Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחיר המכירה הריאלי של רכב לכל היותר זה 16-17 אם יש לך מזל ואתה מוכר בשוק רווי מאוד, אני לא הייתי מתלבט ועושה את הטרייד אין.

פורסם

אתם מבלבלים 2 דברים -

יש מבצעי הנחות על רכבים כל הזמן, כמו למשל עכשיו על קקטוס, או 'ימי מכירות' של יבואן כזה אוחר, ושם באמת נותנים הנחה כספית.

מנגד, האגדה האורבנית של "הנחת מזומן" בקניית רכב חדש לא קיימת במציאות, אתה תקבל אותו סכום עם או בלי טרייד אין.

(אולי תקבל מרימי שמשות או קודן)

לגבי העסקה עצמה - השאלה אם 13 זה לפני שעשית בדיקה על הרכב? (ואז הם יכולים לרדת עוד..). בכל מקרה החברה מצפה לקבל כ 20% רווח (אחרי יישור קו על הרכב שלך), זה אומר שהם מעריכים שיוכלו למכור אותו בערך ב 16 -17.

פורסם

מספיק להכנס ללוח יד 2 ולראות מה רמת המחירים לטידה 2009. גם על רכבים שנסעו 130- 150 אלף קילומטרים מבקשים פחות מ 20 אלף₪ ( ברור שזה עדיין לא המחיר הסופי ). ברגע שנושא ההנחה הובהר ( אין הפסד ההנחה בגלל הטרייד ) חד משמעית טרייד אין משתלם במקרה הספציפי הזה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אנחנו לפני קניית רכב חדש מאחת הסוכנויות.

הרכב הישן לפי המחירון שווה 22,000ש"ח.

בסוכנות הציעו לנו 13,000 שח.

אצלנו הוא יד 2 8 שנים (נרכש כשהיה 8 חודשים על הכביש).

רכב שהיה מטופל רק במוסך מורשה מאז שנקנה ועד היום.

האם עדיף למכור באופן פרטי ?

ראיתי שהוא נמכר ביד 2 בין 20,000-22,000 ₪ .

שנת 2009

200,000 ק"מ

ניסן טידה

 

13 אלף? אתה בטוח? אחותי מכרה ניסאן טידה מודל 09 עם 98 אלף ק'מ יד שניה מליסינג ב12 אלף (הרכב היה אצלה גם 8 שנים), ניסתה למכור במשך 3 חודשים עד שהתייאשה והורידה למחיר הזה, תחטוף את ההצעה

פורסם

תתפלאו כמה אפשר להוריד ממחיר המחירון של רכבים ידניים, במגרשים יצא לי לראות רכבי 2014 ידניים ב-40 אלף, לפני התמקחות.

פורסם

אין שום בעיה להוציא הנחות נפלאות ממחיר המחירון כשבאים עם מזומן.

 

יש רכבים שגם עושים מבצעים כאלה בלי מזומן, תלוי בכמות המלאי שהוזמנה.

 

אם כבר יש הנחה משמעותית מטעם מועדון לקוחות כזה או אחר - וגם מקבלים מחיר סבבה בטרייד אין, אז זו עסקה נחמדה מאוד.

 

עם זאת - לא נאמר כאן באיזה רכב מדובר (אולי פספסתי).

 

רכבי שברולט נמכרים בכיף בהנחה מטורפת, למשל - רכבים של 120K יכולים להימכר בקלות ב-95K עם קצת מיקוח. במקרה כזה גם אם יש הנחה של 10K, עדיין אתה מוסר את הטידה בחינם ועוד מוסיף כסף, גם אחרי הנחת מועדון חבר.

 

בקיצור - צריך קצת יותר פרטים כדי לדעת אם זו עסקה נחמדה פלוס או שחיטה כשרה כהרגלם של טרייד אינים.

פורסם

מדובר על רכב במבצע "חבר" ולכן יכולת המיקוח היא 0. אם אינני טועה מדובר על סוזוקי, שבימים רגילים המקסימום שתקבל זה אבזור מתנה.

 

אפילו שברולט כבר מזמן לא נותנים הנחות בגבהים שציינת, וגם לא אחרים, בטח לא לכלי רכב הנמכרים ישירות מהיבואן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יש גם תמיד אפשרות להתמקח גם אם יש מבצע של חבר.

 

בסוף היבואן רוצה למכור.

 

סוזוקי זה ספציפית מותג שלא נותן הנחות ענק וגם לא עושה מכירה סיטונאית לשוק המוסדי - אז אם יש הנחה יפה וגם טרייד אין במחיר סביר - זו לדעתי עסקה טובה, בטח בנתונים הגרועים של הרכב.

פורסם
יש גם תמיד אפשרות להתמקח גם אם יש מבצע של חבר.

 

בסוף היבואן רוצה למכור.

 

סוזוקי זה ספציפית מותג שלא נותן הנחות ענק וגם לא עושה מכירה סיטונאית לשוק המוסדי - אז אם יש הנחה יפה וגם טרייד אין במחיר סביר - זו לדעתי עסקה טובה, בטח בנתונים הגרועים של הרכב.

 

היבואן רוצה למכור, אבל הסוכנות לא תתן לך הנחה של 10 אלף שקל, אחר כך תספר לחברים, וגם הם ירצו את ההנחה הזו, ואת ההנחה הזו היבואן לא יכול לספוג. רק במקרים חריגים שרכב עומד בנמל/במחסן/במלאי בארץ/במלאי בחו"ל/באוניה/ וצריך להפטר ממנו כמה שיותר מהר.

 

בידיוק מאותה סיבה שאתה לא יכול לתת לילד קטן סוכריה ולא לתת לאח שלו כי הוא יתחיל לבכות.

×
×
  • תוכן חדש...