Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני רואה בלי סוף פרסומות ל308 מהטרייד של היבואן.

מציע לבדוק אצלו תנאי אחריות ומאגר הרכבים שברשותו.

יכול להיות שתמצא רכב טוב יותר במחיר דומה.

לובינסקי זה היבואן..

פורסם
אם החברה בלובינסקי מוכנים לעניין הזה, קח את הרכב לבדיקה במוסך גבע (בת"א), או לאורן שירותי רכב בחולון.

 

אין שוק כי זה פיג'ו. זה דגם יחסית מוצלח, בלי בעיות ידועות בינתיים (בטח לא משהו משמעותי). כמובן שהטיפול שהרכב קיבל עד עכשיו ישפיע על אמינותו בעתיד, וכדאי מאוד לוודא שהוא טופל כמו שצריך.

 

כמו שכבר נאמר, זה לא של-308 עם ק"מ סביר פתאום יהיה שוק, אבל לדעתי במחיר הנכון אפשר יהיה למכור אותו. זה הרבה עניין של מזל.

 

קיבלתי הסטורית טיפולים שאני לא מצליח לקרוא כי היא חתוכה מצד אחד :\ מנסה לעבוד על זה שאקבל שוב מתוקן.

לגבי עבר ביטוחי- הוא אומר שרק הבעלים הקודמים בליסינג יכול להוציא ואין לו אפשרות..מה עושים?

כמו כן קיבלתי בדיקה שלובינסקי הזמינו כנראה כאשר קיבלו בחזרה את הרכב בינואר השנה. וכנראה מאז הוא במגרש.

לפי הבדיקה מופיעול הההערות הבאות:

1. נזילות שמן מהמנוע

2. דורש פירוק גלגלים לטובת בדיקת בלמים

3.שלדת מרכב- משמעות נמוכה, פגיעות פח ופגמים בצבע סביב לרכב, משמעות נמוכה כיפופים ומעיכות בבפים תחתונים \ שפשופים ושריטות לפגושים.

 

שאלתי אותו לפשר הנזילה והוא אמר שאם בבדיקה זה ייראה משהו שהוא בלאי לא סביר לקילומטראז או לגיל - הם יתקנו. הוא גם טען ש "חשוב לציין כל מנוע טורבו נוזל מעט ומזיע שמן לכן 99.99% שזה ברף התקין והסביר".

מישהו יכול להעיר על הטענה הזאת?

 

לגבי ההערות על שלדת המרכב- כמובן שהרכב כרגע נראה טוב ונקי..

 

 

אשמח לעצתכם איך מתקדמים לנוכח כל זה.

 

תודה

פורסם
מבקש היסטוריית טיפולים מתוקנת ולוקחים לבדיקה מטעמי.

כן..מחכה עדיין. אתה מכיר את הדבר הזה שהוא רשם לגבי הנזילות שמן..?

×
×
  • תוכן חדש...