Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב משפחתי תקציב 45-50K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני קורא בפורום כבר שנים, קורא ומתעניין (אך ממש לא מבין גדול). יש ילד בדרך, וזה הזמן להחליף רכב. קראתי מספר ת'רדים ושרשורים שונים בפורום אבל הגעתי למסקנה שהמידע שקיבלתי לא מספיק עדכני או מעמיק.

הרכב ישמש בעיקר לנסיעה עירונית, בערך פעם בשבועיים נסיעה למרכז מב"ש, נסועה שנתית של בערך 10K בשנה. חשוב עבורי, לפי הסדר, סדר יורד: בטיחות, אמינות, מחיר טיפולים ותיקונים, בגאז' גדול ועם גישה נוחה.

המטרה היא להחזיק ברכב 4-5 שנים ולגדול איתו. התקציב די מוגבל (עד 45-50k, לא פוסל אופציה לתשלומים בליסינג אם לא תהיה ברירה) כמה רכבים תפשו לי את העין:

 

1. רנו פלואנס אוטומטית בנזין, עם הגיר של ניסאן: הדיזל לא בא בחשבון כי הנסיעות לעבודה ולסידורים קצרות (רבע שעה גג) וזה לא בריא למיטב הבנתי לרכב דיזל. עכשיו שכבר עברו 4-5 שנים על הכביש, איך מערכת החשמל? הגיר? עד כמה הרכב "עגלה" ובכלליות מהי אמינותו? מקווה שהרכישת ניסאן ע"י רנו הועילה במשהו. יש הרבה רנו על הכביש, ואולי יש גרף שיפור. לא אשקר, אפשר למצוא כאלה מ-2013-2014 עם 70 ק"מ במחיר של 35 אלף ש"ח וזה באמת מפתה. איך באמת עלות החלפים והטיפולים לרכב לעומת היפניות/ קוריאניות. מפחד מבעיות חשמל שיעלו הון. המחיר הזול מעלה חששות שמה שזול- בסוף יקר.

 

2. קיה פורטה/ יונדאי I35: להבנתי אותו רכב, רק שהיונדאי יקרה יותר. הבנתי שהם מפנקים (יש באמת הבדל בישיבה בשתיהן מבחינת גובה,ראות וכו?), טיפולים זולים ודי אמין. שתי בעיות: קשה למצוא רכב כזה עם קילומטרז' נמוך מ-100 אלף ק"מ, ואלו שכן מחירים די גבוהים. כמו כן לא מצאתי התייחסות לבטיחות של הרכבים הללו. מעדיף מאוד כזו אחרי מתיחת הפנים. וזה המקום לשאול, איך מזהים על ה I35 שהיא מהדגם אחרי מתיחת הפנים?

 

3. או, פה זה המקום שלכם להציע הצעות, הראש פתוח לגמרי ולא נעול כלל. ראיתי שבת'רד דומה המליצו על אימפרזה, סניק וכו, אשמח לשמוע עוד המלצות. הבהרה בנוגע לתקציב: אם אגיע למסקנה שלא שווה קנייה של רכב ב-40 אלף ש"ח עם 100 אלף קילומטרז' מליסינג, אעדיף אפילו למתוח את עצמי ולשלם בתשלומים, אבל לקנות רכב שיענה על הדרישות- אני לא מתכוון להחליפו בקרוב.

פורסם

בתקציב שלך תוכל למצוא מיצובישי לנסר הדור החדש / ספורטבק 2013-2014 במצב נורמלי. ביחד עם פורטה ואימפרזה מדובר בתמורה טובה למחיר שלהם בשוק יד 2.

פלואנס תהיה יותר יקרה לתחזוקה ( מחירי חלפים וצריכת דלק), אבל היא יותר נוחה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

האמת, הנראות של המיצובישיות לא משהו בכלל. מוכן להתפשר על מראה- אבל משום מה קצת "ערסיות" מידי בשבילי.

