Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם הרכב נבחן ונמצא בטיחותי-הוא בטיחותי גם בלי טוקבקים אנונימיים ביד2.

אני משער שהרכב נפגע מאחור ונרשם קצה שלדה על אף שהפגיעה לא הייתה חזקה/לא נראה נזק רב.

ולכן זו התחושה שיש לבן אדם "נכנסו בי קצת וזה קצה שלדה-->שלדה חלשה" וזה לא נכון.

 

בתור חייל הייתי חושב פעמיים אם להחזיק רכב.

לי היה רכב במהלך הצבא(היה הרבה יותר חסכוני) ועדיין כל מיני בלתמים זה חצי משכורת.

אם לא הייתי עובד תוך כדי כל המשרות(ועוד) הייתה הולכת על הרכב[הייתי תומכ"ל עם 1200 בחודש].

מצד אחד נהניתי והייתי נייד,מצד שני-הייתי חוסך הרבה יותר-יתרונות וחסרונות לכאן ולכאן.

 

תהיה לי תמיכה פה ושם מהמשפחה, אני חייל שעושה יומיות ועובד, ככה שאני מכניס כסף (כמובן לא רוצה להוציא הכל על האוטו).

 

צריכת דלק של 1/13 בבין עירוני בערך.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

וזה נחשב שותה דלק? כמה בערך ילך לי אם אני עושה מינימום 50 קמ ביום?

 

עזוב את האיביזה

צריכת דלק של איי20 ומזדה 2 דומות, ובכללי כל מנוע בגודל כזה עם גיר פלנטרי, המזדה עדיין תהיה עדיפה לדעתי מטעמי נראות, אמינות, ונוחות

הבנתי תראש. אם המחיר מקביל וצריכת דלק היא פלוס מינוס אותו דבר אז ברור שאלך על המאזדה. תודה רבה.

 

אופציה שנוספה לי היא סיוויק האצ'בק 2010, מה הדעות לגביה? היא עולה בסביבות ה-35 ועשתה 170,000.

צריכת דלק טיפולים הכל יקר יחסית למאזדה 2?

אם היא מקבילה במחירים בערך אני מעדיף לחסוך קצת והביא אותה.

שאלה נוספת שלי היא לגבי הביטוח הוא יהיה יקר משמעותית בין השלושה? הבנתי שבגלל שאני צעיר וחדש אז בסביבות ה-4.5-5.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה להוציא 35 על סיוויק כשאתה חייל

צריכת הדלק שלה היא 1 ל10 9...

אני בתור חייל החזקתי רכב שעלה 4000 שקל ונמכר לאחר שנתיים ו50 אלף קמ ב2800 שקל, היו לי עלויות רק של דלק טסט ביטוח ותחזוקת שבר, תחזוקה שלא עברה את ה4 אלף שקל לדעתי.

נסיעה של 50 קמ כל יום היא גבוהה בשביל לנסוע לצבא לדעתי, תעשה חישוב פשוט שמדובר כאן על 250 קמ בשבוע ועוד יציאות אז 350 בערך.. שזה בחודש 1400 קמ, תחלק ב1 ל13 ויצא לך באיזור ה700 שקל במידה והדלק הוא 6.5 שח לליטר.

למה אתה מתעקש לנסוע ברכב לבסיס? התחבורה הציבורית גוזלת לך משמעותית יותר זמן?

פורסם
למה להוציא 35 על סיוויק כשאתה חייל

צריכת הדלק שלה היא 1 ל10 9...

אני בתור חייל החזקתי רכב שעלה 4000 שקל ונמכר לאחר שנתיים ו50 אלף קמ ב2800 שקל, היו לי עלויות רק של דלק טסט ביטוח ותחזוקת שבר, תחזוקה שלא עברה את ה4 אלף שקל לדעתי.

נסיעה של 50 קמ כל יום היא גבוהה בשביל לנסוע לצבא לדעתי, תעשה חישוב פשוט שמדובר כאן על 250 קמ בשבוע ועוד יציאות אז 350 בערך.. שזה בחודש 1400 קמ, תחלק ב1 ל13 ויצא לך באיזור ה700 שקל במידה והדלק הוא 6.5 שח לליטר.

