שלום לכולם
בימים אלה אני עומד לרכוש רכב מלובינסקי טרייד , רכב מסוג סיטרואן C5 (לא להתנפל ,נא לכבד את השריטה שלי) אשר עומד אצלם כבר קרוב לשנתיים. הרכב ללא טסט ובמקור היה רשום ע"ש פריים ליס וכרגע רשום ע"ש סוחר רכב דוד לובינסקי בע"מ ומועד חידוש רשיון הרכב הוא 2.10.18 ולמרות שכרגע הרכב הוא ללא טסט הובטח לי כי אקבל את הרכב עם טסט עד לתאריך הנ"ל, המחיר סוכם לקחתי את הרכב לבדיקה וסה"כ למעט מהמורה קטנה שנפתרה במהירות על ידם ההתנהלות מולם חיובית.
אתמול קיבלתי טלפון ממנהל הסניף שהציע לי כי בתוספת של 1000 ש"ח למחיר שכבר סוכם אקבל את הרכב עם טסט עד לתאריך 2.10.19 במקום עד לתאריך 2.10.18 דבר שנשמע מאוד מפתה אולם ממרום גילי אני יודע שאין מתנות חינם ובטח לא מסוחרי רכב, האם יכול להיות שהם ישלמו שנתיים אגרה עבור השנה שעברה ועבור השנה הבאה שזה מגיע לסכום של 4000 ש"ח ויבקשו ממני רק 1000 ש"ח? את הרכב אקנה בכל מקרה אבל סתם מסקרנת אותי השאלה.
ושוב חשוב לי לציין כי ההתנהלות מולם חיובית בהחלט.
תודה לעונים.