Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפה של סקודה יטי מקולקלת (או שלא?) במשפחתית קומפקטית ידנית


RS
שימו לב! השרשור הזה בן 2119 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אכן סיפור מורכב.

 

רכב מעניין - יטי מאובזרת - אם נשארים על יטי. אם לא, גולף MK7 יכלה להיות אופציה נהדרת.

 

בכל מקרה, זה לא רלוונטי - כפי שציינתי. החלטנו שזה הזמן להפרד מהם, לעבור הלאה ולמצוא כלה חדשה ומהנה :-D

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 319
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא ענית על הפתרון הרצוי. נרד מזה.

 

בהצלחה. נשמח לקרוא רשמים מהנבדקות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ענית על הפתרון הרצוי. נרד מזה.

 

בהצלחה. נשמח לקרוא רשמים מהנבדקות.

 

אין פתרון רצוי. כדי לאתר את התקלה (חשמלית) - יצטרכו להחליף חצי רכב, מה שהם כמובן גם לא רוצים לעשות.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיפור עצמו די מצער, אך בכל זאת נתרכז בעיקר;

את רוב הרכבים שהייתי חושב לציין אתה פסלת במהלך השרשור, עושה רושם שהרכב היחיד שנשאר לשקול הוא הפוקוס 1.6 הידני.

הדבר היחיד שהיה מרתיע אותי מרכישה שלו זה ירידת הערך.

ידוע לכל שהלקוח הכי טוב של דלק\פורד הוא חברות הליסינג, בעוד שנתיים יהיו אלפי (אולי עשרות אלפי?) רכבי פוקוס על שלל גרסאותיה למכירה מליסינג.

המחיר כנראה לא יעלה על 60K, מדובר על ירידת ערך די רצינית לצרכן פרטי.

(ואל תחיה בסרט שמישהו יתן לך 85K כי אתה פרטי כשב60K קונים מליסינג)

בכל שאר הפרמטרים מדובר ברכב די טוב.

 

אישית אני הייתי מוסיף את הסיוויק 1.8 הידנית לרשימה;

אולי היא טיפה יותר יקרה, ועם קצת פחות אבזור, אבל בכל זאת מדובר ברכב מאוד זריז (9שניות מ0 ל100) והכי חשוב - אמין.

עם כל הלימונים שאכלת מאירופה הייתי מצפה שהרכישה הבאה שלך תבוא מהמזרח, שתפסיק לבקר קצת במוסכים, בכל זאת הקפה בבית יותר טעים. :wink:

 

למרות שאם את הרכב הזה אתה לא תחליף תוך שנה, אני הייתי לוקח את הפוקוס, בגלל שהיא יותר מהנה לנהיגה (ועושה רושם שזה חשוב לך).

 

בהצלחה.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שי, אחדד לך: לפני שלוש שנים היה לנו מקרה דומה / שונה עם פאביה 1.6, בה הייתה תקלה סדרתית (המוכרת ליצרן בצ'כיה - והיו כאן עוד כמה רכבים שכאלה שסבלנו מתקלה דומה) והיא הוחלפה (ל-1.2TSI האקסית) אחרי קרבות לא קלים (ועזרה מצד בני ברק דרך Ynet).

 

שנתיים קודם לכן היה לנו סיפור עם איביזה תקולה, אשר הוחלפה ראש בראש עם פאביה "ספורט" (איך שהשיקו את ה-MK2 1.6 הידנית), ללא תוספת תשלום מצידנו - ולמרות כל החרא שאכלנו ממנה, על שלל הביקורים במוסך - הם פתרו את זאת על הצד הטוב והנעים.

 

עושה רושם שמתוך 7 כלי הרכב שהיו לכם, 3 היו תקולים (איביזה, פאביה 1.6 והרכב הנוכחי) ברמה כזו שהיבואן לא ידע לתת פתרון הולם לתקלה. זה לא הדליק לכם איזו נורה אדומה שכל פעם שיש תקלה ש"לא מצליחים לפתור" מחליפים לכם רכב ?