למה אתה מתעקש לנסוע ברכב לבסיס? התחבורה הציבורית גוזלת לך משמעותית יותר זמן?

 

אם הוא עובד אז היא גם גוזלת יותר זמן וגם מתישה.

אני אחרי נסיעות ארוכות באוטובוס לא מתפקד.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
אם הוא עובד אז היא גם גוזלת יותר זמן וגם מתישה.

אני אחרי נסיעות ארוכות באוטובוס לא מתפקד.

הנסיעות הן בערך שעה תלוי בפקקים, אבל זה מייאש כבר חח

 

למה להוציא 35 על סיוויק כשאתה חייל

צריכת הדלק שלה היא 1 ל10 9...

אני בתור חייל החזקתי רכב שעלה 4000 שקל ונמכר לאחר שנתיים ו50 אלף קמ ב2800 שקל, היו לי עלויות רק של דלק טסט ביטוח ותחזוקת שבר, תחזוקה שלא עברה את ה4 אלף שקל לדעתי.

נסיעה של 50 קמ כל יום היא גבוהה בשביל לנסוע לצבא לדעתי, תעשה חישוב פשוט שמדובר כאן על 250 קמ בשבוע ועוד יציאות אז 350 בערך.. שזה בחודש 1400 קמ, תחלק ב1 ל13 ויצא לך באיזור ה700 שקל במידה והדלק הוא 6.5 שח לליטר.

למה אתה מתעקש לנסוע ברכב לבסיס? התחבורה הציבורית גוזלת לך משמעותית יותר זמן?

תהיה לי קצת עזרה מהמשפחה, אני לא אקח כל יום... אני כבר מיואש מהאוטובוסים והם גוזלים לי זמן מהבסיס לעבודה, מעצבן לדעת שאתה לחוץ על אוטובוס של פעם בחצי שעה ואם פספסת אכלת אותה.

אני חושב על זה ככה, המשכורת שלי זה 800 שקל מהצבא, אני פשוט מתעלם מקיומה וזה הולך נטו לדלק, מה שאני עובד זה מה שיש לי, אין לי בעיה לחיות עם זה.

 

אז תנו לי להבין, סיוויק היא 1 ל9.5 והמאזדה 2 היא 1 ל13?

מה עם טיפולים? הסיוויק יקרה יותר גם בזה?

עריכה אחרונה על ידי David Elle
פורסם

הסיוויק משפחתית ומתוחכמת יותר טכנולוגית לכן גם עלויות הטיפול יקרות יותר.

המזדה 2 תהיה עדיפה לך, שוב, בגלל צרכיך.

שלא תבין אותי לא נכון, גם אני כחייל הייתי מעדיף לנסוע לבסיס ברכב, אבל זה קרה אחת לשבוע, 50 קמ לכיוון דרך כפרים ערביים [emoji48]

פורסם
הסיוויק משפחתית ומתוחכמת יותר טכנולוגית לכן גם עלויות הטיפול יקרות יותר.

המזדה 2 תהיה עדיפה לך, שוב, בגלל צרכיך.

שלא תבין אותי לא נכון, גם אני כחייל הייתי מעדיף לנסוע לבסיס ברכב, אבל זה קרה אחת לשבוע, 50 קמ לכיוון דרך כפרים ערביים [emoji48]

אחלה רכב נראה הסיוויק, גם עם גג פנורמי :p

כנראה שכל הדרכים מובילות למאזדה 2.

יש משהו באותה קטגוריה שיתן פייט מבחינת בטיחות וצריכת דלק? רק שלא יהיה מכוער מידי.

פורסם
מה טכנולוגי יותר בסיוויק? כולה 1.8 עם גיר פלנטרי 5 הילוכים, שיש מצב שזה אותו הגיר שהמשיך אחר כך ליורשת שלה.
תלוי בדגם שהוא רוכש אבל הכוונה הייתה לחלקים אלקטרוניים שעלולים להתקלקל : מסכים דיגיטליים, כפתורי חימום מושבים, קיפול מראות, סאנרוף וכהנה וכהנה שעין במזדה.
פורסם
תלוי בדגם שהוא רוכש אבל הכוונה הייתה לחלקים אלקטרוניים שעלולים להתקלקל : מסכים דיגיטליים, כפתורי חימום מושבים, קיפול מראות, סאנרוף וכהנה וכהנה שעין במזדה.

