Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בהחלט אפשר לקבל הנחה למי שרציני. מעטים באמת קונים במחירון. יש מבצעים כל כמה שבועות.

הגיר לא השתנה בשנים האחרונות אבל בטח השנה פתרו את כל הבעיות שלו .

יש להם בכלל מלאי זמין ? בררת ?

עריכה אחרונה על ידי save
  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

ביררתי במוקד השירות אמרו שאין את ה1.4 אמבישיון והיום שהתקשרתי לסוכנות אמרו שיש, אני רוצה ללכת על הסטייל בתקווה שייתנו לי הנחה יפה אם לא אלך על ה1.4 אמבישיון, רק שלא יגידו לי שאין בסוף.

 

הם לא מספקים יותר מידי פרטים בטלפון ומי שעונה גם לא כזה מבין , הכי טוב ללכת ולראות.

 

אני בא מחר לסגור עסקה על הסטייל אם יתנו לי הנחה יפה, במועדון צרכנות הוט האוטו הזה נמכר ב182 אלף במקום 192 אלף, מכון למחיר הזה למרות שלא נראה לי שייתנו מחיר כזה.

עריכה אחרונה על ידי ORI24
פורסם

הגיר לא השתנה בשנים האחרונות אבל בטח השנה פתרו את כל הבעיות שלו .

 

אני מקווה שזו היתה ציניות. המשפט הזה מתנגן ב loop כבר שנים מצד אנשי המכירות באולמות התצוגה. פותח השרשור עלול לחשוב בטעות שהכל טוב.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
אני מקווה שזו היתה ציניות. המשפט הזה מתנגן ב loop כבר שנים מצד אנשי המכירות באולמות התצוגה. פותח השרשור עלול לחשוב בטעות שהכל טוב.

 

אז יש בעיות רציניות עם הגיר הזה???

פורסם (נערך)

כן יש בעיה ולא נראה שהיצרן מעוניין לפתור אותה וכן , כל שנה הם אומרים שפתרו את הבעיה והיא כל שנה חוזרת.

פשוט שים בצד ₪3000 להחלפת מצמדים או תמכור לפני תום האחריות .

תשאל מחר באולם : אולי יש הנחת dq200 ?

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
כן יש בעיה ולא נראה שהיצרן מעוניין לפתור אותה וכן , כל שנה הם אומרים שפתרו את הבעיה והיא כל שנה חוזרת.

 

מה זה אומר? שכל כמה חודשים יכול ללכת לי הגיר?

פורסם (נערך)

אין נתון רישמי . תלוי בתוואי הנהיגה והנהג. אצלנו בגולף המצמדים נגמרו ב 30000. יש פה משתמש שהצליח להגיע ל 150K לפני שהגיר הלך.

יש כאלה שאחרי 12K קמ.

יש פה משתמש שנסע עפ טענתו רק 120 ק"מ לפני שנורית הגיר נדלקה אבל הוא בספק אמין כי הוא לא מגיב יותר.

סהכ , אם אתה מודע לבעיות , זו לא אוטו רע. הוא אחד המובילים בחתך שלו רק תחשיב את התיקון במחיר התחזוקה.

תרחיב אחריות לשלוש שנים )₪1000)

זה נקרא תאום ציפיות.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
אין נתון רישמי . תלוי בתוואי הנהיגה והנהג. אצלנו בגולף המצמדים נגמרו ב 30000. יש פה משתמש שהצליח להגיע ל 150K לפני שהגיר הלך.

יש כאלה שאחרי 12K קמ.

יש פה משתמש שנסע עפ טענתו רק 120 ק"מ לפני שנורית הגיר נדלקה אבל הוא בספק אמין כי הוא לא מגיב יותר.

סהכ , אם אתה מודע לבעיות , זו לא אוטו רע. הוא אחד המובילים בחתך שלו רק תחשיב את התיקון במחיר התחזוקה.

תרחיב אחריות לשלוש שנים )₪1000)

זה נקרא תאום ציפיות.

