Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 האצ'בק (ספיריט)


saar.r
שימו לב! השרשור הזה בן 2204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מחפש רכב משומש לקנייה ודי ננעלתי על הרכב הזה ספציפית.

 

אבל משום מה הרבה מנסים להוריד אותי ממנו מכמה סיבות:

 

1. לרכב אין שוק בכלל בישראל (במיוחד להאצ'בק) - יהיה לי קשה למכור אותו בעתיד אם ארצה.

 

2. הביטוח שלו יקר. ביקשתי הצעת מחיר לרכב הזה בסוכנות שאני מבוטח בה וזה כפול ממה ששלמתי על הרכב הקודם

 

3. טיפולים וחלפים לרכב יקרים יותר , כנל לגבי טסט וכו' וכו'.

 

4. צריכת דלק

 

 

האם כל מה שציינתי למעלה נכון? יותר חשוב לי לדעת לגבי סעיפים אחד ושלוש...

אם מישהו כאן מחזיק או החזיק בעבר רכב כזה אשמח לדעת כמה שיותר פרטים על האחזקה שלו.

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. קשקוש מוחלט -רכב אחד הסחירים לפחות כיום בשוק- מה יהיה עוד 5 שנים ? אם נחייה- נבקש ממנהל הפורום שיפתח תת פורום נביאים.

2. ביטוח - תלוי בעברך הביטוחי (תביעות קודמות), גיל הנהג וותק נהיגה או באי עברך (לא היית מבוטח כלל במקיף).

3.טיפולים יקרים ? במוסך מורשדה יבואן כל רכב תחזוקתו יקרה-יש מספיק מוסכים מתמחים בדגם,הכל בסדר.

4. צריכת דלק ? דווקא לעומת ספיריט של דורות קודמים (לנו יש 2007 שתיינית), הרכב חסכוני מ 2013 הודות למערכת עצור וסע,שמדוממת מנוע בפקקים/רמזור.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הדגם הכי סחיר של המאזדה 3.

עכשיו הגיעו מלא דגמי 2 ליטר ב0ק''מ מליסינג אז קשה לדעת מה יהיה השוק וכמה ישלמו את פרמיית הספיריט לעומת הדגם הפחות מאובזר אך עם הנחה יפה יותר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. תסתכל על המחירים ביד 2, הרכב הזה מאד מובקש לא ברור עם מי דיברתה.

2.אני משלם על ספיריט מקיף + חובה 3500.

3. כל מוסך בארץ יודע לטפל במאזדה וחא חסר חלפים לכן הטיפולים לא יקרים במוסכים מורשים (לא יבואן)

4. זה החיסרון היחיד ממה שצינתה, הרכב עם מנוע 2000 סמק והמנוע אוהב דלק, שלי עושה 1-10.

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.

4. זה החיסרון היחיד ממה שצינתה, הרכב עם מנוע 2000 סמק והמנוע אוהב דלק, שלי עושה 1-10.

מאיזה שנה הרכב שלך ? באילו תנאים קיבלת את צריכת הדלק הזו ? סגנון נהיגה ספורטיבי עם הרבה לחיצות ? בשנתונים 2013 ואילך דיברו על תצרוכת דלק טובה ממה שציינת.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשקוש מוחלט בקשר לחלקי חילוף. מוזמן לקרא את שרשור התחזוקה המתעדכן שלי על יונדאי i20. החלקים שם ממש לא זולים בניגוד לשמועות וגם יש הרגשה שבנו את הרכב שברגע שיתקלקל חלק תצטרך להחליף כמה ביחד (בורר מצבים למזגן שהתקלקל 3 פעמים הצריך החלפת הפאנל כולו, 2400 שקל לפני עבודה, אי אפשר להחליף בולג'ויינט בלבד, צריך להחליף את כל המשולש...).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין סיבה להאשים את יונדאי, אצל מרבית היצרנים זה כך, כנראה הנורמה היום. מהצד השני גם אין סיבה להתפשר על מכוניות שלרוב הן די בינוניות ביכולותיהן ובמיוחד היכולת להעניק איזה ערך מוסף טיפה רגשי למלאכת הנהיגה, רק בשל מוצאן וה"ההבטחה" לחיים שקטים וזולים ועוד בונוס בדמות תור ארוך של קונים רעבים ביום הפרידה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קשקוש מוחלט בקשר לחלקי חילוף. מוזמן לקרא את שרשור התחזוקה המתעדכן שלי על יונדאי i20. החלקים שם ממש לא זולים בניגוד לשמועות וגם יש הרגשה שבנו את הרכב שברגע שיתקלקל חלק תצטרך להחליף כמה ביחד (בורר מצבים למזגן שהתקלקל 3 פעמים הצריך החלפת הפאנל כולו, 2400 שקל לפני עבודה, אי אפשר להחליף בולג'ויינט בלבד, צריך להחליף את כל המשולש...).