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דניס, מיני קופר / 500 אבארת' הן מכוניות נהדרות, אך על גבול החוסר פרקטיות לחלוטין. לא נפסול אותן במידי (אבל הסיכוי נמוך).

 

הפוקוס / סיוויק נותנות מענה טוב במידה ויוחלט כי נשארים עם משפחתית קומפקטית. כפי שציינתי, הוזמנו נסיעות מבחן לשבוע הקרוב.

 

ה-DS3 / מיטו 135 / OPC יחזירו אותנו שוב לימי הסופר מיני'ס, אלא שהפעם מדובר בוורסיות עם דגש על הנאה מנהיגה וספורטיביות (בעיקר ה-OPC). כרגע הן האופציות הרלוונטיות והמעניינות ביותר מצידנו, גם בזכות העיצוב המגניב (שם ה-OPC פחות מככבת וה-DS3 מנצחת בגדול), רמת איבזור גבוה יותר, מנועים חזקים יותר (בעיקר ה-OPC) ותנהגות עדיפה - יחד עם מרחב פנים / תא מטען מספק. ברור כי מבחינת רמות העידון / שקט / נוחות נסיעה - ישנה ירידה מורגשת ברמת הנוחות (בעיקר ה-OPC הקשה+).

 

איציק, עניין האיביזה היה מעט שונה - אנחנו רצינו להחליף על דעת עצמנו, הם נתנו הצעה משתלמת ולכן היא הוחלפה. לא רבנו על כך או נלחמנו, פשוט ניגשנו חזרה אל שקודה, ביקשנו הצעת מחיר אטרקטיבית לטרייד - והוזמנה לה פאביה MK2 ידנית כמחליפה.

 

בכל מקרה, מה שהיה - אבוד ומת. עכשיו מתרכזים במחליפה :wink:

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יקירי, לא טוב לך - אל תתערב / אל תגיב.

 

אחרי עשור עם צ'מפיון (ו-7 רכבים), אני ציפיתי ליחס הולם יותר - בהתחשב בעובדה שהנזק נגרם על ידם. צרף לכך את העובדה שרב מוחלט מחבריי / מכריי קנו גם הם רכבים מהיצרן / יבואן, כך שנזק ממש לא נגרם להם, רק רווח - ולא קטן בכלל. אם רק היה ליבואנים המקומיים את החוכמה לשמר לקוחות ולהתייחס אליהם כראוי, צ'מפיון (כמשל) לא הייתה מככבת ברשימת התלונות - פה / בעיתונות.

 

מי שגורם את הנזק ואך ורק אנשי היבואן / מותג. במקום לדאוג ולשמר לקוחות (לא משנה הוותק כרגע), הם מעדיפים להתייחס כמו נבלות, לעשות רוח ולברוח ממצב נתון. נתנו להם אין ספור אופציות לשפר ולפתור את הבעיה - הם לא צלחו באף אחת מהן. הרכב בילה בין מוסכים בתקופה מצטברת של מעל חודש, כאשר בין לבין התניידתי ברכבי השכרה (מחרידים) שראו וזכו לימים מוצלחים הרבה יותר - מקווה שזה גם ענה על שאלותיך, דניאל.

 

זאת בדיוק הבעיה.

אתה מגיע לשערי היבואן כולך רעש וצלצולים. מציג את עצמך כ"אחד שמבין", מכלה את זמנם של הסוכנים בסניף עם בקשות שונות ומשונות, חוזר ושואל ונוסע ובודק, בסוף מזמין את אחד מדגמי הבסיס הידניים והזולים. אחרי ההזמנה אתה מבלה שעות ארוכות במוסכי הרשת אך לא משאיר כסף כמובן, הרכב באחריות.

לאחר מכן, כדי לפדות את הצ'ק שקיבלת מהיבואן, אתה סוחב אליך את חבריך הקרובים והרחוקים כדי להוכיח שאתה לא רק אחד שמבין, אלא גם שיש לך עדת מעריצים שיקנו אחריך. אתה מגיב באובססיביות בכל שרשור בו מוזכר המותג שקנית, מסביר לכל העולם מדוע הוא הבחירה הכי טובה שאפשר לעשות היום. אתה אפילו נכנס לשרשורים בהם מוזכרים המתחרים הישירים ובאופן כמעט פיזי גונב את הלקוחות שלהם לטובת המותג "שלך".

