Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הסיטרואן C3 שנת 2004 של אשתי שבק אתמול לאחר רצף תקלות מעצבן, ואני חייב למצוא רכב חלופי (ולהתארגן על כסף... :?) בהקדם.

ועד כמה שאני רואה המלצות כאן על 208 עם המנועים החזקים שמעניינים אותי, אחרי 14 שנה עם תקלות סיטרואניות היא לא מוכנה לשמוע על רכב צרפתי.

 

מחפש סופר-מיני עם:

- מקום בבגאז' לעגלת תינוק ומושבים תומכי ISOFIX

- דירוג בטיחות גבוה, עם כמה שיותר מערכות בטיחות חדישות

- זמין בשוק, בתקווה משהו שנמכר כ 0ק"מ לפרטיים ואפשר למצוא רכב חדיש מפרטי במחיר טוב.

- אבזור כגון ידית ליד ימין הנהג, חיישני רוורס, וחיבור BT זה חשוב.

 

מחיר באזור ה 50-60k. לא הכי גמיש אבל חשוב לי למצוא רכב בן 3-4 שנים.

 

אשמח לכל עצה!

 

תודה 8)

פורסם

הונדה ג'אז. 2014 תיכנס לתקציב מפרטי. 2015 ( צורה חדשה ) מליסינג ( באדג'ט מחזיקים אותם ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה על התשובה, הונדה ג'אז בכלל לא הייתה על הרדאר שלי. התסכלתי ובהחלט נראה מתאים חוץ מדבר אחד, היא לא ממש זמינה בשוק.

 

יש רק 2 למכירה מפרטי בתקציב בכל יד2, ועוד כמה בודדות בסוכנויות.

 

אני אבדוק אותן, אבל אשמח לעוד הצעות.

פורסם

הדרישה למערכות בטיחות בתקציב שלך בעייתית. ג'אז מגיעה רק בצורה החדשה 2015 עם מערכות בטיחות אקטיבית ( וגם כאן מרמת גימור השניה שכנראה לא תמצא אותן בליסינג ).

ללא מערכות בטיחות - יש את טויוטה ספייס ורסו, שיש אותה קצת יותר למכירה בתקציב שלך. רכב אמין מאוד וחסכוני מאוד. עם בגאז' גדול.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בכלל לא הכרתי את הדגם הזה של טויוטה!

 

אבל - אני לא מוצא מידע על המערכות בטיחות שלה, כל הכתבות משנת 2014 בכלל לא מזכירות אותן, וגם האבזור דל.

 

יכול להיות שהטעיתי כששמתי את המקום בבגאז' כדרישה ראשונה, הסתדרנו מצויין עם הסיטרואן C3 ואני מאמין שרוב הסופר-מיני'יות יהיו בסדר (חוץ מנגיד היאריס שיש לה בגאז' ממש קטן).

יותר חשוב לי שהרכב יהיה כמה שיותר חדיש מבחינת מערכות בטיחות, ואבזור.

פורסם

מה לגבי הסיאט איביזה מדגם Style אוט' 5 דל' 1.0 (110 כ''ס)?

כתוב כאן שיש לה תא מטען גדול יחסית לממוצע בקטגוריה, אני רק לא מצליח למצוא מפרט בטיחות.

פורסם

סליחה על ההצפה, כבר אי אפשר לערוך את ההודעה הקודמת. מצאתי מפרט של איביזה מ2015:

http://www.cartube.co.il/images/stories/seat/ibiza/2015-seat-ibiza-mifrat-1-9-2015-fl.pdf

יש 4 כריות אוויר, ISOFIX, ואת שאר המערכות בטיחות קשה לי להבין (כאן מגיע להגיד כל הכבוד למשרד התחבורה עם הציון בטיחות שיש לכל הרכבים החדשים שממש עוזר בזה)

פורסם

רק 4 כריות אוויר וללא בטיחות אקטיבית. בנוסף, הגיר לא חף מתקלות.

אשתך פסלה רכבים צרפתיים בגלל סטיגמת האמינות. כאן זה לא רק הסטיגמות אלא נקודה חלשה אמיתית, במיוחד כאשר רוב הנסיעות בעיר.

אני חושש שלטובת הרכב עם מערכות בטיחות אקטיביות, ללא סטיגמות/ בעיות אמינות תצטרכו לעלות את התקציב, ואני מחזיר אותך לאותה הונדה ג'אז 2015 מאובזרת.

