Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2907 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוב הגטסים מתוחזקים בתחזוקת שבר כלומר עד שהרכב לא מושבת לא משקיעם עליו שקל בטיפולים ואם כבר משקיעים אז בחומרים הנחותים ביותר. זה מה שקרה לחבר קנה רכב שנראה שמור חיצונית אך מבחינה מכנית לא טופל כלל עם 110000 ק"מ בלבד מודל 08. בשנה שהרכב ברשותו השקיע 9000 ש"ח בתיקונים ומקלל את הרגע שבו רכש את הרכב הזה. לדוגמא במקום עבודתי יש בחור שבבעלותו ריו 08 עם מנוע זהה שנוסע ברכב שטופל לאחרונה לפני 24 חודשים עם שמן אמריקאן איגל ןמסנן סיני. הרכב נראה חיצונית שמור מאד.כעת הרכב מוצע למכירה .האם הייתם קונים את הרכב הזה? על פניו הרכב נוסע מצויין השמנים של המנוע גיר והגה כח שחורים משחור אין לו כל מושג על טיימינג והדובדבו נוזל קירור מים בצבע ירוק שקנה ב-30 ש"ח מתחנת דלק ממותג לא ידוע.ישנם מספר מתענינם ברכב במחיר של 15000 ש"ח כאשר הרכב עבר 225000 ק"מ. אם לא הייתי מבין ברכבים הרכב היה מושך גם אותי כי חיצונית הוא שמור מאד.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רוב הגטסים מתוחזקים בתחזוקת שבר כלומר עד שהרכב לא מושבת לא משקיעם עליו שקל בטיפולים ואם כבר משקיעים אז בחומרים הנחותים ביותר. זה מה שקרה לחבר קנה רכב שנראה שמור חיצונית אך מבחינה מכנית לא טופל כלל עם 110000 ק"מ בלבד מודל 08. בשנה שהרכב ברשותו השקיע 9000 ש"ח בתיקונים ומקלל את הרגע שבו רכש את הרכב הזה. לדוגמא במקום עבודתי יש בחור שבבעלותו ריו 08 עם מנוע זהה שנוסע ברכב שטופל לאחרונה לפני 24 חודשים עם שמן אמריקאן איגל ןמסנן סיני. הרכב נראה חיצונית שמור מאד.כעת הרכב מוצע למכירה .האם הייתם קונים את הרכב הזה? על פניו הרכב נוסע מצויין השמנים של המנוע גיר והגה כח שחורים משחור אין לו כל מושג על טיימינג והדובדבו נוזל קירור מים בצבע ירוק שקנה ב-30 ש"ח מתחנת דלק ממותג לא ידוע.ישנם מספר מתענינם ברכב במחיר של 15000 ש"ח כאשר הרכב עבר 225000 ק"מ. אם לא הייתי מבין ברכבים הרכב היה מושך גם אותי כי חיצונית הוא שמור מאד.

 

תשמע, זה לדעתי כבר עניין קצת אחר, הרי לא משנה איזה רכב תקנה, בסופו של דבר יכולות להיות לך תקלות, גם אם זה הרכב הכי שמור שיש, הרבה פעמים זה גם עניין של מזל..כן ברור שבכללי רכב שהוא שמור כנראה יהיה ללא תקלות, אבל כן לפעמים יכולות להיות בעיות בכל מני חלקים גם אם הם מקוריים מהיצרן, ולפעמים סתם בלאי טבעי מהיר.

 

בכללי, על איזה רכב אתה בכלל ממליץ? ומה לדעתך הקילומטראץ הכי אידיאלי לקניית רכב שאני קונה? אני רואה המון רכבים עם קילמטראץ נמוך יחסית של 80-100, שכן יכול להיות מאוד הגיוני במידה וזה היה רכב שלא זז הרבה, מצד שני רכב שלא זז הרבה מרגיש לי יותר סביר שיהיה פחות מטופל, ככה שאולי בכלל עדיף לחפש יותר רכבים עם 150 מאשר עם 90 למשל.

