Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ליסינג תפעולי פרטי מול רכישת רכב משנתון 2013-2014


jajay
שימו לב! השרשור הזה בן 2090 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עלות הביטוח לנהג חדש ברכישה פרטית גבוהה משמעותית מעלות הביטוח בליסינג, כך שבמקרה כזה יתכן שעדיף ליסינג.

 

יש לשים לב שהקילומטראז' השנתי בליסינג פרטי מוגבל בד"כ ל-20000 ק"מ לשנה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הוא לא נהג חדש - יהיה בן 24 בעוד כמה חודשים ( רשום בהודעת הפתיחה ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, פיג'ו יותר חסכונות, אבל 200-300₪ בחודש חסכון בהוצאות דלק כנראה לא מכסה ירידת ערך יותר גבוהה .

בקיצור, ל 10-15 אלף קילומטרים בשנה הייתי מוצא הונדה שמורה .

כדי לחסוך 200-300₪ בחודש הוא צריך לנסוע לא מעט. מצד שני, אם הוא באמת חוסך 200₪ בחודש, אחרי 3 שנים הוא חוסך יותר מ-7,000₪, ואם הוא חוסך 300₪ בחודש אחרי 3 שנים הוא חוסך מעל 10,000₪! עדיין בטוח שזה לא מכסה את ההפרש בירידת ערך?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, עדיין לא. בטוח לא בהשוואה לספארק יותר חדשה/ חדשה ( 300₪ בחודש הפרש בהוצאות דלק התכוונתי לשברולט, 200₪ ל 208 ).

אין מה לעשות, גם פיג'ו יורדת במחירון יותר מהר מהונדה ( בצדק או לא ).

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלות הביטוח לנהג חדש ברכישה פרטית גבוהה משמעותית מעלות הביטוח בליסינג, כך שבמקרה כזה יתכן שעדיף ליסינג.

 

יש לשים לב שהקילומטראז' השנתי בליסינג פרטי מוגבל בד"כ ל-20000 ק"מ לשנה.

כשחישבתי את עלויות הביטוח אז ציינתי את הגיל שלי ב WOBI אז אני חושב שזה כן נכלל במחירים שציינתי.

בגדול המשכתי לבדוק עוד על הרכבים שהצעתי וגיליתי את הפרטים הבאים :

-השברולטיות שציינתי בפרט ובכלל רכבי שברולט המחירון שלהם צונח ושהם חברה לא אמינה.

-שמעתי שלהונדה סיוויק האצבאק יש בלאי גם הגיר מאחר והוא רובוטי.

-על היונדאי לא גילית האם יש לה בלאי או בעיות כלשהן רק להבנתי הוא טוחן דלק.

 

לגבי השאלות שעלו פה, אני לא מתכנן לנסוע עם הרכב הרבה, סופש"ים ואולי עוד פעם בשבוע מאחר ואני הולך להשתמש ברכבת בתור אמצעי תחבורה עיקרי שלי. לכן הייתי אומר שאני אעבור בחודש גג 800 ק"מ.

 

האמת שמה שציינתי על השברולט וההונדה די מרתיע אותי לכן חשבתי ללכת רק על היונדאי. אשמח לשמוע מאנשים שמכירים את הרכבים ויוכלו לומר לי מה דעתם. בלי קשר, רכבים נוספים שהייתם ממליצים לי עליהם ? ראיתי את ההצעות על פ'גו ורנו אבל הן צרפתיות ולהבנתי הצרפתיות לא כאלה אמינות בתחום הרכבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסיוויק היה גיר רובוטי עד 2009 או 2010. ב2012 התחלף הדגם והוא שווק עם תיבה אוטומטית בעלת 5 הילוכים. יחידת הינע ותיקה שנחשבת למאוד אמינה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מה בדיוק קראת על הונדה, אבל סיוויק האצ'בק הגיע עם גיר רובוטי רק ב 2009, ותוך שנה הוא הוחלף לגיר אוטומטי אמין שהמשיך איתו עד 2017.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מגיב עוד לפני שאני מספיק לערוך את ההודעה ( וזה לקח לי דקה בדיוק ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מה בדיוק קראת על הונדה, אבל סיוויק האצ'בק הגיע עם גיר רובוטי רק ב 2009, ותוך שנה הוא הוחלף לגיר אוטומטי אמין שהמשיך איתו עד 2017.

היי,

מבדיקה באתר icar השוואתי בין הדגמים של שנים 2012-2014 אני רואה שתיבת ההילוכים

אוטומטית - טיפטרוניק משמע רובוטית. תקנו אותי אם אני טועה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה. טיפטרוניק זה אפשרות העברת הילוכים בצורה ידנית בגיר אוטומטי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה. טיפטרוניק זה אפשרות העברת הילוכים בצורה ידנית בגיר אוטומטי.

הבנתי אותך, תודה .

אם כך, החלטתי ללכת לגמרי על רכב פרטי ולא על ליסינג.

בטווח של 50K, כשמבחינה אחת אני רוצה רכב שיראה טוב מבחוץ (כמובן שעל טעם אין מה להתווכח אבל בכל זאת..) ומצד שני יהיה אמין והמחירון שלו לא יפול בקצב הטילים שנוחתים עלינו במדינה על מה הרכבים היית ממליץ ? אם אין שום בעיה בהונדה סיוויק האצ'באק הייתי מתלבט בינה לבין הולוסטר. עם 50K אפשר לרכוש דגם משנתון 2011-2012. שברולט סוניק RS אפשר לרכוש דגם מ 2014 אבל כמו שאמרתי אמרו לי שהוא לא אמין ושהמחירון צונח (אם אני טועה שוב, אשמח שתתקן אותי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמרן, ואם הייתי מחפש שקט מכיוון האמינות, הייתי קונה סיוויק ( אין לה לא מנוע טורבו ולא גיר כפול מצמדי ). זה גם רכב יותר נפוץ שנמכר במספרים יותר גבוהים - פחות בעיות עם מבחר חלפים בעתיד. לפי המחירים ביד 2, יונדאי מאותו השנתון עולה כמו סיויק. שברולט ניתן להשיג יותר חדשה באותו המחיר, אבל היא גם נמכרה במחיר יותר זול בתור החדשה. כמובן, מנוע טורבו של סוניק rs נותן יותר הנאה מאשר סיוויק ( שלא תתבלבל - זה ממש לא רכב ספורטיבי ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שמרן, ואם הייתי מחפש שקט מכיוון האמינות, הייתי קונה סיוויק ( אין לה לא מנוע טורבו ולא גיר כפול מצמדי ). זה גם רכב יותר נפוץ שנמכר במספרים יותר גבוהים - פחות בעיות עם מבחר חלפים בעתיד. לפי המחירים ביד 2, יונדאי מאותו השנתון עולה כמו סיויק. שברולט ניתן להשיג יותר חדשה באותו המחיר, אבל היא גם נמכרה במחיר יותר זול בתור החדשה. כמובן, מנוע טורבו של סוניק rs נותן יותר הנאה מאשר סיוויק ( שלא תתבלבל - זה ממש לא רכב ספורטיבי ).

היונדאי לפי דעתך אין לה אמינות ? היונדאי והסיוויק פחות או יותר נראות לי כשתי מתחרות שוות. יכול להסביר למה הלכת לכיוון של ההונדה על פני היונדאי ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליונדאי גיר רובוטי כפול מצמדי( לא בעייתי כמו של יצרנים אחרים) , אבל לא רצית גיר רובוטי. יש לו רק 4 מקומות ישיבה. אישית אני לא אוהב את המראה שלו .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2090 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...