Jump to content

Dror Eyal

  • פרסום הודעות

    17
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Dror Eyal

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. אני הבעלים של רכב זהה... נראה כי מסתמן שמדובר ב"מחלה" . אצלי הוחלף מפוח מזגן במסגרת אחריות בגלל אותה תופעה לפני כארבע שנים בערך. עכשיו אני שוב חווה את אותה התופעה, לעיתים המפוח לא עובד ואוויר לא יוצא מהפתחים- מכה קלה על המפוח(מאחורי תא הכפפות) והוא מתחיל לעבוד.
  2. מחירי החלפים מוגזמים מאוד בעיני , אפילו למקורי, אופייני מאוד למוסכי יונדאי, על סמך ניסיוני. אני בעל I10, מודל 2011, רוכש חלפים מקוריים ביונדאי שופ ומשלם 50-60% פחות מהמופיע בהצעה שקיבלת, לפחות . ממזמן הפסקתי לטפל במוסכי יונדאי בגלל מחירי הגזל שלהם. מצאתי קבלה מאוד ישנה של חלפים שרכשתי: מסנן אוויר מקורי - מק"ט זהה לשלך כ70 שקלים בערך . מסנן מזגן מקורי - כ65 שקלים . חליפי עולה 20-30 שקלים. בורג\אטם מק"ט זהה לשלך - כ5 שקלים. מסנן שמן - מקט לא זהה לשלך, הבדל של ספרה אחת, כ30 שקלים למקורי. לעיתים יש יתרון לטפל במוסך מורשה יבואן כשהרכב באחריות - מקטין את כמות כאבי הראש בעת
  3. לאימי יש טרנספורטר מודל 2014, רכב נכה(נוהג), מנוע 2000 טורבו, 140 כ"ס, 35-38 קג"מ, לא זוכר במדויק. הגיר הוא DSG אך לא מדובר באותו הגיר שאנו פוגשים ברכבים המשפחתיים ושכולם מתלוננים עליו שכן מדובר במנוע עתיר מומנט, אין לי מושג לגבי אמינותו. הרכב של אימי נסע כ30000 ק"מ כך שאיני יכול להעיד על אמינות הגיר או בכלל. עד היום התקלות היחידות שהופיעו ברכב: נזילת שמן מפילטר שמן שכנראה לא הותקן כראוי בזמן הטיפול, חור בצינור מים של המגבים. מדובר בדגם עם מזגן התקנה מקומית לנוסעים מאחור - קירור בלבד. בעיני הרכב לא נוח , קופצני מאוד(כשהוא עמוס בכמה מאות ק"ג הוא משמעותית פחות קופצני והרבה יותר נעי
  4. בוא נניח רגע את דיני הDSG7 בצד, מה עדיף, ה1400 או ה-1800 ? האם יש מספיק ניסיון עם מנוע ה1400 ? האם הוא אמין ? האם במנועי ה1800 הללו ישנן בעיות אמינות ? משהו נוסף שיעזור לי לקבל החלטה ?
  5. לא ציינת באיזה דגם של I10 מדובר. בכל מקרה, אני רוכש צלחות ורפידות של Hi-q דרך יונדאי שופ(לI10, 2011) , למיטב זכרוני המחיר לא רחוק כל כך ממה שציינת, אם בכלל. דרור.
  6. בספר רכב של יונדאי I10 אם זכרוני אינו מטעני יש איסור להתנעת הרכב בדחיפה מחשש לנזק לממיר הקטליטי.
  7. המחיר קצת יקר בעיני ביחס לטיפול המדובר (ברשותי I10 דור קודם וגם בתקופה שטיפלתי במוסך מורשה יבואן, לא הגעתי למספרים האלו, יותר לכיוון ה-500 שקלים לטיפול זהה). אם תקנה חלפים *מקוריים* בעצמך, תשלם על כל החלפים בערך חצי מהסכום שהם דורשים עליהם(פילטר כ25 שקלים, בורג ואטם כ-15 שקלים, שמן כ120 שקלים). אם תטפל במוסך מורשה מ.התחבורה ולא מורשה יבואן, ככל הנראה תשלם כ200 שקלים על העבודה. תסיים את הסיפור ב400+\- שקלים. נעזוב לרגע את מחיר השעתון שלדעתי קצת גבוהה, מה שמקומם אותי זה עלות בורג הריקון והאטם. אטם כ15 ש"ח, פקק לאגן שמן כ35 ש"ח, הכל לפני מע"מ. ממה הבורג והאטם האלו עשוים ? זהב?