נכון כי היבואן למד להיות חמדן כמו כמה יבואנים אחרים.קנה הונדה סיוויק וסע לטפל ביבואן (ולא חינם עם שוברי טיפול שניתנו כהטבה מאוטו סנטר ) ותשלם ביוקר- 1,800 ש"ח לטיפול שכולל שמן,מסנן שמן,תפס מסנן דלק ומסנן דלק זו שחיטה כשרה לאור היום גם אם פירקו 4 גלגלים לבדיקת בלמים (לא נגעו בבלמים מעבר לזה),טיפול הבא באיזור ה 2,200 ש"ח בערך כולל שמן,מסנן,נוזל בלמים ומצתים. זה מחיר שפוי ? לא...

בלי קשר- הרכב שלך לימון כמו הקודם שלי וכבר המלצתי לך להחליף- רכב השכרה/ליסינג לשעבר+בלאי גבוה ומטורף של ק"מ-אם יש לך אפשרות כלכלית להתקדם שחרר אותו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי סיוויק שטופלה במורשה יבואן והעלויוצ היו גבוהות, לא משמעותית משל היונדאי.

הרכב שלי לא לימון. כל יונדאי שנייה יש לה בעיה בהגה שהעלות שם לא קטנה.

על זה לא מדברים כי זה יונדאי. את זה משתיקים יפה מאוד.

אני מכיר עוד מלא בעלי יונדאי שיש להם בעיות חשמליות וגם בהגה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. תסתכל על המחירים ביד 2, הרכב הזה מאד מובקש לא ברור עם מי דיברתה.

2.אני משלם על ספיריט מקיף + חובה 3500.

3. כל מוסך בארץ יודע לטפל במאזדה וחא חסר חלפים לכן הטיפולים לא יקרים במוסכים מורשים (לא יבואן)

4. זה החיסרון היחיד ממה שצינתה, הרכב עם מנוע 2000 סמק והמנוע אוהב דלק, שלי עושה 1-10.

אתה צודק שהוא די מבוקש אבל רק בגרסת הסדאן, בגרסת ההאצ'בק לא יצא לי להתקל הרבה פעמים..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למשפחה עדיפה תצורת ההאצ'בק - אאל"ט מדובר על דלת חמישית,אני רואה בזה דווקא יתרון ואין שום סיבה שהרכב יהיה פחות סחיר מהמאזדה עם 4 דלתות.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב שלי לא לימון. כל יונדאי שנייה יש לה בעיה בהגה שהעלות שם לא קטנה.

על זה לא מדברים כי זה יונדאי. את זה משתיקים יפה מאוד.

אני מכיר עוד מלא בעלי יונדאי שיש להם בעיות חשמליות וגם בהגה.

אתה צודק ברוב הדברים,גם לי היו תקלות כאלו ואל תפגע ממה שאני כותב- עדיין הרכב שלך וגם שלי לשעבר הם די לימונים -הרכב שלך בגלל השכרה לשעבר וק"מ די גבוה גם יחסית לשנתון אם אני זוכר נכון חצית את ה 200,000.

אצלי התקלות בהגה התחילו כבר ב 54,000 ק"מ לערך וכמובן,שהיו מנורות שונות ומשוננות,יוניט אור בלם פעמיים ומי שירצה,ייכנס לסיקור המלא ויקרא-אני ב 103,000 ק"מ לאחר תיקון הגה פעם שניה וחשש מתיקון עתידי נוסף החלטתי לא להמשיך להחזיק את הרכב.

את תקלות ההגה,לא פתרו ביונדאי/ קיה גם בשנתונים האחרונים והנזק רק גדול יותר- כבר לא מדובר "רק" על קופלונג כמו אצלנו ,אלא על החלפת מוט/צינור הגה- אם הרכב באחריות מצויין ואם לא אתה מקבל את כל הצינור.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. תסתכל על המחירים ביד 2, הרכב הזה מאד מובקש לא ברור עם מי דיברתה.

אין קשר בין הביקוש להיצע. המחירים יכול להיות גבוה השאלה אם יש מי שמוכן לשלם.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2204 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...