או לבטל דרישה לבטיחות אקטיבית ולקנות סופר מיני אמינה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מאזדה 2. היא תהיה קצת פחות מרווחת ועם בגאז' יותר קטן משל הג'אז והספייס ורסו, אבל היא יותר בטיחותית מהן (כוללת ניטור שטחים מתים ופנסי לד בנוסף לבלימת חירום עד 30 קמ"ש שיש גם בג'אז) ובעיקר, אפשר גם לא לסבול כשנוהגים בה כי אשכרה יש לה מנוע ואיכות חומרים, והיא לא נראית כאילו מישהו עיצוב אותה עם etch a sketch.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

יש 4 כריות אוויר, ISOFIX, ואת שאר המערכות בטיחות קשה לי להבין (כאן מגיע להגיד כל הכבוד למשרד התחבורה עם הציון בטיחות שיש לכל הרכבים החדשים שממש עוזר בזה)

לא מגיע להם כל הכבוד, כי המדד הזה לא אומר לך כמה האוטו בטוח באמת, אלא נועד בעיקר לעודד התקנת מובילאיי ונותן עדיפות להתרעות שלהם על פני מערכות אקטיביות ולא מתייחס למבחני ריסוק. אני בספק שאם לא היה דחוף להם לקמבן את מובילאיי הציון הזה היה קיים בכלל.

פורסם

אני חושש שלטובת הרכב עם מערכות בטיחות אקטיביות, ללא סטיגמות/ בעיות אמינות תצטרכו לעלות את התקציב, ואני מחזיר אותך לאותה הונדה ג'אז 2015 מאובזרת.

או לבטל דרישה לבטיחות אקטיבית ולקנות סופר מיני אמינה.

הג'אז באמת נראית כמו בחירה מצוינת אבל אין אפילו מודעה אחת שלה משנתון 2015, ובשביל 2016 רוצים לפחות 78K, קפיצה גדולה מדי כשאני צריך לקנות רכב שבוע הבא.

 

אבל אני בהחלט מוכן לשמוע על דגמים מומלצים שאין להם את כל המערכות בטיחות, כל עוד יש דירוג בטיחות גבוה בהתאם לתקופה.

 

מאזדה 2. היא תהיה קצת פחות מרווחת ועם בגאז' יותר קטן משל הג'אז והספייס ורסו, אבל היא יותר בטיחותית מהן (כוללת ניטור שטחים מתים ופנסי לד בנוסף לבלימת חירום עד 30 קמ"ש שיש גם בג'אז) ובעיקר, אפשר גם לא לסבול כשנוהגים בה כי אשכרה יש לה מנוע ואיכות חומרים, והיא לא נראית כאילו מישהו עיצוב אותה עם etch a sketch.

מעניין, בודק, תודה!

 

לא מגיע להם כל הכבוד, כי המדד הזה לא אומר לך כמה האוטו בטוח באמת, אלא נועד בעיקר לעודד התקנת מובילאיי ונותן עדיפות להתרעות שלהם על פני מערכות אקטיביות ולא מתייחס למבחני ריסוק. אני בספק שאם לא היה דחוף להם לקמבן את מובילאיי הציון הזה היה קיים בכלל.

בתור צרכן פשוט כשאני נכנס לכל אתר של יבואן רכב ורואה שם טבלה שזהה לחלוטין בין כל האתרים, עם 12 סוגי מערכות בטיחות, קל לי להשוות בדיוק מה יש ומה אין.

אתה משווה את זה למפרט מ2015 שכולל רק את מה שיש, ובין כל יצרן ליצרן משתמשים בשמות שונים לאותם מערכות?

בכל מקרה זה כבר דיון אחר :)

פורסם

קל לך להשוות , אבל אתה רואה רק אבזור, לא איך הוא מתפקד ואיך הרכב מתפקד בעת תאונה.

והשורה התחתונה שם , שככל שהציון גבוה יותר כך הרכב בטיחותי יותר, לא ממש מדויקת ואף יכולה להטעות.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון:

מתחנו את התקציב קצת מעבר לגבול היכולת וקנינו הונדה ג'אז בת שנתיים בדיוק, ב 75,000 ש"ח.

אצלנו כולה שבוע אז לא אתן הרבה מידע חוץ מזה שזה רכב מרווח מאוד. מכויל לחסכון בדלק אז מאיץ מאוד בעדינות במצב D אבל מצב S נותן קצת הרגשה של כוח. והכי חשוב, אשתי מאוד מרוצה.

תודה רבה לכולם על העזרה, ובמיוחד ל vladclar !



ראוי גם לציין לטובה את "הונדה רחובות" אשר גם מוכרים רכבים חדשים, וגם רכבי יד שנייה שחזרו אליהם בטרייד-אין. מנהל המכירות שרון היה נעים, אדיב, ומאוד מקצועי. כשבאתי עם אשתי לאסוף את הרכב הוא הסביר לה בסבלנות רבה במשך כמעט שעה על כל כפתור ופיפס ברכב ובמערכת, כולל חיבור הטלפון וכו'. חווית קנייה מושלמת.

פורסם (נערך)

תתחדשו! אין יותר טוב מאישה מרוצה!

אם ג'אז נתנה לכם גם הרגשה של כוח ( לא משנה שזה במצב sport ), אז באמת קניתם רכב מושלם מבחינתכם.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...