Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחר הולך לראות אוקטביה 1.2 ידנית, על פניו נתונים יבשים טובים.

דברים שמרתיעים אותי זה עלילות הטיימינג וגג שמש שהותקן בארץ.

 

אני מבין שזה דגם מנוע ישן עם 8 שסתומים שגם הגיע עם שרשרת טיימינג ולא רצועה, משיטות ברשת ישנן כמה תופעות, מותחנים בעייתים שקורסים ומזה הולך מנוע אך לרוב לגבי זה בוצע ריקול, כמו כן שרשרת טיימינג שנמתחת ומתחילה להרעיש.

השאלות הן מה העלות של החלפת שרשרת טיימינג?

האם ישנן עוד בעיות עם המנוע הזה?

 

שקלתי אם לקחת לבדיקה במכון או במוסך מורשה, כנראה רק מורשה יוכל לענות לי על עניין המותחנים האם הם משופרים או ישנים.

 

כמו כן גג שמש שהותקן בארץ ואצטרך לבדוק שאין שום סימני רטיבות שם.

 

הרכב יד שניה עם מעט פחות מ 100 אלף ק''מ.

 

נמסר לי שיש היסטוריית טיפולים ושטיימינג הוחלף אך את זה אוכל לבדוק רק כשאהיה מול הרכב.

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

החלפת סט טיימינג בזמנו עלתה לנו 2500 בפולו 2010.

כמו כן לשים לב למשאבת מים ויש תקלה לא נפוצה בחוטי הצתה, אותנו צ'מפיון עקצו באלפייה לצערי, משתמש אחר פתר את אותה בעיה ב250.

פורסם

תודה, אני משער שאתה מדבר על שרשרת טיימינג ומנוע זהים?

מחיר של מורשה?

מאמין שאכיר את מוסך רון הנודע במידה וארכוש את הרכב...

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

כל כמה זמן החלפת שרשרת או מחליפים שרשרת? הבנתי שהיא מתרחבת דיי מהר...

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

תודה על העזרה... ירד מהפרק.

 

כנראה סוחר רכב, התחיל לערבב אותי שמסר את הרכב לטרייד והוא על תו סחר ברשיון וכו'...S80510-10165425.jpeg

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אם כבר, אז האוקטביה הידנית מהדור ההוא רכב פשוט מעולה. גם אמין מאוד.

 

החזקתי כזאת שנים רבות.

 

שווה להתאמץ קצת ולחפש 1.4 ידנית.

 

לי הייתה רק בעיה עם משאבת מים שנזלה וזהו.

פורסם (נערך)

בנתיים בודק יטי 1.2 ידניות.

 

אגב הסוחר שאז פרסם את האוקטביה הינו שמעון סגרון, יש לו כמה וכמה מקרים המופיעים בתקדין.

 

דיווחתי עליו ליד 2 והם מחקו לו את המודעה, פרסם שוב והפעם תחת סוכנויות ועסקים.

 

ראו הוזהרתם!

http://www.takdin.co.il/searchg/%D7%AA%D7%90%20%D7%9E%20%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94%2015722%2004%2014%20%D7%A9%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%9F%20%D7%93%D7%91%D7%A9%20%D7%A0%20%D7%A9%D7%92%D7%99%D7%90%20%D7%A9%D7%97%D7%95%D7%A8%D7%99_hd_5212707.html

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי system_x

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

×
×
  • תוכן חדש...