פורסם

כול מקרה לגופו, נתקלתי כבר מסיפורים שחברי הפורום סיפרו שבמחיפוש אחר רכב עם ק"מ נמוך אכן לא בוצעו טיפולים בזמן כי הרכב לא נוסע הרבה, אבל אל תשלול.

אישית דווקא הייתי מתחיל מחיפש רכבים עם ק"מ נמוך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
כול מקרה לגופו, נתקלתי כבר מסיפורים שחברי הפורום סיפרו שבמחיפוש אחר רכב עם ק"מ נמוך אכן לא בוצעו טיפולים בזמן כי הרכב לא נוסע הרבה, אבל אל תשלול.

אישית דווקא הייתי מתחיל מחיפש רכבים עם ק"מ נמוך.

 

הציעו לי סוזוקי אלטו 2010 עם 75,000 ק"מ, נשמע שהרכב מטופל מאוד, החליפו קלאץ', צמיגים, טסט לשנה וכו', ממה שהבנתי הנסיעה היא נסיעה יומית לעבודה של 7-10 דקות, ממה שאני הבנתי(וייתכן מאוד שאני טועה) זה שנסיעות קצרות זה לא בריא לרכב, מה אתה חושב על זה? והאם עם קילומטראז' כזה כדאי לקנות? תודה.

פורסם

מבחינת הק״מ לא רואה בעיה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מבחינת הק״מ לא רואה בעיה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

ממה שאני יודע נסיעות קצרות פחות בריאות לרכב, אתה חושב שזה משהו קריטי? או שנסיעה של 7-10 דקות זה סבבה?

פורסם
מה עם יונדאי גטס, פיז'ו 107, סיטרואן C1?

לא עדיף למשל אלטו/פנדה/גטס שנת 2010-2012 לעומת קליאו שנת 2007/2008(זה בערך מה שמצאתי)?

הקליאו שיוליאן התכוון אליה היא דור 3 ידנית. היא שווקה בארץ מ-2011 אאל"ט, אני מאמין שבתקציב שלך (15) תמצא אחת מ-2011, אולי 2012.

 

הקליאו האוט' הגיעה עם מנוע 1.6 וגיר 4 הילוכים, והיא משמעותית פחות חסכונית וכנראה לא מה שאתה מכוון אליו.

 

הקליאו הזו תהיה הכי הרבה "רכב לשקל" מכל האפשרויות פה, ועדיין חסכונית ויחסית משנתון מתקדם. אם אתה ממש חייב לסחוט כל שקל אפשרי כנראה שאלטו או 107 / c1 או פנדה ידניות יהיו קצת יותר חסכוניות, אבל לעומת ההפרש היחסית קטן בעלויות, יש הפרש יחסית מהותי באיכות ובבטיחות.

 

הגטס שווקה עד 2010, ב-2009 הגיעה ה-i20 להחליף אותה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
ממה שאני יודע נסיעות קצרות פחות בריאות לרכב, אתה חושב שזה משהו קריטי? או שנסיעה של 7-10 דקות זה סבבה?

הרכב יד ראשונה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
הקליאו שיוליאן התכוון אליה היא דור 3 ידנית. היא שווקה בארץ מ-2011 אאל"ט, אני מאמין שבתקציב שלך (15) תמצא אחת מ-2011, אולי 2012.

 

הקליאו האוט' הגיעה עם מנוע 1.6 וגיר 4 הילוכים, והיא משמעותית פחות חסכונית וכנראה לא מה שאתה מכוון אליו.

