Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אופל אדם גם אפשרות סבירה במחיר.

הספארק היא הכי חזקה בקטגוריה ועם תג מחיר גם קצת יותר גבוהה.

 

חיילצ'יק- המאזדה ו i20 נראות הכי טוב לדעתי

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אופל אדם גם אפשרות סבירה במחיר.

הספארק היא הכי חזקה בקטגוריה ועם תג מחיר גם קצת יותר גבוהה.

 

חיילצ'יק- המאזדה ו i20 נראות הכי טוב לדעתי

גם לדעתי.

מה שהטה את הכף לטובת המאזדה 2 זה רמת האבזור והבטיחות, שהבנתי שהפער ניכר.

פורסם
בתקציב שלו הספארק תהיה ידנית בלבד, והוא זקוק לאוטומט

דיברתי עם כמה חברים ואנשים והרבה אמרו לי שהמאזדה 3 הרבה יותר חסכונית מהמאזדה 2 בשנתונים דומים, 2006-2009 בערך.

האם זה קריטי? מאזדה 3 זולה משמעותית ועם קמ ויד דווקא סבבה, האמת הופתעתי..

האם שווה לשנות כיוון?

פורסם

בוא נראה. רכב יותר גדול ויותר כבד. מנוע בנפח יותר גדול.

 

טכנולוגייה של הגיר ושל המנוע זהה.

 

אז איך הרכב הגדול והכבד יותר יכול להיות יותר חסכוני?

 

אם יש להם פטנט לעשות אותו יותר חסכוני, למה לא יישמו אותו גם במאזדה 2?

 

 

מאזדה 3 זולה יותר כי השוק מוצף במכוניות יוצאת ליסינג, רובן במצב לא משהו ועם ק"מ גבוה.

 

 

פורסם
בוא נראה. רכב יותר גדול ויותר כבד. מנוע בנפח יותר גדול.

 

טכנולוגייה של הגיר ושל המנוע זהה.

 

אז איך הרכב הגדול והכבד יותר יכול להיות יותר חסכוני?

 

אם יש להם פטנט לעשות אותו יותר חסכוני, למה לא יישמו אותו גם במאזדה 2?

 

 

מאזדה 3 זולה יותר כי השוק מוצף במכוניות יוצאת ליסינג, רובן במצב לא משהו ועם ק"מ גבוה.

זה גם מה שאני אמרתי אבל כמו שציינתי יש לי בערך 0 ידע ברכבים. תשלח אותי לקנות רכב אני חוזר עם אוגר. אז שאלתי פה ליתר ביטחון.

 

אם הקמ נמוך יחסית (100,000-150,000) זה משנה אם זה מליסינג או לא?

פורסם
דיברתי עם כמה חברים ואנשים והרבה אמרו לי שהמאזדה 3 הרבה יותר חסכונית מהמאזדה 2 בשנתונים דומים, 2006-2009 בערך.

האם זה קריטי? מאזדה 3 זולה משמעותית ועם קמ ויד דווקא סבבה, האמת הופתעתי..

האם שווה לשנות כיוון?

 

כנראה שלאנשים שדיברת אתם יש ידע אפסי ברכבים ולהקשיב להם זה כמו להקשיב לתחושת הבטן שלך.

 

 

בתקציב של 20 אלף פורד פיאסטה היא אופציה מצוינת. אמינה זולה לאחזקה חסכונית יחסית למאזדה 2 או 3 ודיי דנדשה וחדשה יותר (אם בתקציב של 20 אלף תוכל למצוא מאזדה 2 תקנה יוצאת ליסינג בת 13 עם קרוב ל200 אלף ק"מ אז באותו כסף תוכל לקנות לחילופין פיאסטה בת 8-7 שנים עם ק"מ נמוך יותר ומצב טוב יותר)

פורסם
כנראה שלאנשים שדיברת אתם יש ידע אפסי ברכבים ולהקשיב להם זה כמו להקשיב לתחושת הבטן שלך.

 

 

בתקציב של 20 אלף פורד פיאסטה היא אופציה מצוינת. אמינה זולה לאחזקה חסכונית יחסית למאזדה 2 או 3 ודיי דנדשה וחדשה יותר (אם בתקציב של 20 אלף תוכל למצוא מאזדה 2 תקנה יוצאת ליסינג בת 13 עם קרוב ל200 אלף ק"מ אז באותו כסף תוכל לקנות לחילופין פיאסטה בת 8-7 שנים עם ק"מ נמוך יותר ומצב טוב יותר)

לא מצאתי משהו רלוונטי בפורד פיאסטה.. עד 20,000 מכל שנה.

פורסם

מצאתי פיג'ו שנים 2008-2010 בסכומים נוחים יחסית 13,000-20,000 אבל הרבה אומרים להתרחק מצרפתיות, למה זה? יש ביסוס?

אין לי בעיה לנהוג על פיג'ו דווקא רוב מה שמצאתי מגיע במצב יותר טוב מהמאזדה 2 או I20.

פורסם

קח כמה דקות ותעבור על הפורום כמה עמודים אחורה. כמעט כל יומיים יש שירשור על מכונית אוטומטית ב 15 אלף שקל. להרבה אנשים אין כוח לכתוב את אותן התשובות 100 פעמים.

 

 

תקרא, תקבל מושג, תן יותר משקל לתשובות של בעלי המכוניות ופחות משקל לתשובות של מי שעונה בכלליות ולא היה בבעלות הרכב המדובר.

 

אחרי זה תשאל שאלות יותר ממוקדות.

 

 

פורסם

ניסן טידה

חסכוני אמין מאוד וחזק

רכב יעיל ביותר אם כי לא מפנק ולא מרגש....

אין לו שוק כמעט וזה יתרון ענק

תוכל למצוא שנתון גבוה וקילומטר נמוך במחיר שפוי

הרבה יותר מאשר הרכבים שיש להם שוק לוהט

פורסם
קח כמה דקות ותעבור על הפורום כמה עמודים אחורה. כמעט כל יומיים יש שירשור על מכונית אוטומטית ב 15 אלף שקל. להרבה אנשים אין כוח לכתוב את אותן התשובות 100 פעמים.

 

 

תקרא, תקבל מושג, תן יותר משקל לתשובות של בעלי המכוניות ופחות משקל לתשובות של מי שעונה בכלליות ולא היה בבעלות הרכב המדובר.

 

אחרי זה תשאל שאלות יותר ממוקדות.

אכן חיפשתי. אני ל פעם ראשונה שואל שאלות בפורומים..

הרבה בתקציב שלי פנו בנקודה מסוימת בדיון לידני (מה שאני לא יכול) או שהדיון נגמר אחרי כמה הודעות. חיפשתי.

https://www.carsforum.co.il/vb/search.php?searchid=3806207

מוזמן לבדוק בעצמך.

חיפשתי גם בגוגל וככה הגעתי למידע שיש לי על חילוקי הדעות בנוגע למאזדה 2... אני עושה שיעורי בית


×
×
  • תוכן חדש...