 

ואז, יום אחד, שנדמה לך שהיחס שאתה מקבל מהיבואן כבר לא מספיק חם, אתה סוגר את הקשר בטריקת דלק ומתחיל להשמיץ את שמו על כל במה אפשרית. בפורומים, בכתבות ב-ynet, במפגשי רכב, איפה שרק יקשיבו לך.

 

אני לא עובד בתחום הרכב, אין לי אפילו לא מנייה אחת בצ'מפיון מוטורס. בתחום התקשורת בו אני עובד יש לכל חברה רשימה של לקוחות ש"לא יקרה כלום" אם הם יחליטו לעזוב. לקוחות שהם לא ריווחים לחברה מ1001 סיבות. אני בטוח שאם הייתה כזאת רשימה ביבואני הרכב אתה כבר היית שם. אל תיקח את זה כעלבון, זאת ביקורת בונה.

פורצה יובה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר, אני לא חושב שיש לך את הזכות לשפוט מישהו שקנה/החליף כמה וכמה מכוניות מאותו יבואן, הרי "הרווח" עליו כבר נעשה כמה פעמים וכולנו יודעים שלמכור/להחליף/טרייד (אותו דבר) רכב בשנה שנה וחצי הראשונות זה איבוד של לא מעט כסף, בנוסף לזה גם השירות והיחס שהוא קיבל לא היה מספק (לפי מה שהוא מתאר).

הבעיה פה היא שהרמה של השירות והיחס כלפיי הלקוח מאוד נמוכה ואם לקוח מבקש "קצת יותר" זה כבר עובר את הגבול ומנפנפים אותו, מה שבחו"ל בחיים לא היה קורה.

 

אוראל, באיזה מוסך מדבור קרו כל המאורעות הללו אם אפשר לשאול (מתוך סקרנות)?

האם בדקת בב.מ.וו לגבי סדרה 1 ידנית (במידה ואפשרי)?

חוץ מזה אני חושב שכל האופציות כבר הועלו..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דל פיירו, בעברי - כן באתי מהתחום (הרכב. לא תקשורת). לידע האישי שלך. לא מתיימר להיות ה"מבין הגדול", אבל יודע ומבין. חבריי הקרובים עוד עוסקים בתחום (באופן כזה או אחר) ולרב ההתייעצויות הסופיות נעשות עימם. קורא עיתונות רכב מחו"ל על בסיס קבוע - לעולם לא מסתמך אך ורק על מה שנכתב בעיתונות המקומית. תמיד, אבל תמיד - נוהג ברכב לפני כל החלטה - לא רוכש על עיוור (כנהוג במדינתנו...).

 

לא גונב אף אחד לטובת ה"מותג שלי". מי שהלך בעקבותיי - בחר לעשות זאת בהתאם לדרישותיו ורצונותיו, לאחר נסיעות מבחן ובדיקת אופציות נוספות. רובם מרוצים - שלא יהיו הספקות בכלל. לצערי אנחנו נכוונו מהם - ולמרות חיבתי הרבה לרכבי היבואן (לאו דווקא היצרן) - כל עוד רמת השירות לא תשתפר - לא אשאר לקוח שלהם. ולידיעתך, לא מאתמול ציינתי שרמת השירות שלהם נמוכה, זה התחיל עוד בימי עבר (גם כשהכל היה נהדר). לא חסר כאן בעלי רכבי VAG המתלוננים המון על השירות, אך לא על המוצר. ישנם גם מקרים בהם התלונות הם גם וגם.

