Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפה של סקודה יטי מקולקלת (או שלא?) במשפחתית קומפקטית ידנית


RS
שימו לב! השרשור הזה בן 2117 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא אמרת שלאמא שלך יש בעיות בקרסול? ואתה עוזב את הארץ?

תיקח אופל טורבו אוטומטית וזהו, כל בחירה אחרת תהיה ירידה ברמה.

סיוויק? למה להתפשר?

אם בא לך קורסה OPC אפשר לקנות אחת בפחות מ-140K על הכביש חדשה, לפחות זה מה שהיה לפני חצי שנה.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 319
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם בארזים נפלה שלהבת, מה יגידו אזובי הקיר?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(סנסיישן ידנית, בלי גג פנורמי מעיק).

 

אני רק חייב לציין שהגג הפנורמי לא מעיק, הוא דווקא דבר מצויין - אם כבר, הרבה יותר כיפי מסאנרוף "רגיל". הילדים שלי כבר לא מוכנים לנסוע בלי גג פנורמי פתוח ... תכל'ס נרכש עבורם. החלונות האחוריים בבראבו די קטנים (גם הצדדיים גם האחורי) החלון בגג מונע תחושה קלסטרופובית.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, בקרוב אעזוב. בסופו של דבר הוחלט להשאר עם ידני עוד קצת...

 

לענייננו: שבוע הבא נסיעות מבחן על פוקוס ידנית וסיוויק ידנית.

 

לבינתיים התווספה לה אופציה מעניינת יותר, האלפא מיטו 135. מה דעתכם?

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכל זאת ,אשאל שוב את פותח השרשור - מה היא אותה בעיה מיסתורית שהביאה אותך להחלטה (מפתיעה למדי לאור הסקירות הנלהבות שהעלית כאן בעבר על היטי) להחליף את הרכב ?

גם אני בעלים של יטי ומסקרן אותי מאוד לדעת ...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב של הוריך, לא? אם כך, מה בין התוכנית שלך לעזוב את הארץ לבין מכירת הרכב עם עזיבתך? הוריך הרי נשארים פה, וזה לא שהם אינם זקוקים לרכב.

או שפיספסתי משהו :conf:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכל זאת ,אשאל שוב את פותח השרשור - מה היא אותה בעיה מיסתורית שהביאה אותך להחלטה (מפתיעה למדי לאור הסקירות הנלהבות שהעלית כאן בעבר על היטי) להחליף את הרכב ?

גם אני בעלים של יטי ומסקרן אותי מאוד לדעת ...

זה נושא לשרשור אחר ! בשרשור הזה הבחור בסך הכל מבקש ייעוץ לרכב חדש .

לפותח השרשור לא ציינת אם אופציית שלוש הדלתות מתאימה?

 

http://www.opel.co.il/vehicles/opel-range/cars/new-astra-gtc/index.html

 

בפועל אפשר להשיג בסביבות ה-140K .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד, מרבית השימוש ברכב נעשה על ידי. בכל מקרה, אין שום קשר - הרכב לא ימכר עם עזיבתי, הוא ישאר עם אימי.

 

איגור, יופי של אוטו - אחת הקניות הטובות. למען הכנות, מאוד חבל לנו שכך אנחנו נאלצים להפרד ממנה, אך זה המצב. מאסנו ביחס המבזה של היבואן הזה ובחוסר מקצועיות מצד אנשי השירות העובדים בו, זאת הסיבה לכך שאנחנו רוצים להמשיך הלאה ולגוון.

 

הבעיה לא אמורה להדאיג אותך או על בעלי יטי אחרים. מדובר בתקלות שנגרמו כתוצאה מרשלנות מוסך מורשה, בו למעשה יצרו תקלה והביאו אותה למצב אקוטי ומעיק, הגורם לשלל בעיות קטנות ומעצבנות מסביבו. ברכב לא הייתה שום תקלה שהיא, המוסך איבחן פיצ'ר מובנה ברכב כתקלה - ומשם התחיל הבאלגן שרק הלך והסתבך עם הזמן וחוסר הידע של המוסך המדובר והמרכז הטכני של צ'מפיון. אם הם היו מקצועיים מספיק, הם היו טורחים לאמת מול היצרן האם זה פיצ'ר שאינם מכירים או תקלה אמיתית - כמובן שזה לא קרה וזה המצב אליו נגררנו בסופו של דבר.

 

מחר נצא לראות את המיטו 135, קורסה או-פי-סי, די אס 3 (אם יסכימו לייבא 1.6-120 ידנית) ופוקוס. נשמע, נראה, נשב, ננהג - ונחליט.

נכון לרגע זה, בצער רב - הבראבו יורדת מהרשימה - יש רק 1.4 90 כ"ס (חסרת הטורבו) בסיסית, מה שהופך אותה ללא רלוונטית.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי גם להציע את ה-GTC. אבל שוב, אין ידנית.

 

אני מניח שאת הפוקוס לא תאהב אחרי שהתרגלת ל-TSI.

