שלום לכולם,
אני סטודנט ומעוניין ברכב קטן וחסכוני עד 15 אלף ש"ח. בחיפוש ביד 2 ראיתי כמה אופציות:
- פיאט פונטו גרנדה (דור III).
- פיאט פנדה.
- שברולט ספארק.
- סוזוקי אלטו.
- יונדאי גטס.
- יונדאי i10.
(כל הרכבים ידניים ובערך משנת 2010, פרט לגטס שהיא בערך משנת 2007).
הנסיעה שלי ברכב מיועדת לרוב לנסיעות עירוניות לא ארוכות ותסתכם לעניות דעתי ב-800 ק"מ לחודש לכל היותר (כמובן שאני מעוניין שהרכב גם יחזיק לנסיעות בין-עירוניות מידי פעם - נגיד 5 פעם בשנה - אבל זה לא הדבר החשוב ביותר).
מה שמטריד אותי זה בעיקר עלויות החזקה - דלק/טיפולים/תקלות מכאניות. על איזה רכב הייתם ממליצים? האם יש רכב שכדאי להתרחק ממנו? האם יש רכב שעלויות ההחזקה שלו נמוכות משמעותית (מבחינת צריכת דלק/חלקי חילוף/טיפולים)?
אשמח לשמוע את דעתכם. תודה!