Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבט בין 2 רכבים בתקציב נמוך

הראשון הוא טויוטה יאריס עם 220 קילומטר מ2005 יד שניה

השני הוא מיצובישי לנסר מ2008 עם 228 קילומטר יד ראשונה

 

הפרמטרים המשמעותיים הם אמינות בטיחות ועלות תחזוקה כולל דלק כמו גם התאמה לזוג +1

צפי נסיעה 15 בשנה

 

אני מודע לזה שאלו רכבים שונים לחלוטין אחד מהשני

 

אפשרות נוספת שעלתה היא פורד פוקוס מ2008 עם 180 יד שניה במעט פחות כסף

 

מה דעתכם?

פורסם

אמינות של כלי רכב בגיל הזה תלויה בעיקר בצורה בה הם טופלו בעיקר בשנים האחרונות.

 

הטויוטה תהיה חסכונית יותר, המיתוסים מרווחת יותר.

 

לו אני צריך להחליט בין השתיים כנראה שהייתי בוחר במיצובישי, כי היא חדשה יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

השאלה היא מדוע בראש לבחור ברכבים ספציפיים כאלו שכבר עברו ק"מ מכובד ויש סיכוי משמעותי לבלאי גבוה (לאו דווקא במנוע/גיר).

יש ק"מ בו כבר גומיות/ציריות/תושבות/בולמים/קפיצים/משאבות למיניהן כבר עושות את שלהן.

אם התקציב נמוך כדאי אפילו לרדת בשנתון ולחפש רכב שמור עם ק"מ נמוך והסטוריה מוכחת של לפחות 3 שנים אחורה.

יאריס עם כל הכבוד לסמל של טויוטה לא מצדיקה מחיר גבוה,המיצובישי מודרנית יותר וחסרונה העיקרי הוא צריכת הדלק הגבוהה יחסית שלה.

מאזדה 3/טויוטה קורולה עם גיר אוטומטי בלבד (לא רובוטי שהיה קיים משנתונים 2008 עד לפחות אמצע 2009),אלא 2005-7 לא פחות מוצלחות מהמיצובישי.

החסרון של המאזדה- צריכת דלק גדולה אף יותר במנוע 2000 בדגם ספיריט המאובזר והמומלץ יותר בהשוואה לאקטיב הערום יחסית.

עריכה אחרונה על ידי colauti 9

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

באותו סכום תוכל למצוא משהו כזה:

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?637124-מסכמים-4-(וקצת)-שנים-עם-סיטרואן-C4-שנת-2008

 

צעיר בכמה שנים ועם חצי מהק"מ. וגם יותר בטוח.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...