Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע לציין מספר כזה. אני מניח שבדומה למכונית ידנית כאשר הנהג יודע לשמור על המצמד, ואז זה יכול להגיע ל-150K ק״מ.

 

לגבי עלויות אחזקה של סופרב, אין לי מושג. בבעלותי סקודה ייטי ידנית כ-4.5 שנים שטופלה רק במוסכי מורשי יבואן, ואני יכול לדווח על עלויות די סטנדרטיות. הביטוח מקיף קצת יותר יקר ממכוניות משפחתיות (אצלי כ-3,000 ₪ לשנה).

 

 

תודה! אשמח אם למישהו יש את הסופרב ויתייחס לעלויות האחזקה שלה.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

כשכתבתי "הלך הגיר" כי המשתמש דיווח שהוחלפו מזלגות (מזל שזה היה ליסינג. זה כבר יותר מ"סתם" החלפת מצמדים. )

 

אכן הרבה בעלי רכב כזה מתייחסים להחלפת מצמדים כעל בלאי טבעי. כמו החלפת צלחות ברקס או החלפת פלאגים.

זה אולי ראייה בריאה יותר של המצב אבל היא זו שגוררת אחזקה יקרה יחסית.

בכל מקרה צריך לבדוק עלויות ביטוח מקיף. תתקשר מחר לביטוח שלך . בגלל טבלאות גניבות יש סיכוי שהביטוח יקר יחסית לחתך (נניח מול פיג'ו 508)

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אותם עלויות אחזקה כמו בכל רכב אחר משפחתי, אין שום דבר מיוחד ברכב הזה שידרוש תחזוקה נוספת.

ב3 שנים הראשונות יש לך אחריות ואתה יודע מראש את כל העלויות של הטיפולים. לשאלתך, האחריות של השנה השלישית היא באותם תנאים של האחריות הרגילה, זאת אומרת כולל גיר וקלאצ'ים.

שנתיים הנוספות אתה עושה טיפולים ויכול להיות שיהיו לך תקלות.

הגיר מצויין בנסיעה רגילה, כבישים מהירים, קצת קופצני בפקקים.

סך הכל, הרכב טוב מאוד ומפנק, אמינות ממוצעת.

פורסם
כשכתבתי "הלך הגיר" כי המשתמש דיווח שהוחלפו מזלגות (מזל שזה היה ליסינג. זה כבר יותר מ"סתם" החלפת מצמדים. )

 

לשאלת פותה"ש אם הגיר בעייתי, אמרת שכן ולכך התייחסתי.

ד"א, גם אם תשקלל החלפת מצמדים אחת במהלך 100K ק"מ, אני לא בטוח שהאחזקה תהיה יותר יקרה. בגירים אוט' פלאנטריים רבים, יש לבצע החלפת נוזל הידראולי פעם ב-, (ב-DSG6 הרטוב, יש לבצע החלפה כל 60K ועלותה כ-2000 ש"ח) - יש מכוניות רבות שיאלצו להחליף רפידות כ-5/4 פעמים עד שיצטרכו להחליף רפידות בסקודה, כך בשסך הכל עלות האחזקה לא צפוייה להיות שונה משמעותית.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

אני מעריך שמי ששם ₪190K על רכב חדש לא ישבר מפעם ב ... החלפת מצמדים.

 

טוב שהזכרת את dsg6 : פות"ש , אם אתה מוכן לוותר על הפינוקים והמרחב יש בתקציב אוקטביה דיזל 2.0 . אמנם מיועד למונית אבל סחירות מצויינת וגם האמינות שלה יחסית גבוהה. רכב דיזל שנסע 6K בשנה הוא ממש בתול. תחשוב על זה....

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

בנסועה שלו, דווקא עלות האחזקה עם DSG6, תהיה בוודאות גבוהה יותר, כיוון שהוא יצטרך להחליף נוזל הידראולי לאחר 5 שנים.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
אני מעריך שמי ששם ₪190K על רכב חדש לא ישבר מפעם ב ... החלפת מצמדים.

 

טוב שהזכרת את dsg6 : פות"ש , אם אתה מוכן לוותר על הפינוקים והמרחב יש בתקציב אוקטביה דיזל 2.0 . אמנם מיועד למונית אבל סחירות מצויינת וגם האמינות שלה יחסית גבוהה. רכב דיזל שנסע 6K בשנה הוא ממש בתול. תחשוב על זה....

 

זה רכב נכה ככה שאני קונה אוטו בלי מיסים אחרת בחיים לא הייתי שם 192 אלף על אוטו, זה מאוד יקר וממש לא מצדיק, זה סה"כ סקודה ולא איזה מותג על יקר לכן כל שקל חשוב לי ולכן שאלתי הרבה על העלויות.

 

וכן חשוב לי המרחב הפנימי בגלל האיבזור נכה אחרת לא הייתי מכון לסקודה אלא קונה שוב מאזדה 6, אחלה אוטו!

פורסם
אותם עלויות אחזקה כמו בכל רכב אחר משפחתי, אין שום דבר מיוחד ברכב הזה שידרוש תחזוקה נוספת.

ב3 שנים הראשונות יש לך אחריות ואתה יודע מראש את כל העלויות של הטיפולים. לשאלתך, האחריות של השנה השלישית היא באותם תנאים של האחריות הרגילה, זאת אומרת כולל גיר וקלאצ'ים.

שנתיים הנוספות אתה עושה טיפולים ויכול להיות שיהיו לך תקלות.

הגיר מצויין בנסיעה רגילה, כבישים מהירים, קצת קופצני בפקקים.

 

סך הכל, הרכב טוב מאוד ומפנק, אמינות ממוצעת.

 

לכן התפלאתי ושאלתי כי סה"כ זה סקודה ולא משהו מעבר...

פורסם (נערך)

שמע , אם אתה נכה ואין ממש רצון להתעסק עם אמינות הרכב אני חושב שעדיף לשנות קצת כיוון. לדעתי,התוצרת הגרמנית ושקודה בתוכה,כבר ממש לא מה שהיתה פעם. הייתי מגדיר אותה באמינות מתחת לממוצע.צריך איתן מזל כדי להיות ממוצע בדגמים הנמוכים ואני ממשפחה חובבת גרמניות .

במקומך הייתי פוזל ל סובארו B4 . למה ? לא כי היא יפנית "אמינה ומוצלחת", אלא כי יש לה 5 שנות אחריות למכלולים החשובים. סוג של שקט נפשי.

למעשה הייתי לוקח כל רכב עם 5 שנות אחריות שמתאים לצרכים ולתקציב שבחרת.

מצד שני , אם אתה לא נרתע לבלות במוסך יום /יומיים ( מעבר לטיפול) , אז הסופרב גם בחירה מצויינת.

עריכה אחרונה על ידי save

×
×
  • תוכן חדש...