מתכון להחזיק אותו 5 שנים (רכב של נכה) ,אני לא נוסע הרבה,אולי 5000-6000 ק"מ, למרות שאי אפשר לדעת ,הכל מזל, כדאי ללכת עליו? להחליף גיר אחרי 3 שנים זו מכה רצינית.

פורסם (נערך)

בדרך כלל התיקון של הגיר הוא קצת יותר מ ₪3000 וזה מאפס את מונה ההחלפה. האם זו מכה רצינית ? אתה תחליט .

בא נגיד ככה שהגיר לא אוהב נסיעה בפקקים ובתוך העיר הצפופה. זה גורם לו להתחמם.

החדשות הטובות שהמודל 2018 יש מד טמפרטורה לגיר . אם הוא מתחמם , תעצור בצד ותעביר לניוטרל.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
בדרך כלל התיקון של הגיר הוא קצת יותר מ ₪3000 וזה מאפס את מונה ההחלפה. האם זו מכה רצינית ? אתה תחליט .

בא נגיד ככה שהגיר לא אוהב נסיעה בפקקים ובתוך העיר הצפופה. זה גורם לו להתחמם.

החדשות הטובות שהמודל 2018 יש מד טמפרטורה לגיר . אם הוא מתחמם , תעצור בצד ותעביר לניוטרל.

ואז שוב תיסע ושוב יתחמם ושוב תעמוד בצד? נראה לי מכה רצינית.

 

האם התוספת לאחריות בתשלום כוללת גם את הגיר? או בגלל שהם יודעים שזה בעייתי אז רק שנתיים?

פורסם (נערך)

save כדאי לדייק הגיר לא "הולך" כל כך מהר, אתה מתכוון למצמדים...

 

הגיר במכונית הזאת הוא גיר רובוטי כפול מצמד, הוא פועל כמו גיר רגיל (האמת שהוא מורכב משתי מערכות גיר, אחת להילוכים האי-זוגיים והשנייה עבור ההילוכים הזוגיים ולכן מצוייד בשני מצמדים). אנשים שנוהגים בתוואי עירוני פקוק לעייפה וזוחלים תוך כדי לחיצה על דוושת הבלם, גורמים לכך שהמצמד נמצא בנקודת החיבור של הגיר עם המנוע (כמו ברכב רגיל שלוחצים על דוושת המצמד ומרימים אותה עד נקודת החיכוך להתחיל בנסיעה), וכתוצאה מאותו חיכוך, המצמד מתחמם (שוב, כדי שזה יקרה אתה צריך ל"זחול" כאשר אתה מלטף את דוושת הבלם לזמן ממושך). אם אתה מרבה בנהיגה בתנאים הנ"ל, אתה צפוי לקצר את חיי המצמדים.

 

החלפת מצמדים בגיר הזה היא דבר צפוי (כמו להחליף רפידות בלמים), אך מה שמשתנה היא הנסועה עד הצורך בהחלפה. לא צריך להתרגש יותר מדי, כי עלות החלפת מצמדים היא כ-3,000 ש"ח (לא תצטרך לתרום כליה...) ויש גם מקומות בפחות.

 

זהו זה. יש אנשים שנורא מתרגשים מזה, ויש כאלו שלא. בשנים האחרונות, כמות התלונות על הגיר פחתה משמעותית וזה לא בגלל שכמות המכוניות הנמכרת ירדה (היא לא). בכבישי הארץ נעות היום מעל 150,000 מכוניות עם הגיר הזה מה שהופך אותו לאחד הגירים הנפוצים על כביש ישראל.

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
save כדאי לדייק הגיר לא "הולך" כל כך מהר, אתה מתכוון למצמדים...