 

למען הסר ספק, משתמע מדבריך כי מתוך שעמום אני נכנס לסוכנויות שונות ודורש נסיעות מבחן - ואני מכיר כאלה. אז בוא נבהיר נקודה זאת ובמהרה - אתה טועה ובענק. תעסוקה לא חסרה לי וזמן יקר לי - בדיוק כמו זמנו של כל סוכן שמולי - וכל עוד שהרכב לא מעניין אותי / לא נכנס לי לתקציב, אין לי שום סיבה לנהוג בו. אז בטח תקפוץ ותגיד - נהגת סתם ב"סיטיגו". חבר שלי מנהל אולם תצוגה, הוא הציע ואני נענתי להצעה. בכנות, לא היה סיכוי שנקנה כזאת, אבל מסביבי היו כמה חברים שהתעניינו - אז היה בזה אטרקטיביות מסויימת. רכב זול וחמוד.

 

מכוון שאתה לא יודע הכל - רק חושב כך - נעצור את הדיון הזה פה. מטרת הת'רד לא הייתה לדון במה הבעיה מול היבואן, אלא במציאת תחליף הולם וראוי. אמרתי את דבריי - ואם לא הבנת - צר לי. אל תשפוט ואל תקפוץ למסקנות מוטעות - כפי שעשית עד כה. יש פרטים שאינם ידועים לך / לכל אחד אחר. אני לא במשפט ואתה לא שופט למיטב ידיעתי. מי שצריך להיות מעורב - מעורב ובקיא.

 

דניאל, הבאלגן התחיל מ"אוטובדק" למעשה (וזה האבסורד - מחלקת הדיאגנוסטיקה שלהם נחשבת לטובה ביותר מבין מרכזי השירות השונים...). משם נתבקשנו להמשיך למרכז הטכני של אודי / שקודה - ולתת למומחים (לכאורה) לטפל בזה / לנסות לפתור את הבעיות. לאחרונה הרכב טופל ב"קרני אור" (עליהם אין לי שום תלונה - הם קיבלו אותי בחום והמון הבנה - עם המון רצון לעזור ואדיבות מופתית).

 

ה-1 תהיה בגרסת הבסיס (הבסיסית למדי), חלשה (יחסית) ודי כעורה. כך שהעדפה היא לוותר עליה מראש.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דל-פיירו, אני לא יודע באיזו חברת תקשורת אתה מועסק, אבל אני בא מתחום התקשורת. אם יש רישום לחברות התקשורת בנוגע ללקוחות, מדובר ברישום של לקוחות שמשלמים מעל הממוצע, ולכן רוצים למנוע ניתוק או מעבר של לקוחות אלו למתחרים ע"מ שרווחי החברה לא יירדו. לכן, משקיעים מאמצים לשמר את הלקוחות הנ"ל שמראים איתותי נטישה מבעוד מועד, ושולחים להם סוכנים הביתה, מתקשרים אליהם ממחלקות שימור לקוחות ומציעים להם הצעות מפתות. אם בחברה בה אתה מועסק יש רשימה "שחורה" של לקוחות סוג ב' שלא מכניסים הרבה לחברה, ולכן לא אכפת שהם יעזבו - זאת חוצפה, תודעת שירות נמוכה עד אפסית ומדיניות ארגון לקויה. כל לקוח הוא חשוב, בין אם הוא מכניס הרבה כסף לחברה ובין אם לא. צריך לזכור שלקוח מרוצה מביא עימו חברים ונשאר בעצמו נאמן לחברה/מוצר, ולקוח לא מרוצה בורח ומספר לחבר'ה. לגיטימי ומקובל לחלוטין.

 

את אוראל אני מכיר כבר הרבה שנים, עוד מימי הפאביה הראשונה שלו (שהיתה צהובה דור ראשון שעברה תאונה). דבר אחד אני בטוח: הוא לא ניגש לסוכנויות רכב ומשגע את הסוכנים כמו שמשתמע מדבריך - אלא הוא רציני ומתכוון לרכוש. אולי יש אנשים משועממים חסרי תעסוקה שניגשים לכל מיני סוכנויות רכב ומבקשים נסיעות מבחן להעביר את הזמן (אם כי אני לא שמעתי על התופעה הזאת), אבל ממש לא במקרה הזה.