  8. וכרגיל, אין בשורה לחובבי הידני \ לחוששים מDSG. מי שמעוניין לנהוג בסיאט ידנית צריך לנהוג ברכב נטול איבזור עם מנוע מוחלש..... או לשלם מחיר מגוחך.
  9. I10, מודל 2011, מנוע 1100. כ120,000 ק"מ על הסקאלה, קלאצ' מקורי . אני מניח ש40% מהנסיעות בוצעות בתוואי עירוני, השאר בתוואי בין עירוני. בעבר הרחוק היה ברשותי רכב ידני כ-4 שנים, לאחר מכן רכב ליסינג אוטומטי כ-4 שנים. ב6 שנים האחרונות נוהג על ידני בעיקר.
  10. מדובר ברכב שבכותרת, עליה לכביש ב5/2011, מנוע 1.1 (g4hg - אם איני טועה) . כששאלתי במוסך מרכזי של יונדאי אם ברכב זה רצועה או שרשרת - קיבלתי תשובה מיידית שיש שרשרת ללא בדיקה לפי מספר הרכב. לאחר שבדקתי באינטרנט לפי דגם מנוע נוכחתי לדעת שקיימת רצועת תזמון לדגם המנוע המדובר. חזרתי למוסך והתעקשתי שיבדקו לעומק, אכן , בטיפול 135000 מחליפים רצועת תזמון. הרכב על הכביש כבר 6 שנתיים וגמע כ110000 ק"מ. מתי יש להחליף רצועת תזמון ? האם ניתן להסיק כי יש להחליף רצועה כל 9 שנים ? 135000/15000 = 9 . כמובן שבדקתי בספר הרכב, שם יש מספר מועדים לפי אופי השימוש וכו'. מה המקובל בארץ ? אגב, מה נהוג להחל
  11. תודה רבה על התגובה. אני לא מקובע על המותגים המוכרים.. אם יש מותג סיני \ דגם מערכת שחברי הפורום יוכלו להמליץ עליו ואמינותו ואיכותו אכן אומתה והוא עומד בצרכים שלי, אין לי שום התנגדות. אפילו אשמח לקבל לינק לרכישה. יכול להמליץ על משהו ספציפי ? שאלת התקנה - המסכים הגדולים יותר, 8-10 , האם זה מתאים להתקנה ברכב שיש בו מערכת 2din או שצריך התאמות נוספות מעבר? בנייה ? משהו ? אגב, אין בעיה עם קליטת רדיו בארץ ? תודה רבה.
  12. היי , ברכב מותקנת מערכת Target 2804 שקיבלנו על הרכב(רכב של נכה- המערכת ככל הנראה הותקנה על ידי החברה שאיבזרה את הרכב). המערכת הנוכחית לא תקינה - קיימת בעיה בטאצ' ככל הנראה ולעיתים די קרובות הטאצ' "לוחץ" על המסך גם ללא מגע אדם, מעביר שירים,מריץ לאחור, קופץ, ממש משתגע. כמובן שכל הקלקה מלווה בצפצוף מרגיז. הבלוטות כמובן לא מתחבר אוטומטית כשעולים לרכב.. וכו' וכו'. אני מניח שלא אסכים לשלם 200-300 שקל כדי לתקן את המערכת העלובה הזו ולכן אני שוקל להחליפה. אם למישהו יש רעיון/פוסט/הפנייה ל DIY, בשמחה. לשלם כדי לתקן את העוול הזה, לא יקרה. מה חשוב לי במערכת : 1. חיבור למצלמת רוורס(חו
  13. גיגלתי קצת את השמנים שציינת וראיתי שיש כמה דגמים של EUROL FLUENCE. איזה הכי מומלץ לרכב שלי ? תודה רבה.
  14. היי , מנוע G4NA. מה השמן המומלץ עבור רכב זה? תודה רבה!
  15. היי, זקוק להמלצה לשמן מנוע עבור הרכב שבנושא, לא מעוניין לטפל במוסך מורשה יבואן בגלל מחירים מופקעים. מצורפת תמונה מספר הרכב. לפי ספר הרכב הצמיגות הנדרשת היא 5W30. במוסך מורשה יבואן נאמר לי שסוג השמן שבו הם משתמשים הוא ACEA C3, בספר הרכב מצוין API SM. מה ההבדל בין שני השמנים הללו ? (SM, ACEA C3) , מה מומלץ לשים ? יש מותגים מומלצים עבור רכב זה? האם ניתן לשים שמן בתקן SN ? תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...