 

הגיר במכונית הזאת הוא גיר רובוטי כפול מצמד, הוא פועל כמו גיר רגיל (האמת שהוא מורכב משתי מערכות גיר, אחת להילוכים האי-זוגיים והשנייה עבור ההילוכים הזוגיים ולכן מצוייד בשני מצמדים). אנשים שנוהגים בתוואי עירוני פקוק לעייפה וזוחלים תוך כדי לחיצה על דוושת הבלם, גורמים לכך שהמצמד נמצא בנקודת החיבור של הגיר עם המנוע (כמו ברכב רגיל שלוחצים על דוושת המצמד ומרימים אותה עד נקודת החיכוך להתחיל בנסיעה), וכתוצאה מאותו חיכוך, המצמד מתחמם (שוב, כדי שזה יקרה אתה צריך ל"זחול" כאשר אתה מלטף את דוושת הבלם לזמן ממושך). אם אתה מרבה בנהיגה בתנאים הנ"ל, אתה צפוי לקצר את חיי המצמדים.

 

החלפת מצמדים בגיר הזה היא דבר צפוי (כמו להחליף רפידות בלמים), אך מה שמשתנה היא הנסועה עד הצורך בהחלפה. לא צריך להתרגש יותר מדי, כי עלות החלפת מצמדים היא כ-3,000 ש"ח (לא תצטרך לתרום כליה...) ויש גם מקומות בפחות.

 

זהו זה. יש אנשים שנורא מתרגשים מזה, ויש כאלו שלא. בשנים האחרונות, כמות התלונות על הגיר פחתה משמעותית וזה לא בגלל שכמות המכוניות הנמכרת ירדה (היא לא). בכבישי הארץ נעות היום מעל 150,000 מכוניות עם הגיר הזה מה שהופך אותו לאחד הגירים הנפוצים על כביש ישראל.

קודם כל תודה על ההסבר המלומד, האמת שלא נוסע הרבה בפקקים אבל זה משתנה.

אז לפי מה שאתה אומר אני בטוח אצטרך מתי שהוא להחליף את זה כי אני מחזיק את האוטו לפחות 5 שנים?

 

והאם האחריות שנה שלישית שמוסיפים להם תשלום, כוללת אחריות על הגיר ומצמדים?

 

תודה!

פורסם

ממש לא בטוח שתצטרך להחליף מצמדים בתקופת האחזקה, ואם רב הנסועה שלך לא כוללת פקקים אז סביר להניח שלא תזדקק - לדוגמא, לאבא שלי יש ייטי עם הגיר הזה, בת שלוש עם מעל ל-50K ק"מ והוא עדיין עם המצמדים המקוריים (למרות שהוא נוסע לא מעט בעיר).

 

לגבי שאלתך על האחריות, אז כמובן שהיא כוללת את הגיר.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)
ממש לא בטוח שתצטרך להחליף מצמדים בתקופת האחזקה, ואם רב הנסועה שלך לא כוללת פקקים אז סביר להניח שלא תזדקק - לדוגמא, לאבא שלי יש ייטי עם הגיר הזה, בת שלוש עם מעל ל-50K ק"מ והוא עדיין עם המצמדים המקוריים (למרות שהוא נוסע לא מעט בעיר).

 

לגבי שאלתך על האחריות, אז כמובן שהיא כוללת את הגיר.

 

2 שאלות אחרונות- יש מספר ק"מ שבו אפשר להגיד שהסבירות להחלפת המצמדים בגיר עולה משמעותית? או שזה רק תלוי אם אתה נוסע המון בפקקים?

 

ולמה אני כל הזמן קורא פה שהעלויות של הסקודה סופרב יקרות?

עריכה אחרונה על ידי ORI24
פורסם (נערך)

לא יודע לציין מספר כזה. אני מניח שבדומה למכונית ידנית כאשר הנהג יודע לשמור על המצמד, ואז זה יכול להגיע ל-150K ק״מ.

 

לגבי עלויות אחזקה של סופרב, אין לי מושג. בבעלותי סקודה ייטי ידנית כ-4.5 שנים שטופלה רק במוסכי מורשי יבואן, ואני יכול לדווח על עלויות די סטנדרטיות. הביטוח מקיף קצת יותר יקר ממכוניות משפחתיות (אצלי כ-3,000 ₪ לשנה).

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 


×
×
  • תוכן חדש...