 

הקליאו הזו תהיה הכי הרבה "רכב לשקל" מכל האפשרויות פה, ועדיין חסכונית ויחסית משנתון מתקדם. אם אתה ממש חייב לסחוט כל שקל אפשרי כנראה שאלטו או 107 / c1 או פנדה ידניות יהיו קצת יותר חסכוניות, אבל לעומת ההפרש היחסית קטן בעלויות, יש הפרש יחסית מהותי באיכות ובבטיחות.

 

הגטס שווקה עד 2010, ב-2009 הגיעה ה-i20 להחליף אותה.

 

אתה בטוח שהיא שווקה משנת 2011? כי ממה שאני חיפשתי ביד2 הקליאו דור 3 היא משנת 2006-2017, והרכבים היחידים שאני מוצא הם אוטומט שנתון 2006-2008.

 

הרכב יד ראשונה?

 

ממה שהבחור אמר לי הוא קנה את הרכב משכן שלו, שהרכב מאוד מטופל, יש ספר טיפולים מלא, עשה עכשיו טסט לרכב, ושהקלאץ, גלגלים, ובלמים חדשים.

פורסם (נערך)

כן. אל תגביל בתקציב, חפש קליאו דור 3 ידנית, יש מספיק רכבים שמבקשים עליהם 16 או קצת יותר, אחרי מו"מ קצר לדעתי הם יהיו עמוק בתוך התקציב שלך.

 

האוט' הגיעה ב-2006 או 7, הידנית רק ב-2011.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
כן. אל תגביל בתקציב, חפש קליאו דור 3 ידנית, יש מספיק רכבים שמבקשים עליהם 16 או קצת יותר, אחרי מו"מ קצר לדעתי הם יהיו עמוק בתוך התקציב שלך.

 

האוט' הגיעה ב-2006 או 7, הידנית רק ב-2011.

 

מצאתי אחת ב17.5 אלף, ננסה לדבר איתו מחר לראות אם הוא גמיש במחיר.

פורסם

זאת

טעות ביד 2 הקליאו 3 שווקה עד 2013.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
כן. אל תגביל בתקציב, חפש קליאו דור 3 ידנית, יש מספיק רכבים שמבקשים עליהם 16 או קצת יותר, אחרי מו"מ קצר לדעתי הם יהיו עמוק בתוך התקציב שלך.

 

האוט' הגיעה ב-2006 או 7, הידנית רק ב-2011.

 

פרסמתי באיזה מקום שאני מחפש לקנות רכב עד 15000 ומישהו הציע לי רנו קליאו 2011 ידנית עם 69000 ק"מ, נשמע די טוב..

פורסם

מהקליאו 3 הידנית נמכרו בין השנים 2011-2013 סך הכל 1027 יחידות.

 

ב-2011 סה"כ 469 יחידות

ב-2012 סה"כ 456 יחידות

ב-2013 סה"כ 102 יחידות

 

לגבי ההצעה שקיבלת בדוק בשבע עיניים, אם מדובר בפייסבוק או רשת חברתית דומה, יש שם (גם) סוחרים בשקל ואנשים לא ישרים ויש לבדוק בשבע עיניים את מה שמציעים לך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מהקליאו 3 הידנית נמכרו בין השנים 2011-2013 סך הכל 1027 יחידות.

 

ב-2011 סה"כ 469 יחידות

ב-2012 סה"כ 456 יחידות

ב-2013 סה"כ 102 יחידות

 

לגבי ההצעה שקיבלת בדוק בשבע עיניים, אם מדובר בפייסבוק או רשת חברתית דומה, יש שם (גם) סוחרים בשקל ואנשים לא ישרים ויש לבדוק בשבע עיניים את מה שמציעים לך.

 

בעיקרון הוא הציע לי 18,000, אם אני אוכל להוריד אותו לאיזור ה16-17 אולי אקנה, הבעיה גם שהוא גר רחוק. יש ביד2 עוד רנו קליאו 2011 עם 70,000 ק"מ יד1 ב17,500, ננסה לדבר איתו לראות מה קורה.


×
×
  • תוכן חדש...