Jump to content

ben.bar.111

  • הודעות

    37
  • כאן מאז:

הנקודות של ben.bar.111

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. תודה על התשובות הדגם של הפיג'ו הוא הבסיסי 1600 אקטיב - בנזין שווי רכב 4460 הסיטרואן שווי הרכב הוא 4300 בערך ההבדל הוא לא משמעותי. לדעתי אלך על הפיג'ו תודה!!!
  2. היי, 4 ילדים מתוכם 3 בכסאות תינוק . עגלה אחת מקופלת בבגאז'. סיטרואן c4 , אאוטלנדר או פיג'ו 5008? אודה לסיוע.
  3. שלום , מתלבט בין יונדאי i20 לבין ספלאש . שתיהן באלדן וסביב ה70 אלף. קילומטראז זהה סביב ה-20. שנתון 2012 עזרה בבקשה .
  4. שלום, ברגע מכירת הרכב הביטוח אינו תקף . בדקתי זאת לפני כשנתיים מול הסוכן שלי . העברת הבעלות מבטלת את הביטוח .
  5. היי, אני נהגתי שנתיים על יונדאי אקסנט. הרכב אמין מאוד ובמחיר שלך תוכל למצוא 98-99 בהצלחה .
  6. גם אני חשבתי על ההסבה לגז. במצב כזה חלק מן הבגאז' נתפס לטובת הבלון, אולי להתפשר קצת על צריכת הדלק ולקחת מאזדה 3 07-08
  7. תקרא בפורום לגבי הגיר הרובוטי של הטויוטה אתה חייב לנסוע עליו לפני שתחליט אני נסעתי על אחד כזה וזה סיוט (אבל זו דעתי) אני אישית הייתי הולך על הסובארו
  8. ben.bar.111

    רכב ב25000 ש"ח

    אני נסעתי על יונדאי אקסנט כשלוש שנים הרכב אמין וללא תקלות מיוחדות
  9. אימפרזה עם קילומטרז' נמוך יכולה להיות טובה גם 323
  10. היי אני רכשתי ב2009 ב18.000 ש"ח מכרתי למכונאי לפני כשבועיים ב-4000 ש"ח מכיוון שנקרעה טיימינג בנסיעה והלך ראש מנוע הרכב נוח אך לצערי לא אחת נתקלתי בבעיות חשמל אזעקה וכו' בהצלחה
  11. אני אישית מסתכל דבר ראשון על קילומטרז' מעדיף לקחת שנתון ישן יותר עם קילומטראז' נמוך יותר
  12. הספייס רכב מצויין יש לנו במשפחה של אשתי
  13. ד"א קניתי ב-37 אלף
  14. שלום קניתי את הרכב בבדיקה הגיר+ מנוע תקינים למעט כסת"ח רגיל של המכון השלדה נקייה למרות שהוחלפה ברכב דלת תודה על העזרה
  15. שלום רכשתי מאזדה 3 07 תודה על העזרה בפורום באיזה שמן מנוע משתמשים ?
×
×
  • תוכן חדש...