Jump to content

citroen1

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי citroen1

  1. בקיצור, אם הבנתי נכון גם אם לא הייתי מוסיף להם את ה-1000 ש"ח הם יכלו לתת לי את הרכב עם טסט עד ל-2.10.19 כי בעצם הם לא היו מחויבים בתשלום של השנה הקודמת, בפועל הפכו אותי להיות שותף בתשלום של משהוא שבעצם הגיע לי כי בפועל הם הבטיחו לי כי הם ישלמו את אגרת הרישוי עד לתאריך 2.10.18 ושכחו לספר לי שמכיוון שהם הפקידו את הרשיון הם פטורים מהאגרה של הרשיון האחרון. תרגיל שמתאים לסוחר רכב חאפר מהבית ולא לחברה גדולה.(אם הבנתי נכון)
  2. שלום לכולם בימים אלה אני עומד לרכוש רכב מלובינסקי טרייד , רכב מסוג סיטרואן C5 (לא להתנפל ,נא לכבד את השריטה שלי) אשר עומד אצלם כבר קרוב לשנתיים. הרכב ללא טסט ובמקור היה רשום ע"ש פריים ליס וכרגע רשום ע"ש סוחר רכב דוד לובינסקי בע"מ ומועד חידוש רשיון הרכב הוא 2.10.18 ולמרות שכרגע הרכב הוא ללא טסט הובטח לי כי אקבל את הרכב עם טסט עד לתאריך הנ"ל, המחיר סוכם לקחתי את הרכב לבדיקה וסה"כ למעט מהמורה קטנה שנפתרה במהירות על ידם ההתנהלות מולם חיובית. אתמול קיבלתי טלפון ממנהל הסניף שהציע לי כי בתוספת של 1000 ש"ח למחיר שכבר סוכם אקבל את הרכב עם טסט עד לתאריך 2.10.19 במקום עד לתאריך 2.10.18 דבר שנשמע מאוד מפתה אולם ממרום גילי אני יודע שאין מתנות חינם ובטח לא מסוחרי רכב, האם יכול להיות שהם ישלמו שנתיים אגרה עבור השנה שעברה ועבור השנה הבאה שזה מגיע לסכום של 4000 ש"ח ויבקשו ממני רק 1000 ש"ח? את הרכב אקנה בכל מקרה אבל סתם מסקרנת אותי השאלה. ושוב חשוב לי לציין כי ההתנהלות מולם חיובית בהחלט. תודה לעונים.
×
×
  • תוכן חדש...