תודה על התשובות
הדגם של הפיג'ו הוא הבסיסי 1600 אקטיב - בנזין שווי רכב 4460
הסיטרואן שווי הרכב הוא 4300 בערך ההבדל הוא לא משמעותי.
לדעתי אלך על הפיג'ו
תודה!!!
היי
אני רכשתי ב2009 ב18.000 ש"ח
מכרתי למכונאי לפני כשבועיים ב-4000 ש"ח מכיוון שנקרעה טיימינג בנסיעה והלך ראש מנוע
הרכב נוח אך לצערי לא אחת נתקלתי בבעיות חשמל אזעקה וכו'
בהצלחה