Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורימר

השוואה בין עלות חדשות רכב פרטי,ליסינג תפעולי, ליסינג פרטי למבינים בלבד?

שימו לב! השרשור הזה בן 336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

שלום למביני עניין. בהנחה שאני מעוניין לקחת רכב x ברכישה פרטית לעומת אותו רכב x בליסינג תפעולי לעומת ליסינג פרטי , מה תהיה העלות החדשות לכל אחת מהאופציות? לדוגמא אם אני רוכש רכב נניח מאזדה 2 באופן פרטי כשכל העלויות עלי ( ביטוחים, דלק, טיפולים ועוד ) לעומת אותו רכב בליסינג תפעולי או פרטי מה עדיף? בהנחה שיש באפשרותי לרכוש עם הון עצמי רכב שכזה, האם מישהו חישב עלויות ועשה השוואה רצינית? אני באמת שוקל לקחת רכב קטן כרכב פרטי כשהוצאות עלי ולבדוק מה העלות החדשית בכל אחת מהאפשרויות. ההנחה היא של 300 ק״מ בשבוע. אשמח לתשובות רציניות, תודה מראש

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מניח שזאת שאלת תם.

לא משנה איזה חישוב תעשה, אם אתה עושה ליסינג, החברה צריכה להרוויח משהו נכון? אז איך הגיוני לדעתך שזה ייצא יותר זול מלקנות רכב בעצמך?

לליסינג יש את היתרונות שלו, אבל יותר זול הוא לא.


Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש כל כך הרבה משתנים בחישוב הזה.

 

העליתי פה באחד השרשורים תחשיב שלי לפי הנסועה שלי והתשלום שלי.

 

ככלל אצבע אם אתה נוסע מעל 30K ק"מ בשנה - כדאי ליסינג תפעולי (בהנחה שהמשכורת שלך מספיק גבוהה כדי לא לפגוע בתנאים סוציאליים יותר מדי).

אם אתה נוסע מתחת ל-20K בשנה - לא כדאי ליסינג בוודאות.

בטווח שבין לבין יש לבצע חישוב מפורט

 

רק לעניין החותך כביכול של יובל מעליי - צא מנקודת הנחה שאלדן לא משלמת למוסך על טיפול כמו שאתה משלם למוסך (אלא הרבה פחות), היא לא משלמת לביטוח חובה כמו שאתה משלם, ביטוח מקיף היא עושה לעצמה, ואפילו על צמיגים ומצבר היא לא משלמת כמו שאתה משלם.

 

זה עולם שלם שנקרא Bulk Purchases, קנייה בכמויות.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

להבנתי הוא לא מדבר על ליסינג מהעבודה, אלא לקחת רכב בליסינג תפעולי באופן פרטי מול רכישה ומול ליסינג מימוני (מה שהוא קורא ליסינג פרטי).


Seat Leon Cupra 2018

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה הופך את החישוב למעט קל יותר כי יש פחות משתנים להתחשב בהם, אבל העיקרון נשאר דיי זהה.

גם ככה ב-30K ומעלה זה מעניין למי שהפגיעה בתנאים הסוציאליים שלו היא לא חמורה (משמע משכורת מספיק גבוהה)


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

(1) אתה מדבר על קצת פחות מ- 17 אלף ק"מ בשנה שזה הממוצע בארץ. במצב זה הרכב לא אמור להיות חריג ביד2. בד"כ הולכים על ליסינגים למיניהם בק"מ שנתי חריג (מעל 30 אלף בארץ).

(2) בכל עסקה שהיא לא קניה ישירה אתה קונה 2 מוצרים: אחד שנקרא אוטו ושני מוצר פיננסי תגדיר אותו כרצונך. המטרה היא לרוויח הנגשה של משהו יקר שכרגע מעבר להישג ידך.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק לעניין החותך כביכול של יובל מעליי - צא מנקודת הנחה שאלדן לא משלמת למוסך על טיפול כמו שאתה משלם למוסך (אלא הרבה פחות), היא לא משלמת לביטוח חובה כמו שאתה משלם, ביטוח מקיף היא עושה לעצמה, ואפילו על צמיגים ומצבר היא לא משלמת כמו שאתה משלם.

 

זה עולם שלם שנקרא Bulk Purchases, קנייה בכמויות.

 

You get what you pay for

 

רכבי ליסינג תפעולי מתוחזקים במינימום האפשרי (או קצת מתחת לזה), מרכיבים עליהם צמיגי זבל סיניים שקונים לפי משקל והאבזור בהם הוא בד״כ ברמה נמוכה להחריד. זה לא רק פוגע באיכות החיים של הנהג, לפעמים זה פוגע בחיים עצמם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מאיפה אתה מקבל את הליסינג שלך אבל:

1. את רמת הגימור של הרכב שלי אני בחרתי (וזה לא ה-Active שעוד הייתה כשבחרתי אלא Sport).

2. כל הטיפולים של אלדן לפחות מתבצעים במוסך יבואן (התיקי עבודה אצלי)

3. צמיגים אכן סיניים או טיוואנים או משהו כזה, אבל לא הזבל שאנשים פרטיים שמים 4 ב-600 או 4 ב-800 לא זוכר מה המבצע הנוכחי, אלא טיפה מעל, יכול להיות שזה קשור לגודל הצמיג, בכל זאת צמיגים ל-17 אינץ' בחתך נמוך בד"כ קצת טובים מצמיגים ל-15 אינץ' בחתך גבוה.

 

ועדיין אני יודע להגיד לך שאם אתה לוקח את המאזדה 3 שלי, לטיפול באותו מוסך יבואן, לא תשלם מה שאלדן משלמים, על אותו טיפול בדיוק.


ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 336 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...