Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני חייל משוחרר ומעוניין לקנות רכב בגלל הקבלה לאוניברסיטה אני גר במעלה אדומים ולומד במכללה להנדסה ירושלים , מעוניין לקנות רכב חדש בגלל אחריות יצרן בעיקר כי אני מעדיף לשלם בהוראת קבע על הרכב מאשר לשבור את הראש במוסכים אשמח פה להמלצות אני מתעניין במיני / סופר מיני העיקר שיהיו בטווח שלי , אשמח להמלצות

הראש לבנתיים בשני כיוונים

Kia picanto GTline -82k

או

Seat ibiza refence - 79k

בעיקרון אין לי בעיה עם ידני ואני מאד אוהב רכבים מאובזרים בגלל זה הפיקנטו נלקחה בחשבון אשמח לשמוע המלצות לגבי רכבים אמינים , חסכוניים , ומאובזרים לתמורה שלהם וןדה רבה

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מבחינת ביצועים האיביזה עדיפה, אין על כך עוררין כלל, בנוסף צריכת הדלק כנראה תהיה עדיפה גם כן.

בנוסף, אתה מקבל רכב מרווח יותר.

עיקר הבעיה שעלולה לצוץ עם האיביזה היא בגיר DSG, אבל זה לא רלוונטי עבורך כי אתה מתעניין בידני.

 

החיסרון של האיביזה הוא ביטוח יקר יחסית (כך אומרים חברים שמחזיקים איביזות סטנדרטיות מדגמים שונים [1.2TSI/1.6] ולא קופרה) ואחריות של שנתיים (אפשר להאריך ל-3 שנים).

 

 

היתרון של הפיקנטו - קטנה יותר (אצלנו באוניברסיטה זה יתרון, אני מניח שגם אצלך זה יהיה יתרון), אוטומטית, פשוטה יותר (אין טורבו, גיר אוטומטי פשוט), 7 שנות אחריות (3 שנים מלאות ועוד 4 שנים על מנוע, גיר וציריות), מצד שני חלשה מהאיביזה ופחות חסכונית.

 

כנראה שבמצב שלך הייתי בוחר באיביזה.

 

אגב, עוד אופציה אפשרית אם אתה רוצה להנות גם מהטורבו וגם מהגיר האוטומטי - פג'ו 208 1.2 טורבו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

האיביזה משמעותית זריזה מהפיקנטו, מרווחת יותר, תא מטען גדול יותר ואםצאין בעיה עם ידני זאת הייתה הבחירה.

 

עוד אופציה מאוד חיסכונית היא הדאציה סדרו סטפוואי דיזל, הרכב מרגיש זריז ויהיה מאוד חיסכוני.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כן אבל מבחינת ביטוחים ונוחות חניה ואיבזור עשיר מאד לפי מה שראיתי הקאיה לוקחת בהמון צורות

האיביזה לא הלהיבה אותי במיוחד אני פשוט שוקל אותה כי יש לה שוק טוב ויש לה חלקי חילוף לא בשמיים

פשוט רכב בנאלי ומעולה אבל האם זה מתעלה בצורה משמעותית על הקאיה

פורסם

לאחותי יש פיקנטו EX (אבזור מאוד דומה למה שתקבל ב-"GT"), אכן הרכב מאובזר לא רע ביחס למחיר שלו, גם בנושא הבטיחות הוא בסדר (אם אני זוכר טוב - 7 כריות אוויר, בלימה אוטונומית עד 80 קמ"ש), היא תהיה פרקטית יותר במקומות צפופים מאשר איביזה.

 

מאידך, כמדומני, האיביזה לא ערומה לגמרי מאבזור, היא מרווחת יותר, חזקה יותר וחסכונית יותר.

 

סביר להניח שבנקודת הסתכלות נוכחית על השוק, אם תשמור על הרכב, שתיהן יהיו סחירות. אממה, אי אפשר לדעת מה יקרה כשתחליט למכור את הרכב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

פביה 1 ליטר ידנית מוצעת כרגע במבצע ב-70K, זה 10,000 ש"ח פחות מהאיביזה והפיקנטו ועדיין תקבל מכונית מרווחת, חסכונית ונעימה לנסיעה.

פורסם

הייתי הולך על הקיה פיקנטו, בדגש גדול על הדגם המאובזר ביותר.

 

1. התוספות בגרסת GT בעלות ערך כספי רב והתוספת זניחה מאוד, למען האמת לא מבין אנשיפ שרוכשים גרסת EX בתור רכב חדש מהחברה.

 

2. הקיה תרגיש הרבה יותר רכב מבחינת אבזור, נוחות ומראה חיצוני.

 

3. סחירות ושמירת ערך מעולים במיוחד בגרסא הבכירה.

 

בתקציב הנ"ל הקיה היא הבחירה האולטימטיבית עבור רכב חדש ומאובזר ביותר.

