Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ותודה מראש למשיבים :-D

 

מחפש רכב משומש (לא ידני - יש אישה ...), עד 100 אלף ש"ח (עם גמישות מסוימת). נסיעות בעיקר עירוניות במרכז (לא ארוכות אני בלב המרכז) עם גיחות צפונה ודרומה פעם בחודש בערך (מעריך כ-15,000 ק"מ/שנה).

 

תכונות רצויות (בסדר חשיבות יורד):

 

1. בטיחות - פסיבית ואקטיבית.

2. בידוד טוב מאוד של רעשים - הן מנוע, הם צמיגים והן רעשי חוץ/רוח (עד 120 קמ"ש).

3. אמינות - מוסך מדי פעם מעבר לטיפולים שוטפים בסדר, אבל ללא בעיות ידועות בדגם.

4. תא מטען/ אחסון - עגלת תינוק, קניות וכד'.

5. נוחות נסיעה - רכב שיגהץ מהמורות ועם מושבים / תנוחת ישיבה נוחה.

6. תאוצות ביניים טובות - לא מעניין אותי 0-100, אלא 50-80, 80-120 - שאוכל להתחמק אקטיבית מבעיות בכביש.

 

נקודות נוספות:

  • מתכוון להחזיק את הרכב 5-7 שנים.
  • אין לי העדפה לתצורה - משפחתית / 5 דלתות / SUV / ג'יפון או לארץ מוצא - הכל אפשרי.
  • מוכן לרדת שנתון ולקבל רכב איכותי יותר כל עוד תהיה אפשרות סבירה למכור אותו / לעשות טרייד אין בתום תקופת האחזקה.

 

תודה!

 

מאגנוס

פורסם

פיז׳ו 508 מהשנה-שנתיים האחרונות.

אגב, את התירוץ של ידנית בגלל האשה כבר מזמן הפסקנו לקנות פה... ;)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
סובארו XV מנוע 2.0 ליטר, לטעמי עונה לך על רוב הנושאים שציינת.

 

תודה רבה ביגמיק :-D מסכים, אם כי להבנתי תא המטען של ה-XV זעיר (310 ליטר לפי הברושור של סובארו לגרסת 2017).

פורסם (נערך)

לדרישות שלך הייתי קונה מאזדה cx5 מודל 2013-2014.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שני רעיונות, בלי בטיחות אקטיבית:

1. סיטרואן c4 פיקאסו קצרה, בערך מ-2016

2. סובארו B4, גם מאותה שנה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

יונדאי סונטה 2015 גבולית מבחינת התקציב, אך עונה לכל הדרישות שהעלת בצורה טובה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

זעיר על הנייר, אבל נגיש ושימושי, גש עם העגלה לסוכנות ובדוק.

ישנו גם מגש אחורי שאפשר להסיר אם צריך ואז בגובה יש עוד חלל.

פורסם
מנסיון אישי מסכים לחלוטין לגבי הפיגו 508,לא תקבל תמורה טובה יותר,כל עוד הגודל של הרכב מתאים לך.

 

תודה רוברט ורון! להבנתי באמצע 2015 הרכב (בעיקר המנוע) עבר מתיחת פנים ורכבים מהשנתון הזה ביד 2 סביב ה-70,000 ש"ח, שזה מקהה קצת את ירידת הערך שנותרה. אני עדיין מודאג לגבי האמינות שלו ... יש לכם נסיון בנושא?

פורסם
זעיר על הנייר, אבל נגיש ושימושי, גש עם העגלה לסוכנות ובדוק.

ישנו גם מגש אחורי שאפשר להסיר אם צריך ואז בגובה יש עוד חלל.

 

תודה, אבדוק!

פורסם
תודה רוברט ורון! להבנתי באמצע 2015 הרכב (בעיקר המנוע) עבר מתיחת פנים ורכבים מהשנתון הזה ביד 2 סביב ה-70,000 ש"ח, שזה מקהה קצת את ירידת הערך שנותרה. אני עדיין מודאג לגבי האמינות שלו ... יש לכם נסיון בנושא?

 

שים לב שרוב הדגמים מ-2015 הם עדיין עם המנוע הישן (וצריך לבדוק ברשיון הרכב כי מה שכתוב במודעה לא בהכרח נכון)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שני רעיונות, בלי בטיחות אקטיבית:

1. סיטרואן c4 פיקאסו קצרה, בערך מ-2016

2. סובארו B4, גם מאותה שנה.

 

תודה pooh-bear!

 

לא ידעתי שיש סי4 5 מקומות והיא בהחלט מועמדת, אם כי אני מבין שהיא בשוק רק ממרץ 2016, כך שיש את עניין ירידת הערך ... אני מניח שהמנוע 1.6 טורבו בנזין 165 כ"ס הוא אותו מנוע שיש ב-508 ...

×
×
  • תוכן חדש...