Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אמנם אין דבר כזה באמת רכב שלא רואה מוסך, אבל סוויפט רכב מצויין ואמין מאוד.

אם היו לי דרישות כשלך, גם אני הייתי מחפש סוזוקי\טויוטה ידני. בהצלחה.

כנ"ל , כדאי לבדוק את הסוויפט בעדיפות הראשונה.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ניסאן מיקרה ידנית מאד חסכונית ודי נפוצה (קל יחסית למצוא)

משהו בכיוון שונה לחלוטין - פיאט קובו מסחרי קטן מאד שימושי, זול לרכישה ויש גם דיזל ידני מאד חסכוני.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
יש כמה אפשרויות טובות :פיקנטו ידנית טובה מאוד ואמינה מניסיון ,סוזוקי רכבים אמינים וטובים ,סטפווי דצה רכב מעניין עם יכולות דינמיות טובות יותר אבל האמינות עדיין לא הוכחה

 

מסכים לגבי הפיקנטו ומוסיף שגם האוטומטית לא רעה בכלל. אם זה משהו שאפשר להתפשר עליו, הייתי הולך על 1250 אוטומט.

פורסם

צריכת הדלק של הפיקנטו אוטומטית - לא להיט בלשון המעטה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לדעתי פ'יגו 108 או פיקנטו עם נטייה לפיקנטו (למה לא אוטומטית?) 2 גיטרות ומגבר יכנסו לך שם לא יודע אם בקלי קלות אבל לא צריך להגזים זה נכנס עד כמה שאני מכיר את הרכב. יחסית פרקטי למצבך אני חושב

פורסם
שלום לכולכם ותודה רבה רבה עם התשובות :)

 

בגדול אני לא עם המון ציוד. אני גיטריסטית ובדרך כלל מסתובבת עם גיטרה שתיים, אפקטים ומגבר. ככה שמכוונת לרכב קטן מאוד.

 

אני נוסעת בגדול בערך 500 קילומטר בשבוע. עד עכשיו נהגתי על רנו קליאו.

 

לאחר עוד כמה התייעצויות אני מתלבטת מאוד בין הפיקנטו האוטומתית, לבין סוזוקי ספלאש או סוויפט..

 

שוב, מחפשת רכב שלא רואה מוסך, לא חייב להיות הכי חדיש והכי מהיר אלא אמין וחסכוני.

 

והאמת מעדיפה ידני, ככה שהסוזוקי עדיפים מבחינתי.

 

האם סוזוקי סוויפט זה רכב טוב? עדיף על הספלאש? (הוא טיפה יותר גדול פשוט..)

 

האם אהבת את הקליאו שלך? אם כן אז למה לא להביא פשוט דגם חדש יותר עם המנוע 0.9? או אולי את הפיג׳ו 208.

 

הרי את שוקלת את הסוזוקי סוויפט ככה שאת כן פתוחה גם לרכבי סופר מיני.

פורסם

מצטרף להמלצה על המיקרע. חסכונית, roomית (בהשוואה לפיקנטו, 107 או i10) ואם הולכים על הגיר הידני אז בספק אם בכלל תהיינה גיחות למוסך מלבד טיפולים שוטפים.

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

קליאו 1.2 ידנית.

יש לי אחת כזאת כבר 5 שנים.

אמינה, נוחה, חסכונית וזולה לתחזוקה.

וגם זולה ביותר לרכישה כיום, מחירים מצחיקים ביד2 ביחס לתמורה.

×
×
  • תוכן חדש...