 

אם תקח את האיביזיה תצטרך להתספק ברכב ידני, לא יודע אם תהנה בירושלים איתו, רמת אבזור נמוכה, היא כן תביא איתה זריזות וחסכון בדלק טובים יותר משל הקיה, אבל בשביל זה להתענות?

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם

עניין הנוחות זה משהו אישי, אמנם שני הרכבים נוקשים יותר בעיר המושב של סיאט לדעתי כמה רמות טוב יותר הן מבחינת נוחות והן מבחינת תמיכת צד, הפיקנטו מאוהזרת מאוד, אבל גם הסיאט לא לגמרי עירומה מאיבזור.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הייתי הולך על הקיה פיקנטו, בדגש גדול על הדגם המאובזר ביותר.

 

1. התוספות בגרסת GT בעלות ערך כספי רב והתוספת זניחה מאוד, למען האמת לא מבין אנשיפ שרוכשים גרסת EX בתור רכב חדש מהחברה.

 

2. הקיה תרגיש הרבה יותר רכב מבחינת אבזור, נוחות ומראה חיצוני.

 

3. סחירות ושמירת ערך מעולים במיוחד בגרסא הבכירה.

 

בתקציב הנ"ל הקיה היא הבחירה האולטימטיבית עבור רכב חדש ומאובזר ביותר.

 

אם תקח את האיביזיה תצטרך להתספק ברכב ידני, לא יודע אם תהנה בירושלים איתו, רמת אבזור נמוכה, היא כן תביא איתה זריזות וחסכון בדלק טובים יותר משל הקיה, אבל בשביל זה להתענות?

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

מה הבעיה ברכישת EX?

הרכב מגיע עם ג'אנטים מקוריים, מערכת מולטימדיה מקורית, מצלמת רוורס וחיישני רוורס מקוריים. זה לא LX של הליסינג.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
מה הבעיה ברכישת EX?

הרכב מגיע עם ג'אנטים מקוריים, מערכת מולטימדיה מקורית, מצלמת רוורס וחיישני רוורס מקוריים. זה לא LX של הליסינג.

אין בעיה ברכישת EX.

ההבדל במחיר בין הגרסאות הוא כ3000 שח.

 

לא עברתי על כל המפרט, אבל ממבט קצר אתה מקבל המון תוספות עיצוביות בדמות פגושים, גאנטים, פנסי לד ששווים לא פרופרציונאלי לתוספת הכספית ומדובר פה רק אל תוספות חיצוניות, יש הדגשה לרמת הגימור גם מבפנים.

 

תראה לי מקום שב3K ישדרג לך את האוטו בצורה כזו?

 

דוגמא חזקה לכך היא הדגם ספורט וEx של הקיה הקודמת, קיבלת רכב אחר בתוספת 3K.

 

** עדכון**

 

מצרף לך מפרט של הקיה GT-LINE, צריך להיות ה-ז-ו-י כדי לא לרכוש את הדגם הנ"ל, כמות התוספות פה שוות אולי כמחצית הרכב במוסך מורשה.

 

http://www.cartube.co.il/images/stories/kia/picanto/2018/527953_Mifrat-New-Picanto_gt-line-2018-05-02.pdf

עריכה אחרונה על ידי belior
פורסם

אתה בטוח שיש פה פנסי לד? כל מה שהצלחתי למצוא היה DRL. איזה תוספת משמעותית יש ב-gt line (מעבר לעיצוב)?

 

מעבר לזה, כל אחד וטעמו כמובן, לי אישית מרגיש קצת פדיחה לנהוג ברכב שמשדר שופוני, ואז נוסע כמו... ובכן, פיקנטו. אני מעדיף זאב בעור כבש מאשר כבש בעור זאב.

 

נכון שאבזור עדיף משפר את איכות החיים, אבל זה לא שהפיקנטו מציעה איזה אבזור נוחות מטורף, אם אני מבין נכון אז גג נפתח זה ההבדל העיקרי מול ה-EX (בניכוי הקישוטים), או שאני מפספס משהו?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
אתה בטוח שיש פה פנסי לד? כל מה שהצלחתי למצוא היה DRL. איזה תוספת משמעותית יש ב-gt line (מעבר לעיצוב)?

 

מעבר לזה, כל אחד וטעמו כמובן, לי אישית מרגיש קצת פדיחה לנהוג ברכב שמשדר שופוני, ואז נוסע כמו... ובכן, פיקנטו. אני מעדיף זאב בעור כבש מאשר כבש בעור זאב.

 

נכון שאבזור עדיף משפר את איכות החיים, אבל זה לא שהפיקנטו מציעה איזה אבזור נוחות מטורף, אם אני מבין נכון אז גג נפתח זה ההבדל העיקרי מול ה-EX (בניכוי הקישוטים), או שאני מפספס משהו?

