Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשביל רכב טוב שווה למסוע גם אם זה רחוק, אני את הקליאו שלי רכשתי מראשון ואני גר במעלות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בשביל רכב טוב שווה למסוע גם אם זה רחוק, אני את הקליאו שלי רכשתי מראשון ואני גר במעלות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

כן רק שצריך להגיע ולבדוק באמת שהרכב תקין, ואם פתאום יש איזה משהו, אז זה ממש מבאס לבזבז יום שלם על נסיעה כזאת סתם.

 

אגב, אשמח לדעת מה אני צריך לדעת/לשאול כדי לוודא באמת שהרכב במצב טוב.

פורסם

אם יש הסטוריית טיפולים מתועדת, ודו"ח עבר ביטוחי נקי - הסיכוי לנסיעה לחינם קטן משמעותית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)
אם יש הסטוריית טיפולים מתועדת, ודו"ח עבר ביטוחי נקי - הסיכוי לנסיעה לחינם קטן משמעותית.

איך אפשר לברר עבר ביטוחי ?

 

עריכה : על זה מדובר ?

http://www.slika-ins.co.il/%D7%A7%D7%91%D7%9C%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%93%D7%A2-%D7%A2%D7%9C-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9E%D7%A9/

 

במידה וכן- כתוב שרק בעל הרכב יכול להוציא טופס כזה.

עריכה אחרונה על ידי TripMan
פורסם
אם יש הסטוריית טיפולים מתועדת, ודו"ח עבר ביטוחי נקי - הסיכוי לנסיעה לחינם קטן משמעותית.

 

זה מהשיחה שלי איתו:

 

בבעלותי מ 2015, אני יד 2. הרכב משמש אותי רק להגיע לתחנת הרכבת כל יום (10 קמ סהכ ביום)

 

טסט יש עד סוף נוב 18

 

אין ספר טיפולים אבל אפשר להוציא פלט מהמוסך אם תרצה

 

רק טיפולים תקופתיים, לא היו בעיות ברכב

 

 

אני לא כל כך יודע מה זה פלט, אבל זה מספיק טוב? הוא אמר לי שהוא מוכן לרדת למחיר של 17 אלף.

פורסם

הוא נוסע למוסך ומוציא היסטורית טיפולים.

הקליאו עושה כול 4 שנים או 120 אלף טימינג תוודא שזה נעשה בהיסטורית הטיפולים שתקבל.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
הוא נוסע למוסך ומוציא היסטורית טיפולים.

הקליאו עושה כול 4 שנים או 120 אלף טימינג תוודא שזה נעשה בהיסטורית הטיפולים שתקבל.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

הרכב עשה רק 69 אלף ק"מ, והוא שנת 2011, לוודא שהרכב עשה טיפול טימינג בעבר, או בהווה?(לפי מה שאתה אומר בקרוב צריך לעשות שוב במידה ולא נעשה).

 

עוד מודעה שראיתי:

רנו קליאו 2011 עם 67,500 ק"מ, טסט לשנה, דיברתי עם הבנאדם והוא נשמע מאוד אמין, היה רכב של אשתו יד ראשונה, מוכרים עקב רצון להשתדרג.

"רכב שמור ומטופל,מצב מכני מצוין, ללא תאונות, קמ' נמוך, כולל בקרת שיוט, קודן ודיבורית בלוטוס. מערכת movon הכוללת גם מצלמת דרך, חיישני רוורס. טסט לשנה."

לפי מה שהוא אמר לי הmovon אמור לתת הנחה של 1000 ש"ח ב2 טסטים הבאים, ככה שבגדול, זה יכול לצאת די משתלם, הוא מוכן למכור את הרכב ב18 אלף. מה דעתך?

עריכה אחרונה על ידי emesacco
פורסם
מאזדה 3, יונדאי I20, קיה פורטה 2008 כזה, קליאו

 

מומלץ לקרוא את השרשור לפני שמגיבים. יונדאי i20 ב-10-15 לא הייתי מציע לשונאיי, קיה פורטה 2008 דגם לא קיים.

 

מאזדה 3 - גדול עליו.

 

על הקליאו אנחנו כבר דנים.

 

אנא הגיבו רק אם אתם בטוחים שיש לכם מה להוסיף לקיים, וקראו היטב את השרשור לפני שתגיבו - תודה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הרכב עשה רק 69 אלף ק"מ, והוא שנת 2011, לוודא שהרכב עשה טיפול טימינג בעבר, או בהווה?(לפי מה שאתה אומר בקרוב צריך לעשות שוב במידה ולא נעשה).

 

עוד מודעה שראיתי:

רנו קליאו 2011 עם 67,500 ק"מ, טסט לשנה, דיברתי עם הבנאדם והוא נשמע מאוד אמין, היה רכב של אשתו יד ראשונה, מוכרים עקב רצון להשתדרג.

"רכב שמור ומטופל,מצב מכני מצוין, ללא תאונות, קמ' נמוך, כולל בקרת שיוט, קודן ודיבורית בלוטוס. מערכת movon הכוללת גם מצלמת דרך, חיישני רוורס. טסט לשנה."

לפי מה שהוא אמר לי הmovon אמור לתת הנחה של 1000 ש"ח ב2 טסטים הבאים, ככה שבגדול, זה יכול לצאת די משתלם, הוא מוכן למכור את הרכב ב18 אלף. מה דעתך?

 

נשמע טוב, קח לבדיקה ותבדוק את נושא הטיימינג שלא דילגו עליו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
נשמע טוב, קח לבדיקה ותבדוק את נושא הטיימינג שלא דילגו עליו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

רק על מנת לוודא, אפשר לדעת לגבי החלק עם הטסט/ביטוח או מה שזה לא יהיה שאמור להיות עליו הנחה לשנתיים הקרובות?

פורסם
רק על מנת לוודא, אפשר לדעת לגבי החלק עם הטסט/ביטוח או מה שזה לא יהיה שאמור להיות עליו הנחה לשנתיים הקרובות?

מניח שזה כמו ב מובילאיי, ההנחה מתקבלת עבור הרכב שבו מותקן הציוד, לכן אתה אמור להמשיך לקבל בעצמך את ההנחה בחשבון אגרת ברישוי. כנראה שהוא רק התקין וניצל רק שליש מההטבה שמקבלים.

 

הכי טוב יהיה אם תתקשר לחברה ותברר (movon)

פורסם

בבעלותי מספר רכבים מסחריים של רנו ומניסיון אישי. אני לא מתקרס למוסכי קרסו. אני רוכש חלקים מקוריים בלבד ומטפל במוסך מורשה מקצוען. אחרי שראיתי מה דוחפים ללקוחות שלהם. לדוגמא שמן מנוע של פז שנמכר ב230 ש"ח לגלון .אני רוכש שמן של קסטרול אדג שהוא איכותי יותר משמן מנוע של פז ב-150 ש"ח.


×
×
  • תוכן חדש...