יתרה מכך, בזכות אוראל אני רכשתי את הפאביה שלי בזמנו מצ'מפיון מוטורס, אומנם דרך הסניף הצפוני ולא המרכזי. באופן כללי המכונית עצמה לא עושה בעיות, אני נוסע על כל החלקים המקוריים כולל מצבר (למעט צמיגים קדמיים ומגבים שהוחלפו עקב בלאי וגם העלתי על זה שרשור), ואני מודה לאוראל על הייעוץ הטלפוני/פנים מול פנים/באינטרנט טרם רכישת הרכב, מכיוון שבזכותו עשיתי באמת קניה טובה. חשוב לציין שאפילו לא עשיתי נסיעת מבחן על הפאביה, פשוט נכנסתי לסוכנות והזמנתי.

לעניין השירות של צ'מפיון מוטורס: אני לא יכול לומר שקיבלתי שירות גרוע, אבל היו 2 מקרים שעצבנו אותי: הרכב נמסר עם חור קטן בדשבורד (אני גיליתי זאת אחרי שנסעתי ברכב 100 ק"מ, היועץ שירות התנער בטענה ש"עוד יהיו לך הרבה חורים כאלה" - אז זהו שממש לא), ואחרי חצי שנה עפו גומיות של הקורות A כחלק מבעיה ידועה ומוכרת. גם פה היועץ שירות התנער ושלח אותי למחסן לקנות את החלקים בתשלום למרות שהרכב באחריות, ואחרי ויכוחים קוליים במוסך במשך רבע שעה הגענו להבנות (החלקים הוחלפו על חשבונם. שיטת מצליח לא הצליחה).

אני באופן אישי לא פוסל רכישת רכב חדש מהיבואן הזה, אבל צריך לדעת איך לגשת אליו ואיך להתנהל מולו. במקרה של אוראל, הייתי ממליץ בחום להזמין שמאי מטעמו כדי שיוציא דו"ח על כל הנזקים לרכב (שעדיין באחריות אני מזכיר!), ואז לנסח כתב תביעה ולתבוע את צ'מפיון מוטורס בתביעות קטנות. ראשית, לדרוש את תיקון הרכב באופן מלא - באם "לא ניתן" שיחליפו אותו לחדש ללא תוספת תשלום מינוס הירידת ערך המקובלת. לאחר מכן לתבוע על הפסד שעות עבודה (כל פעם הריצות למוסכים), הוצאות הדלק בעקבות זאת (מהבית למוסך, מהמוסך לבית), ואפשר להוסיף עוד 300 ש"ח על עוגמת נפש (השופטים לא אוהבים שמפריזים בסכום התביעה, אז לעשות זאת בטוב טעם). למשפט לגשת כשיש הקלטה טלפונית מול המוסך שהוא מודה שהוא גרם לנזקים הראשונים ומכאן הכל התגלגל.

 

לעניין המחליפה - הועלו כאן המון אופציות, אבל אופציה אחת לא הועלתה וחבל: הפיאט פונטו אבארט. אם הנ"ל מעבר לתקציב שלך, תברר מול עומר על אפשרויות הנחת מזומן (אם אתה לא מתכוון לקחת מימון או הלוואה). אם אתם טוענים פה שהאופל קורסה OPC עולה סביב 140 אלף, קשה לי להאמין שהפונטו עדיין עולה 160 אלף, קל וחומר אם מגיעים לסוכנות ביגאל אלון עם תיק מלא בשטרות כסף מזומן. בכל זאת, חשוב לזכור גם שהאופל חזקה יותר. אני בעצמי מתכוון לבדוק את הנושא הזה לעומק בקיץ (רציתי בקיץ שעבר, אבל הבנק לא היה מוכן לשחרר את אחת מתוכניות החיסכון שלי, בטענה שכשפתחתי אותה בזמנו התחייבתי לשלוש שנים. לא זוכר דבר כזה אבל לא נורא).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיא, אני מאוד אוהב את האיוו אבארת' - אבל חורגת מהתקציב. גם עם הנחה - זה יהיה יקר יותר מאשר דיל על מיטו / OPC.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זאת בדיוק הבעיה.

