לקבל אופל אסטרה. כדאי?


איילת1111
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום,

יש לי אפשרות לעשות טרייד אין עם סיטרואן C4, 2009, קילומטראז' 200,000 , יד 3 ולהתחדש ב:

 

אופל אסטרה ENJOY 1.6 5 דלתות. שנת ייצור 2012, קילומטראז' 170,000, אוטומט, יד 2.

עליי להוסיף 20,000 ₪.

 

האם זו עסקה טובה?

האם אופל אסטרה רכב טוב?

אני נוסעת הרבה עם הרכב, בעיקר נסיעות בין עירוניות. האם הטיפולים יקרים? הרכב אמין? בטיחותי?

 

תודה לכל מי שישיב,

איילת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את למעשה נותנת את הסיטרואן שלך לגמרי בחינם, ואפילו משלמת קצת על התענוג. את יכולה לקנות את האסטרה הזו: http://yad2.co.il/s/c/8equp7 ב-1,500₪ פחות, והיא עם 25,000 ק"מ פחות מזו שאת מסתכלת עליה.

 

את קצת מחליפה צרות שלך בצרות של אחרים - אם את נוסעת הרבה, אולי כדאי לחפש רכב שנסע פחות עד עכשיו, ולא מגיע מסוחר.

 

אני לא כל כך מכיר את האסטרה, יש חוות דעת לא מאוד חיוביות אבל בעיקר על ה-1.4 טורבו. ה-1.6 פחות נפוץ בארץ.

 

אם את לא חייבת רכב משפחתי, אפשר אולי לחשוב על משהו קטן וחסכוני יותר, אבל בשביל זה תצטרכי להגדיר דרישות (ואם התקציב הוא לא 20,000 + c4, אז גם תקציב).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף למכור את ה-C4 לבד. בעסקת טרייד בדרך כלל מפסידים.

אפשר למכור אותה לפחות ב-5000 שקל

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את אלו שמעלי. האסטרה לא יותר סחירה מהסיטרואן ולא מחדשת כלום במנוע / גיר וכו'.

עדיף למכור לבד ולקנות נה שבאמת מתאים וכשלא עושים טרייד אין כל שקל שווה יותר.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האסטרה 1.6 היא שברולט קרוז יקרה.

 

כרכרה שפחד מוות להשתלב איתה בתנועה,כל עקיפה מעל 80 קמ"ש הופכת לסכנת נפשות .

 

מעבר לאבזור דל ביותר .

 

רק המראה החיצוני שלה נחמד בעיניי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...