Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

לקחתי היום רכב לבדיקה ב500 שקלים. מדובר ברכב קיה פיקנטו. שנת 2015. עם 43,000 קמ)

לאחר הבדיקה התברר שהמוכר טיפל רק ב15 אלף (לא טיפל 30 וכמובן לא 45)

השאלות שלי:

1. האם שווה לקנות את הרכב, מה הסיכונים ברכב שלא עבר טיפול שכזה?

2. איך ייתכן ויש פער במחירונים? לוי יצחק-49000 ויד 2 המחיר 54000.

3. המחיר שקבענו הוא 47000 אבל אחרי בדיקה התברר שמדובר ברכב טוב אבל שחייב טיפול דחוף (המוכנאי שבדק אמר) ויש צורך להחליף 2 צמיגים, רפידות ברקסים וכיוון פרונט. בכמה שווה לי לקנות את האוטו לאור הנתונים הנ"ל, אם בכלל?

 

תודה רבה לכל העונים.

פורסם

אני לא הייתי רוכש רכב כזה אלא אם כן המחיר נמוך-מה שלא המצב בפועל.

לא חסר אנשים שמקפידים ולא מזניחים את הרכב,ובטח שלא רכב כמו קיה פיקנטו.

 

להבא,בקש רשיון רכב,פלט טיפולים ובדוק צמיגים לפני שאתה לוקח את הרכב לבדיקה.

כמו כן,ניתן להוציא פלט תביעות ביטוח ולברר אם הרכב עבר תאונה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

כמו שאמרו, גם היא במצב דבש, אין לך אחריות יצרן יותר.

אז מה שווה לקנות רכב בן 3, קרוב למחירון, ולא להנות מאחריות של 7 שנים (נכון רק גיר מנוע וכו', אבל זה משמעותי) שיש על שאר הרכבים במצב דומה בשוק.

פורסם

מצטרף לדעה שהפיקנטו רכב מאוד פופולרי ואין סיבה להתמקד בו.

להבא תדע לבקש לראות היסטורית טיפולים.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה לכולם.

האם הרכב "נהרס" מכך שלא עשו לו טיפול בזמן (עבר כמעט שנה)? כי הרכב נראה ממש שמור וקמ נמוך (ואכן יש הרבה רכבים אך לא שמורים וללא קמ נמוך או עם הרבה ידיים וכו)

פורסם

מה שנה? מאיזה טיפול?

וכמה זמן עבר מהטיפול הקודם (30) שלא עשו?

כמו שכתבו, הבעיה המרכזית זה אובדן האחריות.

שאלת, ענו לך, ואתה נעול על הרכב. תעשה מה שנראה לך.

פורסם

הסברנו לך שאין לו אחריות יצרן.

אתה משכנע את עצמך שזו עסקה טובה.

 

אמרו כבר סיימון וגרפונקל בשיר "boxer":

"אדם שומע את מה שהוא רוצה לשמוע ומתעלם מהשאר"

פורסם

האם הרכב "נהרס" מכך שלא עשו לו טיפול בזמן (עבר כמעט שנה)?

 

לפי היצרן - כן. היצרן הגדיר מרווח טיפולים כדי לשמור על הרכב שלא יהרס.

מעשית - אין לדעת.

 

לדעתי זה לא שווה את הסיכון, אני לא הייתי רוכש את הרכב.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אם הרכב נקנה מליסינג 0 ק"מ אז אין לו את האחריות המורחבת בכל מקרה.

 

 

לא חושב שקרה משהו למנוע מפיספוס טיפול פעם אחת, במיוחד אם נסעו הרבה בבינעירוני.

 

אפשר לקנות את הררב רק אם יש הורדה משמעותית במחיר. אם הרכב היה פרטי ביד הראשונה וזכאי לאחריות המורחבת, היא מבוטלת בגלל אי ביצוע יפול.

 

כמו כן אם יש מחסור משעותי במפלס שמן הייתי נמנע מהקניה.

 

 

פורסם

זה מבטל כל אחריות שהייתה, את האחריות המלאה לשלוש שנים ואת האחריות החלקית לשבע שנים על הגיר והמנוע.

מאמין שזה מצוין בספר הרכב , או באתר האינטרנט של היבואן.

פורסם

ברור אבל מהאחריות הרגילה ל 3 שנים נשאר לכל היותר חצי שנה או שהיא כבר הסתיימה. תלוי באיזה חודש האוטו נקנה.

 

אם מבקשים על הרכב מחיר שוק רגיל, לא הייתי קונה. באמת עדיף רכב אחר שמטופל בזמן.

 

בהנחה יפה מחיר השוק ובתנאי שכל היתר פיקס, לא הייתי פוסל.

 

 

יש מכוניות עם מרווח טיפולים 30.000 ק"מ. כן אני יודע שזה לא טוב וגורם לבעיות לאורך זמן. אבל זה לא שנסעו 200 אלף ק"מ במרווח טיפולים כזה אלא פספסו טיפול אחד. 28 אלף ק"מ מהטיפול הקודם.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...