בנוגע לפלואנס, עד כמה יותר יקרים? הרכב כל היום במוסך? מדובר בהפרש מחירים שיכול להגיע ל-5 אלף ש"ח. הרנו תקזז את ההפרש בטיפולים?

 

צריכת הדלק כזו פער? נוסע 10 אלף ק"מ בשנה כאמור.

פורסם

פלואנס מומלצת עם מנוע 2000 סמ"ק ( גם מאובזרת יותר, גם מנוע+ גיר כמו בניסאן קשקאי ). היא לא במוסך כל יום בכלל. כנראה תהיה תוספת של 100₪ בחודש לדלק בכמות הנסיעות שלכם. כדאי יהיה למצוא מוסך פרטי שמכיר את הרכב כי מוסכי מורשי רנו יקרים.

קצת מוזר מה שרשמת על מיצובישי, אבל כל אחד וחשיבת הדימוי שלו ( וגם הטעם ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הגיר עם הניסאן ג'וק לא מוצלח מבחינת אמינות יחסית לגרסת2.0מ? מה החסרונות שלו מבחינת איבזור יחסית לגרסא של ה 2.0?

פורסם

לא ג'וק, קשקאי ( זה לא אותו הגיר ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לא ג'וק, קשקאי ( זה לא אותו הגיר ).

 

למיטב הבנתי מקריאה בפורום, בגרסת ה 1.6 החדשה מ-2013 יש תיבה רציפה של ניסאן ג'וק. עליה אני מדבר ושואל.

פורסם

הרי רשמתי, הדגם המומלץ של פלואנס הוא עם מנוע 2000 סמ"ק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ידידי, אני מבין. תודה על התייחסותך, רק שואל מהן החולשות והחסרונות של גרסת 1.6 באמינות. ביצועים פחות חשובים לי.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מעלה את השרשור מן האוב..

 

ככה. החלטתי ללכת על הפורטה, בין היתר כי אני לא מוצא מיצובישי לנסר הדור החדש עם מנוע 1.6 או 1.8.

 

הלבטים שלי הם כאלה:

ללכת על יד ראשונה מפרטי ב -55k מ-2013 (נובמבר) שטופל כיאות ובאמת במצב כמו חדש קוסמטית או לפזול לליסינג ובאותו המחיר וקילומטרז' דומה לקנות רכב שני שנתונים קדימה (כמובן שילדה נקייה).

 

מה נראה לכם שכדאי?

פורסם

זה גם תלוי לכמה זמן תחזיק את הרכב, וכמה נסעו שני הרכבים.

 

אם אתה לא הולך להחזיק את הרכב להמון זמן (נניח, 3-4 שנים) הייתי מעדיף רכב שאני יודע מי נהג בו ואיך הוא שמר עליו, גם אם הוא ישן בשנה. זה גם תלוי ברמת האבזור - אם הפרטי הוא ex והליסינג lx, זה גם נותן יתרון מסויים לפרטי (או להיפך, אבל זה פחות סביר).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
זה גם תלוי לכמה זמן תחזיק את הרכב, וכמה נסעו שני הרכבים.

 

אם אתה לא הולך להחזיק את הרכב להמון זמן (נניח, 3-4 שנים) הייתי מעדיף רכב שאני יודע מי נהג בו ואיך הוא שמר עליו, גם אם הוא ישן בשנה. זה גם תלוי ברמת האבזור - אם הפרטי הוא ex והליסינג lx, זה גם נותן יתרון מסויים לפרטי (או להיפך, אבל זה פחות סביר).

 

אני מתכוון להחזיק ברכב 4 שנים ואולי אך יותר, כמובן שהחיים דינמיים וכו ואי אפשר לדעת.

 

לא הבנתי את כוונתך, במשך זמן כזה עדיף יד פרטית על נניח ליסינג משני שנתונים קדימה?

 

הדגם בפרטי הוא lx

פורסם (נערך)

אם תחזיק את הרכב להרבה זמן, יכול להיות שלגיל הרכב יש גם משמעות. עדיף להחזיק רכב עד גיל 10 ולא עד גיל 12, אבל זה הרבה עניין של מזל.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...