אתה מגיע לשערי היבואן כולך רעש וצלצולים. מציג את עצמך כ"אחד שמבין", מכלה את זמנם של הסוכנים בסניף עם בקשות שונות ומשונות, חוזר ושואל ונוסע ובודק, בסוף מזמין את אחד מדגמי הבסיס הידניים והזולים. אחרי ההזמנה אתה מבלה שעות ארוכות במוסכי הרשת אך לא משאיר כסף כמובן, הרכב באחריות.

לאחר מכן, כדי לפדות את הצ'ק שקיבלת מהיבואן, אתה סוחב אליך את חבריך הקרובים והרחוקים כדי להוכיח שאתה לא רק אחד שמבין, אלא גם שיש לך עדת מעריצים שיקנו אחריך. אתה מגיב באובססיביות בכל שרשור בו מוזכר המותג שקנית, מסביר לכל העולם מדוע הוא הבחירה הכי טובה שאפשר לעשות היום. אתה אפילו נכנס לשרשורים בהם מוזכרים המתחרים הישירים ובאופן כמעט פיזי גונב את הלקוחות שלהם לטובת המותג "שלך".

 

ואז, יום אחד, שנדמה לך שהיחס שאתה מקבל מהיבואן כבר לא מספיק חם, אתה סוגר את הקשר בטריקת דלק ומתחיל להשמיץ את שמו על כל במה אפשרית. בפורומים, בכתבות ב-ynet, במפגשי רכב, איפה שרק יקשיבו לך.

 

אני לא עובד בתחום הרכב, אין לי אפילו לא מנייה אחת בצ'מפיון מוטורס. בתחום התקשורת בו אני עובד יש לכל חברה רשימה של לקוחות ש"לא יקרה כלום" אם הם יחליטו לעזוב. לקוחות שהם לא ריווחים לחברה מ1001 סיבות. אני בטוח שאם הייתה כזאת רשימה ביבואני הרכב אתה כבר היית שם. אל תיקח את זה כעלבון, זאת ביקורת בונה.

:mm_yeah:

נתקלתי ב RS בשרשור בו הוא בחר להשמיץ את החברה בה אני עובד (אלעל), תוך שהוא מציג את עצמו כמבין בענייני תעופה המועסק בנתב"ג וחשוף למידע פנימי.

פיזר 'עובדות' לתמוך את טענותיו. כולן שגויות ומצוצות מהאצבע.

עימתתי אותו איתן תוך הוכחת טעויותיו, ובמקום להתמודד (כפי שהבטיח!), בחר לברוח ולהעלם.

 

אז עכשיו הוא מכפיש את היבואן שעד לפני דקה היה המהולל בארץ.

ועכשיו הוא גם 'בא מתחום הרכב'. מישהו אשכרה שילם לו משכורת כדי להעסיקו בתחום? :shock:

כמו שאיציק נ. ציין, 3 רכבים בעייתיים מתוך 7, אולי הבעיה לא ברכבים?

יש לי תחושה שבצ'מפיון לא ממש נלחצים. כנראה אפילו נושמים לרווחה.

 

הבעיה העיקרית שאני מזהה מהשרשורים הללו היא בעיית אישיות ואופי.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:mm_yeah:

 

כמו שאיציק נ. ציין, 3 רכבים בעייתיים מתוך 7, אולי הבעיה לא ברכבים?

יש לי תחושה שבצ'מפיון לא ממש נלחצים. כנראה אפילו נושמים לרווחה.

 

הבעיה העיקרית שאני מזהה מהשרשורים הללו היא בעיית אישיות ואופי.

 

שי

 

שי, אני עדיין יכול להאמין (מתוך ניסיון אישי בעבודה בענף הרכב ובמוסכים מורשי יבואן) שיכול להיות מצב בו לקוח קונה 7 רכבים אבל ב 2-3 יש בעיות.

 

למרות זאת, קשה לי (עדיין) עם העניין הזה:

"אין פתרון רצוי. כדי לאתר את התקלה (חשמלית) - יצטרכו להחליף חצי רכב, מה שהם כמובן גם לא רוצים לעשות."

