Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
צריך לדעת מתי לעצור.

עם המשכורת שיש לך תקנה מאזדה 2, כשיהיה לך יותר תקנה סיוויק.

גם לא חייב להוציא את כל הכסף על רכב, אפשר ואף רצוי לחסוך.

החיים אחרי הצבא מתחילים,ורצוי לא להגיע בידיים ריקות.

 

זה לגמרי סטייה מהנושא, אבל העוד 300-400 שקל בחודש שתעלה לך הסיוויק ירדו מבילויים,טיסה לחול או חיסכון ובסכומים האלה זה משמעותי.

ברור ברור ירדתי מזה. מאזדה 2 זה הכיוון

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מישהו יודע בערך כמה יעלה לי הביטוח ואיך זה עובד?

יש מחיר אחיד או שזה לפי שווי רכב? רכב שעולה בין 15-25 הביטוח יעלה על 5 ?

פורסם

תלוי בשווי הרכב, בנתוניך האישיים, בסוג הביטוח, בכיסויים, בחברה שתבטח.. הפרשים יכולים להגיע לאלפי שקלים

פורסם

אתה יכול לעשות סימולציה בwobi.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

חברים מצטער לשגע אתכם, אבל כנראה מאילוצים כאלה ואחרים במשפחה אני ארד לתקציב של 12-15... זה עוד לא בטוח אבל כנראה מה שיקרה.

במצב הזה מה אתם ממליצים שעולה על הדרישות? מה אמור להיות הכיוון שלי?

 

או שאולי בכלל לפתוח נושא חדש?

פורסם

הייתי מחפש סיריון או גטס ברמות איבזור gli/glx/ gls.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הייתי מחפש סיריון או גטס ברמות איבזור gli/glx/ gls.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

מצאתי מאזדה בטווח מחירים הזה. מאזדה 3 שנתונים 2004-2007, יש קאץ'?

פורסם
לא.. זה המחירים שלהן ושל המזדות 6 גם כן

אבל למה אתה צריך כזה רכב? קנה סיריון.

למה לא? מאזדה היא חברה אמינה ואני לא רוצה רכב שיביא לי כאב ראש עם בעיות. לי זה נראה כאילו מאזדה היא בחירה בטוחה.

וכמובן יש את עניין הנראות.

פורסם
למה לא? מאזדה היא חברה אמינה ואני לא רוצה רכב שיביא לי כאב ראש עם בעיות. לי זה נראה כאילו מאזדה היא בחירה בטוחה.

וכמובן יש את עניין הנראות.

 

מאזדה חברה אמינה.

מאזדה בת 12 תדרוש אחזקה גבוהה,או עלולה לפחות.

בולמים,אלטרנטור,משולשים ,רדיאטור ומערכת מים וכו'.

בנוסף יש נטיה להזעה במחזיר של הגיר,אם המצב החמיר התיקון יקר מאוד.

תוסיף על זה צריכת דלק של 1/9 בממוצע וקיבלת רכב לא זול בכלל לאחזקה.

בנוסף 95% מהמאזדות היו בליסינג.

 

נסה למצוא רכב כמה שיותר חדש ושמור בתקציב.

קיבלת המלצות טובות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

הבנתי תראש.

כרגע עוד לא ירד התקציב זה עומד על 80 אחוז הכסף נשאר אצלי.

מה דעתכם על מאזדה 2 דינאמיק 2008 במקרה הזה? 20,000 שח 155,000 ק"מ.

הבנתי שיש הבדל משמעותי ברמת הבטיחות והאבזור בין הדינאמיק לאקטיב.

פורסם
אבזור נוחות לא ממש , אבזור בטיחות, לדינאמיק יש שש כריות אוויר בעוד לאקטיב רק 2.

הבנתי שבדינאמיק יש שליטה מההגה מערכת מולטימדיה הגה עור (פחות אכפת) מחשב דרך פנסי ערפל ועוד.. הבנתי שההפרש מוצדק.

ככה רשום בהרבה שרשורים שהיו כאן בעבר בנושא (בדקתי).

אני מדבר על שנתון 2008.


×
×
  • תוכן חדש...