לא סתם העלתי את המפרט, יש המון הבדלים

 

פגושים שונים, יחידות תאורה שונות - לד מלא, גג נפתח, מראות צד עם איתות, דוושות אלומיניום, הגה קטום, גימור ייחודי למושבים/פלסטיקה, צמיגים וגאנט בעיצוב וגודל שונה, ידיות כרום ואפשר לדעתי להמשיך.

 

 

קיה פיקנטו זהו רכב פנאי עירוני, לא לקרוע איתו את כביש 6, למרות שהוא לא יפול מכל הליסינגים שנוסעים שם

 

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם

אני די משוכנע שאין לפיקנטו הזו לד מלא. יש לה DRL, לד באיתות ומאחורה, אבל הפנסים הראשיים הם הלוגן סטנדרטי. מוזמן להסתכל גם פה: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?652585-קיה-פיקנטו-GT-LINE-בישראל

 

מעבר לגג הנפתח, כמעט כל התוספות הן קישוט בלבד (חוץ אולי ממראות מתקפלות).

 

צמיגים בחתך 45 זה לא סתם מיותר לגמרי על רכב אימתני כמו הפיקנטו, זה גם הרבה פחות נח ויותר יקר. על הרכב שלי, שהוא קצת יותר חזק מהפיקנטו הזו, יש חתך 50, וזה יותר ממספיק.

 

אז שוב, אם הקישוטים האלו עושים לך את זה, זה אחלה. להגיד שיש פה אבזור מטורף שלא ברור איך אפשר לוותר עליו, זה אולי לקחת את זה קצת רחוק. בסה"כ מדובר ברכב מיני מוצלח לכשעצמו (אבל לא מאוד חסכוני), לא ב"רכב פנאי עירוני" (מה זה בכלל?) ולא ברכב ספורטיבי, או אפילו קרוב לזה. אז לטעמי לקשט אותו כאילו הוא כן זה קצת פאדיחה, אבל איש איש וטעמו.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
אני די משוכנע שאין לפיקנטו הזו לד מלא. יש לה DRL, לד באיתות ומאחורה, אבל הפנסים הראשיים הם הלוגן סטנדרטי. מוזמן להסתכל גם פה: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?652585-קיה-פיקנטו-GT-LINE-בישראל

 

מעבר לגג הנפתח, כמעט כל התוספות הן קישוט בלבד (חוץ אולי ממראות מתקפלות).

 

צמיגים בחתך 45 זה לא סתם מיותר לגמרי על רכב אימתני כמו הפיקנטו, זה גם הרבה פחות נח ויותר יקר. על הרכב שלי, שהוא קצת יותר חזק מהפיקנטו הזו, יש חתך 50, וזה יותר ממספיק.

 

אז שוב, אם הקישוטים האלו עושים לך את זה, זה אחלה. להגיד שיש פה אבזור מטורף שלא ברור איך אפשר לוותר עליו, זה אולי לקחת את זה קצת רחוק. בסה"כ מדובר ברכב מיני מוצלח לכשעצמו (אבל לא מאוד חסכוני), לא ב"רכב פנאי עירוני" (מה זה בכלל?) ולא ברכב ספורטיבי, או אפילו קרוב לזה. אז לטעמי לקשט אותו כאילו הוא כן זה קצת פאדיחה, אבל איש איש וטעמו.

אף אחד לא טען שיש פנסי לד מלאים, מצפה ממך לקצת הבנה בנושא, שכן פנסים כאלו ניתן להשיג רק ברכבים שעולים 200K ומעלה.

 

הקישוטים לא עושים לי שום דבר, אני מנסה להסביר שבעלות של 3000 שח אין שום סיבה הגיונית לקחת את דגם הEX, בייחוד שהגג הנפתח, האיתות במראות צד, הגאנטים וכו וכו' כל תוספת כזו בפני עצמה תעלה כמו עלות השדרוג או אפילו יותר.

 

לא מבין מה קשור להפוך את הנושא הזה לכך שהקיה פיקנטו לא ספורטיבית.

 

ידוע לכולנו שהגרסא הנ"ל היא שדרוג חיצוני ופנימי של מראה הרכב, רוב בעלי הרכב ירכשו אותו מפני שהוא רכב צעיר, מאובזר מאוד ויפה חיצונית בלי מתחרים, אם אתה חושב שרכב שנראה ספורטיבי חייב מנוע אימתני, כנראה שאתה חלק מאלו שחושבים שאיביזה מנוע ליטר עם טורבו ואגזוזי כרום מזוייפים היא רכב ספורט אימתני.

 

בסופו של יום, על טעם וריח אין להתווכח אבל עבור כל מי שמתלבט, תוספת 3K תפיק המון בעת מכירת הרכב וגם בזמן הבעלות עליו.

 

 

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם

אישית הייתי מוסיף 3 אלף לgt, יש לנו כמה כאלה בעיר והשידרוג החיצוני באמת מוסיף המון.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...