Jump to content

yaya_1

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של yaya_1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. סליחה. נכון, ידני.
  2. שלום לכולם, אני סטודנט ומעוניין ברכב קטן וחסכוני עד 15 אלף ש"ח. בחיפוש ביד 2 ראיתי כמה אופציות: - פיאט פונטו גרנדה (דור III). - פיאט פנדה. - שברולט ספארק. - סוזוקי אלטו. - יונדאי גטס. - יונדאי i10. (כל הרכבים ידניים ובערך משנת 2010, פרט לגטס שהיא בערך משנת 2007). הנסיעה שלי ברכב מיועדת לרוב לנסיעות עירוניות לא ארוכות ותסתכם לעניות דעתי ב-800 ק"מ לחודש לכל היותר (כמובן שאני מעוניין שהרכב גם יחזיק לנסיעות בין-עירוניות מידי פעם - נגיד 5 פעם בשנה - אבל זה לא הדבר החשוב ביותר). מה שמטריד אותי זה בעיקר עלויות החזקה - דלק/טיפולים/תקלות מכאניות. על איזה רכב הייתם ממליצים? האם יש רכב שכדאי להתרחק ממנו? האם יש רכב שעלויות ההחזקה שלו נמוכות משמעותית (מבחינת צריכת דלק/חלקי חילוף/טיפולים)? אשמח לשמוע את דעתכם. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...