Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

אז אחרי שנה וחצי עם קיה ריו 2008 שעשתה לי רק טוב החלטתי למכור אותה כל עוד היא במצבה. 8)

 

מחפש כרגע רכב קצת יותר חדש באיזור התקציב הנ"ל, שישרוד צבירת קילומטרז קצת גבוהה (הרבה נסיעות מירושלים למרכז), יעשה לי כמה שפחות בעיות, ויתן לי חוויות נהיגה נוחה קצת יותר. לא מחפש מטוס. מדגיש שבנוסף אני ירושלמי אז לא חסר עליות.

לאחר ייעוץ רב הומלץ לי על מאזדות, טויוטות וגם יונדאי.

התסכלתי בשנתונים 2010-2013 ונראה שהטויוטות לגמרי גמורות ברובן.

 

תפסו לי את העין כמה מאזדות ספיריט בעלות מנוע 2.0 עם קילומטרז' מאוד נמוך באיזור ה40,000 ש"ח.

מה דעתכם על הרכב?

אני מבין שצריכת הדלק מעט גבוהה, אך מעבר לכך?

 

תודה! :-D:-D

 

אם מישהו במקרה יוכל להגיד לי את המחירון של הרכב על פי לוי יצחק אשמח :wink:

פורסם
חפש סיד דיזל, ריו דיזל, ואם ידני בא בחשבון גם סי4 קקטוס

 

למה שלחת אותי על הדיזלים?

מה היתרון של דיזלים על בנזין?

פורסם

אבדוק בנוגע לדיזל, אבל לא שמעתי המלצות רבות על קיה.

 

 

איביזות וכל הוואגיות לא כלכך באות בחשבון. בהחלט וויתור קשה אבל אני לא רואה איך אוכל להחזיק כזה רכב בתור סטודנט.

פורסם
אבדוק בנוגע לדיזל, אבל לא שמעתי המלצות רבות על קיה.

 

 

איביזות וכל הוואגיות לא כלכך באות בחשבון. בהחלט וויתור קשה אבל אני לא רואה איך אוכל להחזיק כזה רכב בתור סטודנט.

קיה זה יונדאי, אז כן שמעת המלצות.

בנסועה כזו היברידי יהיה רק ישן יחסית בתקציב הזה (אני חושב ולא בטוח שפריוסים 2010 2011 עולות ככה)

דיזל יהיה עמיד יותר גם מבחינת קילומטראג ויתן הנאה מהנעה.

תסע על סיד דיזל ותדע איך מרגיש...

פורסם

אתה טועה

הסיד שוקלת 1420 קג

האיי30 שוקלת 1470

למשקל הזה גם ככה לא אמורה להיות משמעות, זה כמו שתפעיל שיקול דעת האם להעלות טרמפיסט כי זה עוד 80 קג מטען.

פורסם
אתה טועה

הסיד שוקלת 1420 קג

האיי30 שוקלת 1470

למשקל הזה גם ככה לא אמורה להיות משמעות, זה כמו שתפעיל שיקול דעת האם להעלות טרמפיסט כי זה עוד 80 קג מטען.

 

אבדוק

 

מה בנוגע למאזדה ספיריט? יש כאן מישהו שיכול לומר שהוא בעלים גאים?

×
×
  • תוכן חדש...