Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע חזק עד 42K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, כרגע נוסע על סיוויק סדאן 2007, הרכב בסהכ מעולה וממלא את צרכי אבל מבחינת הנאה וכו מציתי אותו.

התקציב לשדרוג הוא עד 42K לא כולל ישור קו.

אני מחפש בעיקר מנוע שיהיה חזק יותר ביחס לסיוויק, ואם אפשר אחיזה טובה והיגוי סביר זה יהיה מעולה.

מעדיף מקטגוריית רכבי המנהלים אך לא חובה, צריכת דלק צריכה להיות שפוייה אך לא מעבר(נוסע 15K בשנה), אמינות בסיסית נדרשת אבל ניתן להתפשר על מחירי טיפולים שוטפים.

כרגע על הכוונת פורד מונדאו 2013 שעשתה 53K עם היסטוריה מלאה מהמורשה. מהבירורים שעשיתי בפורום יצאתי קצת מבולבל, מצד אחד נדרשת תחזוקה מונעת מוקפדת(לא מהווה בשבילי בעיה) ובו בזמן יש המון שמועות על גירים ומנועים שמחזירים חייהם לבורא טרם עת. אז במידה ומטופל כמו שצריך , האם הרכב נחשב אמין?

אשמח לקבל בנוסף הצעות לרכבים נוספים, תודה.

פורסם

יש ברשותי מאזדה 3 2010 ספיריט( מנוע 2000) והרכב מאד חזק בשבילי ומאד נמרץ וגם במבחן האמינות הוא בסדר גמור

החסרון שהוא לא חסכוני ואוהב דלק

אם אתה מסוגל לחיות עם זה אז אני ממליץ

פורסם

תודה על התגובה, לאחי יש מאזדה דומה וההבדל בין ביצועים שלה לבין הסיוויק זניח ולדעתי לא מצדיק את ההחלפה

פורסם

שמע, תצטרך להתפשר. המונדיאו תתן לך את תוספת הכח הדרושה . עם שבב גם תגיע גם ל 240 כ"ס אבל זו לא האמינות של הסיוויק. מצד שני יש פה טורבו עצבני. לוקחים סיכון. בגלל זה המחיר צריך לשקף את הסיכון. הייתי בוחר במונדיאו על פני מזדה.

פורסם

אל תשווה סיוויק או ספיריט למונדאו , עם כל הכבוד הן עגלות ליד הרכב,

 

אמרתי לך אתה מוזמן לפנות אליי בפרטי תקבל את כל התמונה לגבי המונדאו, זה רכב שמצריך תחזוקה מונעת וגם קצת מזל אבל אתה מקבל חבילה מטורפת, טיטניום סטוק עושה 7 למאה,תוכנה מורידה לך חצי שנייה לפחות אתה מדבר פה על מספרים יפים מאוד. לרכב שעולה כלום כסף. ספיריט 2010 במקרה הטוב עושה 10 שניות בלי מזגן והונדה כמעט 11, אין פה השווה בכלל ולא דיברתי בכלל על תאוצות ביניים של הפורד, הישיבה על הכביש, הבידוד, השקט, המרווח, איכות הסאונד ועוד ועוד.......

 

מה שכן, אם בא לך לתקוף סיבובים, ספיריט כיפית ממש, המונדאו רחבה וזה מורגש.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

יצא לי לדבר היום עם חבר שנהג על המונדאו(אקובוסט) ,הרושם שלו שהיא כבדה ומגושמת על הכביש.

אני מניח שהדרך להחליט היא לעשות בעצמי נסיעה קצרה ברכב

פורסם

ראיתי וולו s60 t5 203כס שעשתה 115,000 ,המחיר הוא 50 לפני מיקוח, מאמין שיהיה אפשר לקנות אותה ב 47, מה דעתכם?

איך הרכב מבחינת ביצועים ואמינות?

פורסם

חבר שלך נהג על רכב עם מנוע דפוק, בוא תלחץ על שלי ונראה אם תרגיש היא כבדה או מגושמת.

 

היא לא לסיבובים, זה כן, אבל בקו ישר, אתה משאיר הרבה אבק.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

×
×
  • תוכן חדש...