תשמע, נתקלתי במקרים קשים ובעיתיים שאילצו את הלקוח להשאיר את הרכב במוסך מרכזי ולקחת חלופי לחודש. הייתי בסרט הזה.

העניין הוא, שאין לי מושג קלוש מה התקלה שקיימת ברכב, האם היא באמת אקוטית וקבועה (שניתן לדעת מתי היא תוקנה ומתי היא קיימת ברגע שמחליפים רכיב ויוצאים לנסיעת מבחן בודדות) או שמה מדובר בתקלה שמתרחשת פעם בחודש ולאף אחד אין שמץ של מושג ממה להתחיל לחפש.

 

מבחינת הלקוח - אם המוסך זיהה את התקלה ויש קוד תקלה רשום במחשב, אין שום סיבה שהוא יתנער מלתקן אותה, גם אם יצטרך לפרק חצי רכב.

בתכל'ס, מהכרות עם אופי העבודה של היצרנים האירופאיים, לכל בעיה שלוקחת יותר מ X זמן לפתרון או אבחון ע"י האיש דיאגנוסטיקה, פונים למחלקת שירות עולמית עם TRACE (קובץ מעקב, רצוי עם נסיעת מבחן בתוכו) של כל התקלות והפרמטרים שיש ברכב - ומחכים מהם להמשך פתרון\אבחון. כל מה שהם יגידו - היצרן משלם להם (לפי הסכם מראש) את העלות שעת עבודה ומספק להם את החלפים (ללא רווח) עבור התיקון.

 

אין שום סיבה שברכב כזה, בו גם המנוע\גיר וגם הארכיטקטורת חשמל מספיק נפוצים בשביל שיהיה ליבואן "מושג קלוש" על איך לתקן ומה לעשות. אין לי ספק שחסרים פרטים חשובים למשוואה הזו, אבל אין סיבה להחליף חצי רכב בשביל לאתר תקלה אחת פשוטה.

 

אני נזכר במקרה שהיה לי לפני שנתיים (כמעט) עם C4 (רגילה, 5 דלתות). נדיר להתקל באיזה בעיית חשמל מסובכת ברכב הזה,- ובאמת שהיצרן מספק את רוב הפתרונות וזמן העבודה על הרכב קטן מאוד.

אממה, אחת הגיעה אליי עם בעיית ESP אקראית. אחרי שכבר החליפו לה במוסך המרכזי פינים בתקע ל ESP, התקלה המשיכה לחזור. אחרי שגם החליפו את החיישנים לגלגלים - התקלה חזרה. בסופו של עניין, סללתי זוג חוטים חדשים לכל חיישן אחורי, עד ליחידת ה ESP, ומאז הכל שב על מקומו בשלום. לפעמים הפתרונות לבעיות מסובכות נפתרות בחצי שעה או שעה עבודה של חיווט מחדש. אסור אף פעם להתייאש ולחשוב שצריך להחליף חצי רכב בשביל לפתור תקלה.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RS,

 

אומנם אתה הנהג העיקרי, אבל לא רצוי שהרכב הבא יהיה מותאם יותר להוריך?

 

ולדעתי, יהיה לא פשוט למצוא מחליפה ראויה ליטי.

 

 

נ.ב אצלנו במשפחה בתריסר השנים האחרונות מספר רכבי VAG ולמרות בעיות עם חלונות החשמל ופעם אחת נזילה מהגה הכוח אנחנו מרוצים. אבל אולי הקילומטרז' השנתי הוא מאוד קטן לעומתכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-500L מגניבה, אבל סביר להניח שתהיה יקרה וחלשה. או שאני טועה?

 

האפסילון ממש לא לטעמי מבחינה עיצובית. כמובן שגם בה יש את המינוס הנוסף - המנוע הצנום והחלוש.

 

מהמבחנים שהתפרסמו על ה-500L מדברים על יכולת ביצועים מאכזבת של המנוע ויכולת דינאמית לא משהו. לעומת זאת כן משבחים את השימושיות והמרווח ואת העיצוב המקורי. אחת התוספות המעניינות בה זאת מכונת אספרסו של לוואצה שפיתחה במיוחד עבור הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2119 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...