Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2951 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עברתי קצת על הפורום ומצאתי כמה שאלות בנושא אבל די ישנות - אולי חלקן עדיין רלוונטיות אבל אשמח להתעדכן.

 

אני רוצה לקנות רכב זריז, מהנה וניראה טוב.

מעדיף לא משפחתית אלא רכב יותר קומפקטי.

כמובן, שיהיה אמין, תחזוק לא יקר מידי (חסוני בדלק פחות קריטי).

 

 

תקציב - 60000.

גיר - אוטומט.

 

כרגע 2 אופציות שעומדות על הפרק

- 2010 שירוקו TSI 1.4

- 2013 רנו קליאו 1.2T

 

אשמח לעזרתכם,

תודה.

פורסם

לשתיהן גיר אוטומטי רובוטי כפול מצמדים , לקליאו היו כמה מקרים של מוח גיר שהולך באזור ה60 50 אלף ק"מ ולשירוקו בשנתון הזה היה גם מנוע בעייתי 160 כ"ס,

וגם הגיר רגיש לאחזקה.

פורסם
לשתיהן גיר אוטומטי רובוטי כפול מצמדים , לקליאו היו כמה מקרים של מוח גיר שהולך באזור ה60 50 אלף ק"מ ולשירוקו בשנתון הזה היה גם מנוע בעייתי 160 כ"ס,

וגם הגיר רגיש לאחזקה.

 

אוקיי - יש לך המלצות על משהו דומה שעונה לדרישות שלי?

פורסם
אני ממליץ יונדאי וולוסטר, קומפקטית, אמינה ומעוצבת להפליא (בעיניי).

 

האמת ניראה טוב - אבדוק את האופציה, תודה

 

הרכב הכי לא נוח בעולם.

 

לאיזה רכב את מתכוון?

×
×
  • תוכן חדש...