ירדתי מזה הכל טוב, שאלתי סתם לסיכוי הקלוש שתרשום לי שזה אותו דבר

 

ושאלה לי אליכם, איך אני מחשב כמה יעלה לי דלק? אני עושה 220 קמ בשבוע לבסיס, ליטר עולה 6.60 והצריכה היא 13, מה אני עושה כדי להגיע לסכום שבערך יצא לי בחודש? קצת הסתבכתי חייב להודות.

פורסם

הייתי יורד מהסיוויק, גם בגלל עלויות במקרה של תקלות רציניות וגם בגלל המנוע שהופך זללן רציני כשאתה "לוחץ". זה לא רכב GT אבל מנסיון, אתה מתפתה ללחוץ ואתה בחור צעיר, אתה תלחץ ! במקומך הייתי מחפש רכב קטן עם אמינות מוכחת, חסכוני ככל שניתן ועם ק"מ נמוך. הציעו לך כבר כמה ולדעתי כדאי לך להסתפק בזה כרגע.

פורסם

אתה מחלק את המרחק במספר הקמ"ל שזה 13 במקרה שלך, המספר שיוצא זה הליטרים שהרכב זקוק להם בממוצע, ואתה מכפיל במחיר הדלק.

אל תצפה ל1 ל13 אם הנסיעה היא בפקקים של הבוקר והצהריים

ירדתי מזה הכל טוב, שאלתי סתם לסיכוי הקלוש שתרשום לי שזה אותו דבר

 

ושאלה לי אליכם, איך אני מחשב כמה יעלה לי דלק? אני עושה 220 קמ בשבוע לבסיס, ליטר עולה 6.60 והצריכה היא 13, מה אני עושה כדי להגיע לסכום שבערך יצא לי בחודש? קצת הסתבכתי חייב להודות.

פורסם (נערך)
אתה מחלק את המרחק במספר הקמ"ל שזה 13 במקרה שלך, המספר שיוצא זה הליטרים שהרכב זקוק להם בממוצע, ואתה מכפיל במחיר הדלק.

אל תצפה ל1 ל13 אם הנסיעה היא בפקקים של הבוקר והצהריים

כן חישבתי, לוקח לי 20 דקות בערך להגיע הביתה ברכב מהבסיס עם רכב, ככה שגם פקקים זה לא כזה משנה. אני משרת בסינימה וגר באור יהודה, נוסע על משה דיין כביש 4 עד מסובים ימינה וזהו, יהיו לי אולי 15 דק פקקים וגם לא תמיד אני יוצא בפקקים

עדיין לא יצא 13? אם כן ניפצת לי תקווה

 

אם אני אעשה 11.7 לליטר עדיין יצא לי 495, וזה כשהוספתי 2 קמ ביום, שזה 10 קמ בשבוע שזה 40 קמ בחודש.. לא עשיתי לעצמי כלכך הנחות ועדיין יצא 500, אז מאזדה 2 מבחינת צריכ דלק די סבבה אבל דבר אחד שכחנו.. לאיזה שנתון זה שייך? 2011? 2013? 2008?

 

ממליץ לך לשקול את הספייס סטאר. ככל הידוע לי דגם ה-1.2 עם גיר רציף מאוד חסכוני.

יקר לי מידי, זה לכיוון ה35 פלוס

עריכה אחרונה על ידי David Elle
פורסם

צריך לדעת מתי לעצור.

עם המשכורת שיש לך תקנה מאזדה 2, כשיהיה לך יותר תקנה סיוויק.

גם לא חייב להוציא את כל הכסף על רכב, אפשר ואף רצוי לחסוך.

החיים אחרי הצבא מתחילים,ורצוי לא להגיע בידיים ריקות.

 

זה לגמרי סטייה מהנושא, אבל העוד 300-400 שקל בחודש שתעלה לך הסיוויק ירדו מבילויים,טיסה לחול או חיסכון ובסכומים האלה זה משמעותי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25


×
×
  • תוכן חדש...