 

המיטו אופציה מעניינת, אותי היא אכזבה(נהגתי בגרסת 150 או 155 כ"ס ידנית). היא לא נוחה והביצועים לא מרשימים במיוחד, אם כבר אז OPC או קליאו ספורט אבל לא הבנתי ממך שאתה מחפש הוט האץ'.

 

אני לא חושב שאתה צריך לפסול את הולוסטר(הטורבו מעניינת). DS3 ידנית גם נשמעת מעניינת ומיוחדת.

 

אבל לפני הכל, הייתי עושה לצ'מפיון את המוות עד שהיו מסדרים את הרכב. הרכב באחריות, תנצל אותה ואל תוותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

OPC זה רכב שאני מכיר היטב. הוא ספרטני ונוקשה, לא חושב שהוא מתאים. הוא שונה בהרבה מפולו GTI לדוגמה. אם אתה לא מרבה (מרבה זה מס' פעמים בחודש) לנהוג בכבישים מעניינים, אין טעם לרכוש רכב כזה. בעצם, כל הוט האץ'..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי גם להציע את ה-GTC. אבל שוב, אין ידנית.

 

אני מניח שאת הפוקוס לא תאהב אחרי שהתרגלת ל-TSI.

 

המיטו אופציה מעניינת, אותי היא אכזבה(נהגתי בגרסת 150 או 155 כ"ס ידנית). היא לא נוחה והביצועים לא מרשימים במיוחד, אם כבר אז OPC או קליאו ספורט אבל לא הבנתי ממך שאתה מחפש הוט האץ'.

 

אני לא חושב שאתה צריך לפסול את הולוסטר(הטורבו מעניינת). DS3 ידנית גם נשמעת מעניינת ומיוחדת.

 

אבל לפני הכל, הייתי עושה לצ'מפיון את המוות עד שהיו מסדרים את הרכב. הרכב באחריות, תנצל אותה ואל תוותר.

 

דניאל, עשינו את המוות - הם לא יודעים מה לעשות. ניסו, ניסו, ניסו, ניסו - וכשלו. אין להם מושג מה הם עשו ואין להם מושג כיצד לסדר זאת.

 

נהגתי במיטו 120, מיטו 155 ומיטו QV - הטובה ביותר (לטעמי) הייתה גרסת הביניים (155), אשר אינה מיוצרת עוד. ה-120 נטשה את ההיצע ואת מקומה תפסה ה-135 עם מנוע המולטאייר. ה-QV מדליקה, אבל חורגת מהותית מהתקציב ולכן לא רלוונטית.

 

מאוד אהבתי את המיטו. היא לא מבריקה או יוצאת דופן בשומדבר, אבל אם נשווה אותה לולוסטר או פולו GTI (לא מבחינת כוח כרגע - אלא התנהגות) והיא טובה מהן לטעמי. מרגישה הרבה יותר נעימה כשדוחקים בה, בעיקר כשאתה על "D-MODE" ב-DNA. היא לא מצטיינת בנוחות נסיעה מדהימה, פרקטיות מבריקה או תמחור שובר עסקות - אבל יש בה שיק, ויש בה איזה משהו איטלקי מדליק.

 

הולוסטר טורבו לא רלוונטית, היא יקרה וחורגת מהתקציב. כפי שציינתי עוד קודם לכן, אני סולד ממנה קשות ולא משנה לי כמה טובה תהיה וורסיית הטורבו, אני מעדיף לראות אותה אצל השכן שלי - ולא אצלי בחנייה כל בוקר. מבחינתי היא מאוסה, נפוצה ולא מבריקה - למרות שיש בה קומץ פרקטיות (הדלת השלישית ותא המטען הגדול במפתיע). המנוע (1.6) מרגיש עצל וחסר בשר מול ה-1.2TSI, אז בוודאי מול ה-1.4MT ששוכן במיטו - או 1.6T החזק להפליא ששוכן בחזית הקורסה OPC (להבדיל אלף הבדלות...).

 

ה-DS3 טורבו חורגת מהתקציב. ה-DS3 1.6 משודכת לתיבה אוטומטית בארצנו. אם הם יסכימו לייבא 1.6 ידנית (אטמוספרית) - זאת בהחלט אופציה מדליקה ומיוחדת. אני מאוד אוהב את תא הנוסעים שלה, האיכות והעיצוב. היא גם די חביבה לנהיגה. כמו בפוקוס - גם פה - סיכוי רב שאתאכזב מהמנוע אל מול הגודש הצנום שנמצא ביטי (1.2TSI). אבל - נבדוק. לא פוסלים לבינתיים.

 

ה-OPC לא הייתה במחשבות בכלל. אז חבר החליט להעיר אותי בסטירה מצלצלת ולעדכן אותי שאפשר לרכוש כזאת במחיר זנותי.

