Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

אני חייל ואני כרגע מחפש רכב אוטומטי (שימש גם את אחותי ואמא שלי לעיתים רחוקות, לכן אי אפשר ידני).

התקציב הוא יחסית גמיש בין 25 ל-30, כמובן שעדיף לחסוך כמה שיותר.

הכיוון שלי הוא מאזדה 2, איביזה, I20 וכו', אבל מכיוון שאני לא מבין ברכבים ואין לי את מי לשאול אני לא בטוח שאני צועד לכיוון הנכון ואשמח לעזרה ממכם.

 

הרכב צריך להיות חסכוני ואמין, בהתחלה חשבתי על מאזדה וקראתי המון ביקורות שהיא קלה על הכביש ולא חסכונית כלכך, שאלה שני חסרונות משמעותיים.

 

תודה רבה מראש. :)

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם הנסועה שלך לא גדולה לצריכת דלק יש פחות משקל.

מזדה 2 כדאי לחפש ברמת איבזור דינמיק ולא אקטיב עם 6 כריות אוויר ותוספת איבזור.

עוד אופציה היא הפיאטסה לפני מתיחת פנים עם מנוע 1.4, פחות זריזה מהמזדה אבל עם 7 כריות אוויר.

יותר חיסכונית היא הסוזוקי ספלאש למשל או בתוספת קטנה מיצובישי ספייס סטאר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מזדה 2 ללא ספק

אם הנסועה שלך לא גדולה לצריכת דלק יש פחות משקל.

מזדה 2 כדאי לחפש ברמת איבזור דינמיק ולא אקטיב עם 6 כריות אוויר ותוספת איבזור.

עוד אופציה היא הפיאטסה לפני מתיחת פנים עם מנוע 1.4, פחות זריזה מהמזדה אבל עם 7 כריות אוויר.

יותר חיסכונית היא הסוזוקי ספלאש למשל או בתוספת קטנה מיצובישי ספייס סטאר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

זה באמת הכיוון אבל קראתי הרבה שדגם 2013 (מה שבתקציב שלי) הוא מאוד קל על הכביש ועם שלדה פגיעה, דברים שקצת מרתיעים. גם צריכת הלדק שלו יחסית גבוהה.

 

צריכת דלק כן חשובה לי, הדרך לבסיס שלי זה 21 ק"מ הלוך חזור כל יוצא 42 תוסיף נסיעות עם חברים נסיעות לפה לשם יוצא לי בסביבות ה-20,000 קמ לשנה אם לא יותר.

פורסם

המזדה לא עשויה מנייר, וקיבלה ציון ריסוק בסדר גמור.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
המזדה לא עשויה מנייר, וקיבלה ציון ריסוק בסדר גמור.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

כשאתה רואה 8 חוות דעת ברצף שאומרות שלדה חלשה וקלה על הכביש זה מדליק לך נורה אדומה, בעיקר לאדם ללא ידע בנושא כמוני, אתה מסכים?

מה בנוגע לצריכת הדלק? איך היא בפועל?

פורסם

תשלח לי לינק לאותם חוות דעת.

הרכב עצמו קל יחסית לקטגןריה ולכן הביצועים טובים, אך זה לא אומר שהרכב לא מגן על נוסעיו.

מעניין לפי מה הם החליטו זאת.

אני מפנה אותך לגורם מקצועי:

https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/en/results/mazda/2/15729

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מצטרף להמלצה על הספלאש, אמינה זריזה וחסכונית.
מצד שני היא גרמה לי לקלל כל שניה שנסעתי בה, לא נוחה בכלל.
פורסם
מצטרף להמלצה על הספלאש, אמינה זריזה וחסכונית.

מכוערת למות

 

תשלח לי לינק לאותם חוות דעת.

הרכב עצמו קל יחסית לקטגןריה ולכן הביצועים טובים, אך זה לא אומר שהרכב לא מגן על נוסעיו.

מעניין לפי מה הם החליטו זאת.

אני מפנה אותך לגורם מקצועי:

https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/en/results/mazda/2/15729

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

http://pricelist.yad2.co.il/ReviewList.php?CarType=1&Manufactur=35&CarModel=6247&page=10

מהתגובה האחרונה כאן.

יש עוד כמה אני משום מה לא מוצא..

גם על היונדאיי יש המון ביקורות רעות. שאין מערכת מולטימדיה ואבזור נחות.

אני מתחיל לחשוב שסיימתי לפני שהתחלתי בכלל... אין רכב נורמלי לצעיר ב-25-30? זה סכום מכובד לדעתי.

פורסם

כמו שראית יש אירגון מקצועי שהתפקיד שלו לבחון רכבים מבחינת בטיחות, המזדה לאותם שנים בטוחה.

אז מציע לך לא להקשיב ל ״שילדה חלשה״, זה באמת ניראה לך תגובה רצינית של אותו בחור?

ולהתחיל לחפש את אחד הרכבים שהוצעו לך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)
כמו שראית יש אירגון מקצועי שהתפקיד שלו לבחון רכבים מבחינת בטיחות, המזדה לאותם שנים בטוחה.

אז מציע לך לא להקשיב ל ״שילדה חלשה״, זה באמת ניראה לך תגובה רצינית של אותו בחור?

ולהתחיל לחפש את אחד הרכבים שהוצעו לך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אוקי נגיד ושמתי את זה בצד. שים לב לצריכת דלק, כמעט בכל ביקורת שם רשום צריכת דלק גבוהה, זה נכון? זה מזוהה עם מאזדה?

I20 לא מאובזרת עם חלונות ידניים ובלי מערכת מולטימדיה, מה זה אומר? כשאנשים רושמים לא מאובזרת מה הכוונה? ומה זה בלי מערכת מולטימדיה? הכוונה לבלוטוס?

 

מה עם איביזה אוטומטית?

עריכה אחרונה על ידי David Elle
פורסם

עזוב את האיביזה

צריכת דלק של איי20 ומזדה 2 דומות, ובכללי כל מנוע בגודל כזה עם גיר פלנטרי, המזדה עדיין תהיה עדיפה לדעתי מטעמי נראות, אמינות, ונוחות

פורסם

צריכת דלק של 1/13 בבין עירוני בערך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם הרכב נבחן ונמצא בטיחותי-הוא בטיחותי גם בלי טוקבקים אנונימיים ביד2.

אני משער שהרכב נפגע מאחור ונרשם קצה שלדה על אף שהפגיעה לא הייתה חזקה/לא נראה נזק רב.

ולכן זו התחושה שיש לבן אדם "נכנסו בי קצת וזה קצה שלדה-->שלדה חלשה" וזה לא נכון.

 

בתור חייל הייתי חושב פעמיים אם להחזיק רכב.

לי היה רכב במהלך הצבא(היה הרבה יותר חסכוני) ועדיין כל מיני בלתמים זה חצי משכורת.

אם לא הייתי עובד תוך כדי כל המשרות(ועוד) הייתה הולכת על הרכב[הייתי תומכ"ל עם 1200 בחודש].

מצד אחד נהניתי והייתי נייד,מצד שני-הייתי חוסך הרבה יותר-יתרונות וחסרונות לכאן ולכאן.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25


×
×
  • תוכן חדש...