Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש רכב קטן יחסית וחסכוני עם תקציב של 40K עם אפשרות לעוד אלפיים למציאה.

 

חשבתי על polo 1.2 tsi 2010-2012 או ibiza tsi 2010-2013.

 

בגדול אני מחפש רכב אוטומט חסכוני שלא יורד מ100 כ"ס

 

שמעתי כמה וכמה אנשים שאומרים שיש בעיות עם ה DSG 7 \ 6 לא פירטו למה אבל אמרו שלא חסר בעיות.

מה אתם חושבים כדאי לי לקנות ולמה? אם יש רכב אחר שאתם חושבים אני אשמח לשמוע גם.

 

עוד שאלה קטנה למבינים:

ראיתי רכב(פולו) שהחליפו לו מנוע מטעם החברה כי אמרו שהיה בעיות בייצור.

עד כמה זה אמין וטוב ?

 

תודה.

פורסם

אחפש לגבי הרכב הזה,

אתה יכול לפרט לגבי האמינות של פולו?

ויש עוד רכבים שאולי מישהו ממליץ במפרט שציינתי למעלה?

פורסם

אמינות של פולו איביזה ופאביה TSI היא זהה.

למנוע בזמנו היו בעיות בטיימינג ובמשאבת מים, שזה נפתר על ידי החלפה לחלקים משופרים.

לתיבת ההילוכים אין פתרון חד משמעי כזה , ואמנם המקרים פחתו מאז אבל עדיין קופץ פה ושם מקרה.

מאזדה 2 דינאמיק מגיעה עם 103 כ"ס ותעשה את העבודה, למרות שלא חזקה כמו מנוע טורבו.

×
×
  • תוכן חדש...