לחבר טוב שלי יש כזאת ונהגתי בה יותר מכמה פעמים - זריזה מאוווד, מושבים מטריפים, התנהגות חדה משהו ו... נוחות נסיעה סבירה מינוס ותא נוסעים פלסטיקי, דל ודי מחריד (מי לעזאזל חשב על כפתורי החלונות חשמל השקופים, הילדותיים והזולים האלה?!?). לא נפסלת כרגע וננסה לבדוק אולי יש אופציה להזמין במיוחד אסטרה / אסטרה GTC בוורסיה ידנית (עם ה-1.4T כמובן).

 

הפוקוס מאוד מאובזרת, נוחה, איכותית, נעימה ושקטה. הבאסה - המנוע. לצערי אין כרגע כוונות ליבא את ה-1.0ECOBOOST, הוא דווקא יכל להיות פתרון מאוד קל וחביב מבחינתנו - היינו הולכים על זה מבלי להסתבך עם המחשבות על סופר מיני'ז חזקות וחמות.

 

דניאל, האמת היא שאני מרבה לנהוג בכבישים כאלו... כל סופ"ש, באם צפון או נס הרים והסביבה. המפתיע הוא שאימי עצמה חובבת נהיגה לא קטנה, היא גם לא מוכנה לוותר על התיבה הידנית - למרות בעיות קרסול לא פשוטות. מעריץ אותה על הנאמנות לקלאץ'.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עוקב אחרי ההודעות שלך כבר זמן רב ואני חייב לציין שאם הייתי מנהל של אחד מהמותגים שהזכרת בשרשור הזה, הייתי מורה לסוכנים שלי שלא למכור לך רכבים בכלל. פשוט להגיד לך ש"אי אפשר" על כל בקשה שאתה מעלה.

 

הנזק המצטבר שאתה גורם למותגים האלו הרבה יותר גדול מהכמה גרושים שהם מרוויחים עליך.

פורצה יובה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לנו בעבר מכונית שעשתה בעיות.

 

פשוט השארנו אותה אצל מוסך צ'מפיון עד שפתרו את הבעיה לחלוטין ואז עד קיבלנו רכב חלופי למשך חודש! אבל לאחר חודש הבעיות נפתרו במלואן. זה מה שאני מציע לך לעשות - פשוט להשאיר אצלהם את הרכב ולדרוש רכב חלופי עד שהרכב יהיה תקין לחלוטין.

 

לגבי האופציות שאתה מעלה, תצמצם קצת אופציות. התחלת במשפחתית קומפקטית 1.6 והגעת כבר להוט האץ'.

 

אם אתה נוהג בכבישים מעניינים ונהנה לקחת את הרכב למגבלות, הרכב היחיד שהייתי לוקח זה ה-OPC.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עוקב אחרי ההודעות שלך כבר זמן רב ואני חייב לציין שאם הייתי מנהל של אחד מהמותגים שהזכרת בשרשור הזה, הייתי מורה לסוכנים שלי שלא למכור לך רכבים בכלל. פשוט להגיד לך ש"אי אפשר" על כל בקשה שאתה מעלה.

 

הנזק המצטבר שאתה גורם למותגים האלו הרבה יותר גדול מהכמה גרושים שהם מרוויחים עליך.

 

יקירי, לא טוב לך - אל תתערב / אל תגיב.

 

אחרי עשור עם צ'מפיון (ו-7 רכבים), אני ציפיתי ליחס הולם יותר - בהתחשב בעובדה שהנזק נגרם על ידם. צרף לכך את העובדה שרב מוחלט מחבריי / מכריי קנו גם הם רכבים מהיצרן / יבואן, כך שנזק ממש לא נגרם להם, רק רווח - ולא קטן בכלל. אם רק היה ליבואנים המקומיים את החוכמה לשמר לקוחות ולהתייחס אליהם כראוי, צ'מפיון (כמשל) לא הייתה מככבת ברשימת התלונות - פה / בעיתונות.

 

מי שגורם את הנזק ואך ורק אנשי היבואן / מותג. במקום לדאוג ולשמר לקוחות (לא משנה הוותק כרגע), הם מעדיפים להתייחס כמו נבלות, לעשות רוח ולברוח ממצב נתון. נתנו להם אין ספור אופציות לשפר ולפתור את הבעיה - הם לא צלחו באף אחת מהן. הרכב בילה בין מוסכים בתקופה מצטברת של מעל חודש, כאשר בין לבין התניידתי ברכבי השכרה (מחרידים) שראו וזכו לימים מוצלחים הרבה יותר - מקווה שזה גם ענה על שאלותיך, דניאל.

 

אכן כן, התחלנו מכיוון המשפחתיות (בראבו / פוקוס) ואז נתברר שאפשר לעשות ויתורים קלים (ולא כואבים) ולפנות לשוק אחר - ההוא האץ'. היום לא הספקנו להגיע לענייני הרכב מפאת סידורים קודמים בבית, כך שזה ידחה לשבוע הבא - בו צפויות לי נסיעות מבחן בפוקוס ובסיוויק הידניות.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2117 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...